Grappig.. voor het eerst dat ik iemand dit hoor zeggen, naast mijn vaderquote:
nog niet zo oud zekerquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Grappig.. voor het eerst dat ik iemand dit hoor zeggen, naast mijn vaderDacht bijna dat hij het verzonnen had
indd ...het was een mooie sneerquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik zei het toch vanmiddag.........geer is scherp
waar kun je dat nu aan zien ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef kahaarin het volgende:
Dit is niet de eerste, dat is deze:
[COS#1032] Tering wat duurt het lang
precies ! laura handeld uit eigen belang !!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef trollie67 het volgende:
quote:
Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Vindt Sharon en Laura wel top nu ze blijven de mannen helpen, vermaken en verzorgen! de rest is weer lekker aan het kleffen!!
ij bent te! Lief en romantisch,ze vermaakt en verzorgt een iemand en dat is zij zelf
ik denk dat ie servio roept.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef chufi het volgende:
Denk dat Karim er doorheen zit ...
[ afbeelding ]
Vind je t gek.. echt dik respect dat ze er nog staan, ik denk dat ik na 5 minuten al knettergek geworden zou zij, ongeacht wie er naast me zou staan..quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef chufi het volgende:
Denk dat Karim er doorheen zit ...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |