quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de grootste kanjers van een rls ooit.
iig geval van dezequote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de grootste kanjers van een rls ooit.
Ja geweldig he? is toch lachen..Gaat nergens over en toch zo'n lolquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
blijft toch mooi om te zien dat die 2 zichzelf en de streamers zelfs op een blok nog kunnen vermaken voor zover het mogelijk is
Ok. Beetje uit verhouding, die 10 punten wel...quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
10 voor die ene battle in de live vrijdag voor the fobiacs.
fobiacs wonnen 3 onderdelen gister voor 1 punt per onderdeel en screamers wonnen 2 onderdeel voor 1 punt per onderdeel.
al helemaal omdat niemand de bokaal helemaal heeft leeg gedronkenquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Ok. Beetje uit verhouding, die 10 punten wel...
of die van gister is te weinig, maar uit verhouding inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Ok. Beetje uit verhouding, die 10 punten wel...
quote:
40.000 kerstkaarten door je handen gegaan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef trollie67 het volgende:
Vind erg knap,ik heb wel eens net voor de kerst drie dubbele diensten gedraait aan het lopende band,vier keer vier ùr achter elkaar op dezelfde plek,maar toen was ik 39,ik zou het nu niet meer kunnen
die smileys he... ja sorry ik vind dat ookquote:
Voor deze opdracht 50 punten?quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef afca_oc het volgende:
[..]
of die van gister is te weinig, maar uit verhouding inderdaad.
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
Luitjes ben er ook weer vantussen, tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |