Ze mogen het over niks hebben van hoe ze naar het huis gekomen zijn hoe de casting dagen zijn gegaan enzo (doen ze wel vaak, mag niet!)quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
waar mogen ze het nu weer niet over hebben volgens lau.. de 1e keer zei ze.. ik heb ook al eerder gehoord, net alsof ze al in het huis zijn geweest vd daadwerkelijke datum ?
nee een paar dagen eerder. ze zeggen steeds, de 9e feb ofzo ? kwamen we in portugalquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef Miss-L het volgende:
[..]
zou dat echt , serieus ?
even naar portugal om naar het huis te kijken ?
Ik denk soms uit versprekingen op te maken dat alles een dag of 2 dagen achter loopt. Maar dan moet iedereen bij die liveshow er zn mond over houden en dat lijkt me sterk. Maar toch, ze vergissen zich te vaak 1 dag. Of weten dingen die erna gaan gebeuren terwijl er nog niet over gesproken is. Zo had Flip het op dinsdag of woensdag over "het foute feest MORGEN". Terwijl dit feest op zaterdag was. En terwijl niemand nog het thema van het feest kón weten :s :squote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
waar mogen ze het nu weer niet over hebben volgens lau.. de 1e keer zei ze.. ik heb ook al eerder gehoord, net alsof ze al in het huis zijn geweest vd daadwerkelijke datum ?
deed aafke ook al waarin ze zei dat ze joanna aan de tafel zag zitten bij de programmamakers.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze mogen het over niks hebben van hoe ze naar het huis gekomen zijn hoe de casting dagen zijn gegaan enzo (doen ze wel vaak, mag niet!)
mo had een missie en flip had het door, daarom wist ie het.quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk soms uit versprekingen op te maken dat alles een dag achter loopt. Maar dan moet iedereen bij die liveshow er zn mond over houden en dat lijkt me sterk. Maar toch, ze vergissen zich te vaak 1 dag. Of weten dingen die erna gaan gebeuren terwijl er nog niet over gesproken is. Zo had Flip het op dinsdag of woensdag over "het foute feest MORGEN". Terwijl dit feest op zaterdag was. En terwijl niemand nog het thema van het feest kón weten :s :s
Dat verklaart niet waarom hij morgen zei terwijl het feest 3 dagen later zou zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef afca_oc het volgende:
[..]
mo had een missie en flip had het door, daarom wist ie het.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Miss-L het volgende:
Mensen ik ga slapen , ik wens jullie nog veel stream plezier ..![]()
truste allemaal voor strakjes
o ? vreemd weerquote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom hij morgen zei terwijl het feest 3 dagen later zou zijn.
Buonanottequote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Miss-L het volgende:
trustequote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Miss-L het volgende:
Is ook een psychisch spelletje he....dat hij het niet nodig heeft en Karim blijkbaar al wel voor de 2e? keerquote:
wil hij niet, is bang dat hij dan moe in de benen wordt of slapquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
Moeten de Screamers Gerard niet ook een massage geven...
wil ie nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
ze staan er allebei anders in. Geer wil rust voor de focus en Karim wil bewegen, beetje actief zijn en praten tegen anderen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Is ook een psychisch spelletje he....dat hij het niet nodig heeft en Karim blijkbaar al wel voor de 2e? keer
Nee, soms voel je juist daarom de pijn en dergelijke. Ik zou het denk ik ook niet willen..quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Is ook een psychisch spelletje he....dat hij het niet nodig heeft en Karim blijkbaar al wel voor de 2e? keer
Ja maar die zijn daar wel op getrainde...quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
dat masseren is helemaal niet nodig. die paleiswachten bij buckingham palace staan ook uren en uren en uren doodstil toch?
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
dat masseren is helemaal niet nodig. die paleiswachten bij buckingham palace staan ook uren en uren en uren doodstil toch?
Die maken af en toe een draai en een paar pasjes toch of zoquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
gezien de reacties wil-ie dat nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
en worden afgewisseld om de zoveel uren..quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar die zijn daar wel op getrainde...
max 2 uur geloof ikquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
geer ook door het zeilenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar die zijn hersendood. Een weldenkend mens gaat niet dagelijks voor een paar knaken in zo'n apepakkie staan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
die worden om de paar uur afgelost hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
toen mijn zwager bij de marreschaussee begon, jaren geleden, moest ie ook wachtlopen op paleis soestdijk.... valt weinig voor te trainen toch?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wacht even...quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe lang staan ze al buiten? Tot op de seconde graag!
Bij ons is Dodenherdenking zo'n moment en de Nederlandse militair wordt er niet echt op getraind. Mijn voormalige lover was altijd weer blij dat ie uitgeloot was, die dagen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
getraind op stil staan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |