het gaat over achter de schermen van zn team....en iets van een moord...kheb het niet goed kunnen volgenquote:
strak plan jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
nu moet stemmetje zeggen dat ze er allebij afmogen, en wegens doorzettingsvermogen
allebij niet genomineerd kunnen worden
Mo heeft het er al de hele dag over dat de gene die dit gaat winnen de hele serie gaat winnen denkt ze...quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
nu moet stemmetje zeggen dat ze er allebij afmogen, en wegens doorzettingsvermogen
hopelijk met een grandioze overwinning op de slotdag dmv onze superjanquote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
ze kunnen nog steeds kampioen worden
Waarom kijk je dan als je niet weet waar het over gaat...????quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
het gaat over achter de schermen van zn team....en iets van een moord...kheb het niet goed kunnen volgen
dat zou mooi zijn en dik verdiendquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
kijk eens wat een verliefde bakkus ! ze is echt ergquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
En ze hebben beide nog niet geklaagd!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit is tot nu toe de zwaarste opdracht.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk eens wat een verliefde bakkus ! ze is echt erg
quote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hopelijk met een grandioze overwinning op de slotdag dmv onze superjan
Het zijn geen klagers!quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En ze hebben beide nog niet geklaagd!!
omdat ik hem net pas aanzette......quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan als je niet weet waar het over gaat...????
inderdaad, ik snap echt niet dat de regie dat niet ziet. haal ze er vanaf en geef ze vrijstelling voor de komende 2 weken !!laat de rest van de groep het eens voelenquote:
waarom zie ik me eigen gifje niet?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef DeWalrus het volgende:
De stem: "Karim, kom van het statief af om Laura vol te blaffen, je wordt niet genomineerd."
twitter ff doorquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap echt niet dat de regie dat niet ziet. haal ze er vanaf en geef ze vrijstelling voor de komende 2 weken !!laat de rest van de groep het eens voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |