weer met jezelf praten markquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom zie ik me eigen gifje niet?
Tot de finale. Wat zal de rest zich dan plots gaan uitsloven!quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap echt niet dat de regie dat niet ziet. haal ze er vanaf en geef ze vrijstelling voor de komende 2 weken !!laat de rest van de groep het eens voelen
Ja zei gaan ook beide niet naar huis denk echt dat het Maik, Mo of Laura wordt die naar huis gaar donderdag...quote:
quote:
Beide geen nominatie komende twee weken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef snetje het volgende:
ik vind sowieso dat beiden wat verdienen! niet dat de verliezer voor niks heeft gestaan al die tijd ....
13-2 in punten na gister voor the fobiacsquote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef dasaliz het volgende:
Even een stomme vraag maarvwat is de tussenstand tussen de teams eigenlijk?
Of kun je dat ergens zien...
En niet eens rond de LAPO!quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
kom nog even spieken hier
Ja, echt wel , als ik een uur aan een stuk stil sta krijg ik al last van mijn rug.quote:
13-2??? Ok..... Tring! Thxquote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef afca_oc het volgende:
[..]
13-2 in punten na gister voor the fobiacs
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Beide geen nominatie komenden week en iemand aanwijzen uit hun team die wel genomineerd moet staan.
Karim kiest Laura en Gerard kiest Jo![]()
Blijven dromen.
No way, dat Karim Laura kiest.. hij kiest dan echt Flip...quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Beide geen nominatie komenden week en iemand aanwijzen uit hun team die wel genomineerd moet staan.
Karim kiest Laura en Gerard kiest Jo![]()
Blijven dromen.
10 voor die ene battle in de live vrijdag voor the fobiacs.quote:
vergeet sharon niet he, die levert toch maar de backing vocalsquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
blijft toch mooi om te zien dat die 2 zichzelf en de streamers zelfs op een blok nog kunnen vermaken voor zover het mogelijk is
hij doet het weerquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
kom nog even spieken hier
quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vergeet sharon niet he, die levert toch maar de backing vocals
ik ook wel, maar heb wel de tv zachter gezetquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Sjaan_Banaan het volgende:
Lig hier helemaal in een scheur om die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |