Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nee niet echtquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is duidelijk![]()
kon je geen afscheid nemen?
jaaa, sorry, kwam net aangelopen, kon even niks beters bedenkenquote:
Jaquote:
Ja dat welquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar binnenkort wordt thuiskomen wel een stuk fijner
ik ben er ook net hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa, sorry, kwam net aangelopen, kon even niks beters bedenken
nee, hier beginnenquote:
Wat een bull. En ik kan het weten want ik kan de Google Analytics zienquote:
koffie?quote:
Nee dankje, ik lig al op bedquote:
heb je ook wel eens, dat je je dan de dag erna omdraait en met je slaperige kop hem zoekt in je bed en niet kunt vindenquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik lig al op bedWat overigens nog helemaal naar het luchtje van
ruikt
nah, hoef nu geen koffiequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ruikt
hmm, ik heb denk ik iets gemist!quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ruikt
Nee, want als ie hier slaapt dan ligt ie eigenlijk altijd wel tegen me aan om me liefkozend in m'n oor te besnurkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je ook wel eens, dat je je dan de dag erna omdraait en met je slaperige kop hem zoekt in je bed en niet kunt vindendat is het kutste van allemaal
![]()
Ik tel met je mee af tot het volgende weekend sis
quote:
Nee hoor, volgens mij nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef babybel het volgende:
[..]
hmm, ik heb denk ik iets gemist!
(ik heb in ieder geval even koffie gezet)
Ja, ernstigquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben echt voortdurend aan het lachen met die huilend choreografen:@
Kjoet!quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
Recycling is oke!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
omdat vista ....quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
Waarom kan Vista er nou weer niet mee omgaan dat ik mezelf eigenaar van de System32-map heb gemaakt.
hihihihihihiquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
Recycling is oke!
met mij alles primaquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want als ie hier slaapt dan ligt ie eigenlijk altijd wel tegen me aan om me liefkozend in m'n oor te besnurken![]()
Dankje![]()
[..]![]()
[..]
Nee hoor, volgens mij nietmaar hoi!
Hoe ist?
Ja... jammer dat ik geen andere Windowsversie op de laptop kan zetten... Windows7 lost mijn probleem zeker niet op, en XP mist wat driversquote:
oepsquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
Waarom kan Vista er nou weer niet mee omgaan dat ik mezelf eigenaar van de System32-map heb gemaakt.
wat is het probleem dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... jammer dat ik geen andere Windowsversie op de laptop kan zetten... Windows7 lost mijn probleem zeker niet op, en XP mist wat drivers.
Leuk froebelwerkje voor tijdens het TV-kijkenquote:
Ik wil verbinding kunnen maken met de VPN van werk... maar omdat ik mezelf alle rechten op een logfilesmap had gegeven, vond Vista dat hij er niet meer in mocht, werkte de eventviewer niet meer, waardoor een service waarvan de VPN afhankelijk was, ook niet meer werkte en ik dus geen verbinding kon maken. Maar ik heb Vista nu ook alle rechten gegeven op die map, en nu werkt het weer.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef babybel het volgende:
[..]
wat is het probleem dan als ik vragen mag?
welk probleem ?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... jammer dat ik geen andere Windowsversie op de laptop kan zetten... Windows7 lost mijn probleem zeker niet op, en XP mist wat drivers.
Wil jij met mij trouwen alsjeblieft?quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk froebelwerkje voor tijdens het TV-kijken
Ik denk dat ik er meerdere ga maken, om verschillende maten potjes heen (appelmoes, erwtjes etc.) en ze dan bij elkaar op dat bord ga zetten
En dan in elk potje een bloem
Heel graagquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil jij met mij trouwen alsjeblieft?![]()
Mooie alsjeblieft met suiker er bovenop?
Ja, maar de VPN-router op werk kan niet omgaan met Windows7... Cisco vond het niet nodig om nog een update uit te brengenquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welk probleem ?
win7 is stukken beter dan vista
doe je ook opdrachten??quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk froebelwerkje voor tijdens het TV-kijken
Ik denk dat ik er meerdere ga maken, om verschillende maten potjes heen (appelmoes, erwtjes etc.) en ze dan bij elkaar op dat bord ga zetten
En dan in elk potje een bloem
was jij niet naar bed ?quote:
nice solution!quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil verbinding kunnen maken met de VPN van werk... maar omdat ik mezelf alle rechten op een logfilesmap had gegeven, vond Vista dat hij er niet meer in mocht, werkte de eventviewer niet meer, waardoor een service waarvan de VPN afhankelijk was, ook niet meer werkte en ik dus geen verbinding kon maken. Maar ik heb Vista nu ook alle rechten gegeven op die map, en nu werkt het weer.
Kan ik morgen dus thuiswerken op balkon.
geffetjequote:
oooh, lekker slapen danquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
liverdjes ik ga douchen en naar bed, ben zo rozig van al dat buiten zitten dat ik eigenlijk heel veel wil slapen
Ja, en vol met verse bloemen en kruidenquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Muck het volgende:
Heel graag
Wat zal ons echtelijk huis kleurrijk zijn
slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
liverdjes ik ga douchen en naar bed, ben zo rozig van al dat buiten zitten dat ik eigenlijk heel veel wil slapen
Hoe langer hoe beter.quote:
welterusten LL!quote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Dat mag nog steeds geen reden zijn voor jou om Vista te draaienquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar de VPN-router op werk kan niet omgaan met Windows7... Cisco vond het niet nodig om nog een update uit te brengen.
En experimentele gerechtenquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geffetje
[..]
oooh, lekker slapen dan![]()
[..]
Ja, en vol met verse bloemen en kruiden![]()
![]()
Lekker slapenquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
truequote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag nog steeds geen reden zijn voor jou om Vista te draaien
kan ik bij jou 1 bruidstaart , 25 kleine gehaakte potjes en 10 gehaakte bloempotten bestellen??quote:
En speelgoed en kaartjes en boeken en vrolijkquote:
Ja, Google was my friendquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef babybel het volgende:
[..]
nice solution!
Wat win7 betreft; Blijf je hetzelfde gezeur inderdaad houden, maar lijkt toch iets gemakkelijker en stabieler te zijn qua netwerkcomponenten (vpn, bridges, wireless etc).
Je blijft gezeur houden met rechten, maar het is in Windows 7 iets makkelijker manageable als in windows vista.
Maar wel mooi opgelost in ieder geval!
nee nog nietquote:
Heb je ook al een nieuw huis?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef babybel het volgende:
[..]
met mij alles prima
ik moet er binnenkort uit (kamerbewoning) en ben alvast aan het kijken wat ik allemaal weg kan gooien enzo... dagje druk geweest zegmaar
met jou alles oke?
ik draai nog windows 3.11quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb echt noo problemo's met windows 7. Krijg ook geen irri pop-up rechten meldingen of wat dan ookGewoon alles uitgezet en gezegd dat ik alles mag doen. Zelfs mijn UT99 werkt op 7 (wat ie niet deed op vista
)
ok, apart van ciscoquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar de VPN-router op werk kan niet omgaan met Windows7... Cisco vond het niet nodig om nog een update uit te brengen.
zulke grote projecten bedoelde ik ook weer niet!quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
kan ik bij jou 1 bruidstaart , 25 kleine gehaakte potjes en 10 gehaakte bloempotten bestellen??
De recovery-cd van mijn laptop heeft ook Vista erop staan, dus Windows7 op de laptop wordt wat lastig. Maar misschien wil ik volgend jaar wel een nieuwe laptop, afhankelijk van hoe deze zich de rest van dit jaar nog houdt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag nog steeds geen reden zijn voor jou om Vista te draaien
heb je eens een keer thuis het "nieuwste", ondersteunt de VPNrouter het niet... Ik heb VPN-problemen moeten oplossen tijdens mijn eindstage, een ramp... Heb nog nooit zoveel gezeur en problemen gehad als met VPN.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Google was my friend.
Maar Windows 7 is dus ook een probleem, omdat daarmee helemaal geen verbinding met de VPN te maken is, de routersoftware kent het gewoonweg niet. Onze systeembeheerder is daarom al aan het kijken naar een nieuwe VPN-router, aangezien een collega van me een computer speciaal voor thuiswerken heeft gekocht, met daarop... Windows 7.
Ja maar... 3.11 is ook mega cuuuutequote:
de taart hoeft pas 22 juni afquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
zulke grote projecten bedoelde ik ook weer niet!
ooit lesstof van Cisco gehad? (ik doel op bijv. CCNA).quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, apart van cisco
je zult zeggen dat cisco dat wel goed op orde heeft
Als je een jaar wachttijd niet erg vindt, ja hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan ik bij jou 1 bruidstaart , 25 kleine gehaakte potjes en 10 gehaakte bloempotten bestellen??
OMGquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En speelgoed en kaartjes en boeken en vrolijk
Ja, ik wilquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Muck het volgende:
OMG
Je moet de boekenkast eens zien die mijn vader gaat maken![]()
en dat is zeker mislukt he?quote:
quote:
Laat mijn vrouw het maar niet horenquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zo veel slechtere auditiequote:
wat dan??quote:
jah, de complete cursus, ook gecertificeerdquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef babybel het volgende:
[..]
ooit lesstof van Cisco gehad? (ik doel op bijv. CCNA).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jij krijgt geen appeltaart, lekker puhquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de complete cursus, ook gecertificeerd
weet waar je op gaat doelen, de command line invoering alla ouderwets ipv een gui.
al hebben de nieuwste switches wel een webinterface
Pahah je spoiler zei wat ik meteen dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb twintig gehaakte cactussen hier op de vensterbank staan, in potjesquote:
wie is cedricquote:
RTL gemist, kost je een euro !quote:
Dat hoef ik ook heul nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt geen appeltaart, lekker puh
wil geen gehaakte planten.. alleen de pottenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twintig gehaakte cactussen hier op de vensterbank staan, in potjes
tjah, was niet moeilijk te radenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahah je spoiler zei wat ik meteen dacht
quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga mijn bed is gezelschap houden.
klaar maken voor een drukke week
met toppunt dinsdag waarschijnlijk 12 uur werken
O, ik zie nu dat er blijkbaar nog wel een nieuwere firmwareversie is uitgebracht... morgen de systeembeheerder maar even een linkje sturen!quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, apart van cisco
je zult zeggen dat cisco dat wel goed op orde heeft
nee hoorquote:
Vraag het dan niet!quote:
jah, sorry, moe. geen zin om de is in eens te vervangen. zag het al toen ik aan het typen wasquote:
trustenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga mijn bed is gezelschap houden.
klaar maken voor een drukke week
met toppunt dinsdag waarschijnlijk 12 uur werken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de complete cursus, ook gecertificeerd
weet waar je op gaat doelen, de command line invoering alla ouderwets ipv een gui.
al hebben de nieuwste switches wel een webinterface
Ik gecertificeerd op CCNA 1/2/3, maar vraag me niet hoe ik VLANS in moet stellen ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me uberhaupt niet hoe ik een switch in moet stellen, dan moet ik eerst de commando`s opgraven...Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Sterktequote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik mijn bed in. Wordt nog een zware week
Truste mensjes
slaap lekker, ook hier een zware start van de week voor de boegquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
Welterusten!quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Dank jequote:
Sterkte en slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
ik kom nog redelijk verquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik gecertificeerd op CCNA 1/2/3, maar vraag me niet hoe ik VLANS in moet stellen ;-)
Vraag me uberhaupt niet hoe ik een switch in moet stellen, dan moet ik eerst de commando`s opgraven...
trusten PGquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
trustenquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
slaap ze crazyquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom nog redelijk ver
heb zelfs een jaar lang gewerkt met cisco spul en inrichten telefooncentrales met cisco apparatuur
is op zich niet zo heel moeilijk als je de afkortingen weet van de commando's
maar nu echt slapen![]()
Anders ik welquote:
Ik vind ze fantastischquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twintig gehaakte cactussen hier op de vensterbank staan, in potjes
dan kun je ze met plarn makenquote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil geen gehaakte planten.. alleen de potten
wel weather proof ...
idd...quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom nog redelijk ver
heb zelfs een jaar lang gewerkt met cisco spul en inrichten telefooncentrales met cisco apparatuur
is op zich niet zo heel moeilijk als je de afkortingen weet van de commando's
maar nu echt slapen![]()
niet iedereen die plat gaat gaat ook slapen hoorquote:
Ja...huge ass zeker?quote:
ik hou van samenvoegselnaampjesquote:dan kun je ze met plarn maken
draad van plastc tasjes
hoe gerecycled wil je het hebben
Haaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
He mister cabdriverquote:
He Saraquote:
Leuk woord ook!quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...huge ass zeker?
[..]
ik hou van samenvoegselnaampjes![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Lekker gewerkt?
Prima. Vanmiddag gesnookerd. Dat is zo'n geniaal spel hè.quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mister cabdriverGoed weekend gehad?
[..]
He SaraAlles goed?
Jaquote:
Er is plarn (PLastic yARN) en tarn (T-shirt yARN) en nog iets waar ik even niet opkom, and I love itquote:ik hou van samenvoegselnaampjes![]()
![]()
*gaat witte tasjes sparenquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
dan kun je ze met plarn maken
draad van plastc tasjes
hoe gerecycled wil je het hebben
Ik hou ook van verzinselwoordenquote:
suikertjequote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geffetje
[..]
oooh, lekker slapen dan![]()
[..]
Ja, en vol met verse bloemen en kruiden![]()
![]()
Ohjee, ritme een beetje stuk?quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En vooral ook weinig geslapen.
Zaterdag was wel vrij rustig.
Heerenveenquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima. Vanmiddag gesnookerd. Dat is zo'n geniaal spel hè.
Alleen jammer dat ik er voor naar Heerenveen toe moet.
Plastic yarn had ik uitgevogeld jaquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Er is plarn (PLastic yARN) en tarn (T-shirt yARN) en nog iets waar ik even niet opkom, and I love it
mij meenemen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
Ik heb dus zojuist een aquarium gekocht via marktplaats... 1m lang, 60cm hoog, 40cm diep.
Zelfs als ik de achterbank naar voren klap (wat eigenlijk bij mijn model al niet echt makkelijk gaat) past het nog niet..
Het is een 2-deurs.. Aquarium door de deur naar binnen en op de achterbank zetten schijnt niet te lukken, evenals het aquarium op de grond voor de bijrijdersstoel zetten. (dat schijnt te hoog te zijn, en die draai kan je niet maken).
tips?
bijrijdersstoel staat al helemaal naar voren met leuning voorover gekiept?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
Ik heb dus zojuist een aquarium gekocht via marktplaats... 1m lang, 60cm hoog, 40cm diep.
Zelfs als ik de achterbank naar voren klap (wat eigenlijk bij mijn model al niet echt makkelijk gaat) past het nog niet..
Het is een 2-deurs.. Aquarium door de deur naar binnen en op de achterbank zetten schijnt niet te lukken, evenals het aquarium op de grond voor de bijrijdersstoel zetten. (dat schijnt te hoog te zijn, en die draai kan je niet maken).
tips?
Grotere auto lenen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
tips?
Stuk niet. Mijn moeder kwam vrijdag nog ff langs.quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohjee, ritme een beetje stuk?
[..]
Heerenveen
[..]
Plastic yarn had ik uitgevogeld ja![]()
![]()
![]()
Geweldig
hamer en lijmquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
tips?
en als je de bijrijdersstoel de rugleuning helemaal plat legt?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
tips?
Gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Stuk niet. Mijn moeder kwam vrijdag nog ff langs.En ik was van vrijdag op zaterdag pas erg laat terug.
het probleem is dat er een aangepast setje stoelen inzit, en dat deze dus anders gepositioneerd staan ten opzichte van de oude.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
bijrijdersstoel staat al helemaal naar voren met leuning voorover gekiept?
Ik heb nog een stapel oude shirts van TJ waar ik tarn van wil maken, maar ik weet nog niet wat ik ervan ga makenquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohjee, ritme een beetje stuk?
[..]
Heerenveen
[..]
Plastic yarn had ik uitgevogeld ja![]()
![]()
![]()
Geweldig
als ik echt niets anders weetquote:
Boedelbakje lenen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef babybel het volgende:
[..]
het probleem is dat er een aangepast setje stoelen inzit, en dat deze dus anders gepositioneerd staan ten opzichte van de oude.
simpel gezegd; te weinig ruimte omdat de stoel niet ver genoeg naar voren kan...
Ik heb patroontjes van Zpaggeti!quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel oude shirts van TJ waar ik tarn van wil maken, maar ik weet nog niet wat ik ervan ga maken
Iets groots, want dik garen, dus ik denk aan een tas
Een poefquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel oude shirts van TJ waar ik tarn van wil maken, maar ik weet nog niet wat ik ervan ga maken
heb wel een aanhanger, maar een aquarium kan je niet echt vastzetten met spanbandjes, en glijden doet het me iets te veel... zeker in de bebouwde kom met drempels e.d.quote:
Caddy, 25,- per dag.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef babybel het volgende:
[..]
het probleem is dat er een aangepast setje stoelen inzit, en dat deze dus anders gepositioneerd staan ten opzichte van de oude.
simpel gezegd; te weinig ruimte omdat de stoel niet ver genoeg naar voren kan...
SNap ik , maar iets met kussens als 'stoot'-materiaal?quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef babybel het volgende:
[..]
heb wel een aanhanger, maar een aquarium kan je niet echt vastzetten met spanbandjes, en glijden doet het me iets te veel... zeker in de bebouwde kom met drempels e.d.
(het is voor mij ook een redelijke uitgave, dus het moet wel heel blijven)...
het aquarium moet vanuit arnhem komen, ik woon in deventer, grofweg 35-40km. maar ik ken dus gewoon echt serieus NIEMAND met een station of iets dergelijks... M`n ouders hebben er 1, maar dat is een klassieker uit 1977... Los van het feit of ik die mee mag nemen durf ik dat zelf eigenlijk niet...quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Caddy, 25,- per dag.
http://autoverhuur.borent.nl/reserveringsaanvraag/auto/48
En er is toch vast wel een buurman met een station? Of moet dat aquarium van ver komen?
sorry? Wat? Stay offquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
Oei...tegen het eind van je dienst zeker?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef babybel het volgende:
[..]
het aquarium moet vanuit arnhem komen, ik woon in deventer, grofweg 35-40km. maar ik ken dus gewoon echt serieus NIEMAND met een station of iets dergelijks... M`n ouders hebben er 1, maar dat is een klassieker uit 1977... Los van het feit of ik die mee mag nemen durf ik dat zelf eigenlijk niet...
Ik mag dinsdag weer naar schipholquote:
ik denk dat ik de bijrijdersstoel er uit haal... dan past het soiesoquote:
Ik wist het van te voren al. Aan het eind van het liedje was ik pas om 08;30 terug in Zwolle.quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei...tegen het eind van je dienst zeker?
kennisje met een grotere auto vragenquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef babybel het volgende:
[..]
ik denk dat ik de bijrijdersstoel er uit haal... dan past het soieso
Jaaaa, een zpaggeti-tas van tarnquote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb patroontjes van Zpaggeti!En leuke kleurtjes verven
Poefquote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een poef![]()
Ofofofof een theemuts![]()
Wat eigenlijk gewoon een omgekeerde tas is
wees blij dat ik niet je feyenoord-shirtjes pakquote:
Sjezusquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist het van te voren al. Aan het eind van het liedje was ik pas om 08;30 terug in Zwolle.
OMG!quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist het van te voren al. Aan het eind van het liedje was ik pas om 08;30 terug in Zwolle.
Dat hoort er nu eenmaal bij. En ik heb dus zaterdag wel prima geslapen. Dus die 2 uurtjes van vanmorgen konden er ook wel af.quote:
ja, wantquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
wees blij dat ik niet je feyenoord-shirtjes pak
Dat was die dag ervoor al. Normaal rijd ik vrijdagnacht tot een uurtje of 5 of 6.quote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
En je moest tot 1 uur toch?
Of was dat de dag daarvoor?
ik denk dat ik de bijrijdersstoel eruit sloop...quote:
Volgende keer neem ik boekje mee, kunnen we kopieën makenquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaa, een zpaggeti-tas van tarn![]()
[..]
Poef
[..]
wees blij dat ik niet je feyenoord-shirtjes pak
Ik zal eens meten of ie past, geen idee. Nu heb ik nog een fatsoenlijke auto, maar geen idee of ie die hoogte haaltquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef babybel het volgende:
[..]
het aquarium moet vanuit arnhem komen, ik woon in deventer, grofweg 35-40km. maar ik ken dus gewoon echt serieus NIEMAND met een station of iets dergelijks... M`n ouders hebben er 1, maar dat is een klassieker uit 1977... Los van het feit of ik die mee mag nemen durf ik dat zelf eigenlijk niet...
dat is ook hier het probleem... met de achterbank naar voren geklapt heb ik nog niet genoeg hoogte (sedan, hoedenplank)...quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens meten of ie past, geen idee. Nu heb ik nog een fatsoenlijke auto, maar geen idee of ie die hoogte haalt
Ja hoor. Ik heb me zojuist ingesmeerd met aftersun want was een beetje aan de rode kant in m'n snuit.quote:
daar past ie zeker weten wel in...quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef missyB het volgende:
Hier een caddy, past ie daarin?
Wij woonachtig in arnhem en even naar deventer is geen probleem
quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik boekje mee, kunnen we kopieën maken
Nou ja, mocht het lukken, no problemo. Laat het wel weten, vanavond ga ik niet meer metenquote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef babybel het volgende:
[..]
dat is ook hier het probleem... met de achterbank naar voren geklapt heb ik nog niet genoeg hoogte (sedan, hoedenplank)...
Dan loop je naar de koelkast en haal je wat eten er uit!quote:
frituur aanzettenquote:
Doet me aan die rage van tig jaar geleden denken, toen iedereen opeens van die van plastic geknoopte sleutelhangers had.quote:
ik ben benieuwd!quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, mocht het lukken, no problemo. Laat het wel weten, vanavond ga ik niet meer meten
quote:
quote:
Hebben we nietquote:
Scoubidouquote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet me aan die rage van tig jaar geleden denken, toen iedereen opeens van die van plastic geknoopte sleutelhangers had.
je kan natuurlijk zelf naar arnhem rijden en je ding doen met die vissen en tegen de tijd dat je klaar bent voor transport ons even bellen en we komen voorgekacheld en hop naar deventer.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef babybel het volgende:
[..]
daar past ie zeker weten wel in...
alleen moet ik het aquarium ophalen inclusief inhoud, wat dus inhoudt dat ik daar nog even werk heb om de vissen in zakjes te doen e.d.
dat is ook de reden dat ik liever geen anderen vraag, omdat het wel eens even kan duren daar...
(waarop ik dus op het idee kwam om gewoon even de bijrijdersstoel eruit te slopen, dan hoef ik geen mensen "mee te slepen" zegmaar).
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook van verzinselwoorden
Coolquote:
Deze?quote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet me aan die rage van tig jaar geleden denken, toen iedereen opeens van die van plastic geknoopte sleutelhangers had.
Die hebben we hier ook nog liggenquote:
Ik heb een kleintje gekocht. Tempuraquote:
Ik zal er ook nog wel wat hebbenquote:
Sorryquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
Kap met posten over frituur. Nu heb ik weer honger.
Helicopters en weet ik wat meerquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal er ook nog wel wat hebbenIk kon dat niet echt
Alleen de ronde en de vierkante
quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
Lekkerquote:
Dat vind ik dan weer niet lekkerquote:
Opeten!quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen haar dus wat moet ik met een kapsalon?
Ligt eraan, er zijn ooit acties dat je de tas er gratis bij krijgtquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef sararaats het volgende:
Even een vraag van algemeen nut:
Als je een laptop koopt, krijg daar dan een laptoptas bij of moet je die nog apart kopen?
Voor m'n verjaardag ga ik een laptop kopen.
Los erbij kopen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef sararaats het volgende:
Als je een laptop koopt, krijg daar dan een laptoptas bij of moet je die nog apart kopen?
(denk gooi hem er nog even tussen gaat zo snel hier!)quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef missyB het volgende:
[..]
je kan natuurlijk zelf naar arnhem rijden en je ding doen met die vissen en tegen de tijd dat je klaar bent voor transport ons even bellen en we komen voorgekacheld en hop naar deventer.
Als je dan toch gaat he...quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Neeee!
Ik sta op het punt weer in de auto te stappen.
Soms zit er een hoesje bij, maar doorgaans niet...quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef sararaats het volgende:
Ik ook niet en het lijkt me ook niet watquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeten!
Geen idee, ik heb nog nooit een kapsalon op
quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet lekker
Bij de eee pc zat ie standaardquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt eraan, er zijn ooit acties dat je de tas er gratis bij krijgt
ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeten!
Geen idee, ik heb nog nooit een kapsalon op
Wat lief van jequote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef missyB het volgende:
[..]
(denk gooi hem er nog even tussen gaat zo snel hier!)
Jij hebt liever de barbecue van gisteren?quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt liever de barbecue van gisteren?.
[ afbeelding ]
Moet spontaan aan Shin Chan denkenquote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En speciaal voor jou
[ afbeelding ]
ik ga niet slapen, ik ga kotsenquote:
Maar mijn eten is zo vrolijkquote:
Welterustenquote:
Nee, want spelen met etenquote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik het altijd zonde om op te eten.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga niet slapen, ik ga kotsen
Ik durf bijna geen eten meer te quoten met al die boze mensen hier.quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
En speciaal voor jou
[ afbeelding ]
ik hoef om 22:30 uur echt geen bergen eten meer te zienquote:
Ja, die is vet schattigquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen eten meer te quoten met al die boze mensen hier.
TOTORO
Bahquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ergens in een wachtruimte zetten, kijken hoeveel mensen er op gaan zitten,.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef om 22:30 uur echt geen bergen eten meer te zien
heb suikerpinda's omdat we geen frituur hebben!quote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan loop je naar de koelkast en haal je wat eten er uit!
Voorstellen hoeft niet hoor, ben je gekquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef missyB het volgende:
klets sinds vrijdag wat mee hier.
Nog even voorstellen dan?
MissyB,vrouw, 37, 2 kinderen en een man, arnhem,
Ik kan me nog net inhoudenquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl pakt een zak chips.. thnx to you guys![]()
Ik heb de buik ook nog vol, maar ik wil overal wel een hapje van.quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef missyB het volgende:
Ben je nou al onderwegquote:
He, dat is mijn taak hier!quote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
zeik ik ook eens ergens over, he?
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de buik ook nog vol, maar ik wil overal wel een hapje van.
Een pinguin met PMSquote:
ik dacht al; een nog nieuwer gezicht dan ikzelf!quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef missyB het volgende:
Ik gewoon prima. Wraps met geitenkaas en dadels en als toetje appeltaart is wel vullendquote:
Precies. Daarom kom ik ook niet op meets, ben niet gezellig!quote:
Er is niets leuker dan gek doen met eten zonder het te verspillenquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn mama.
Ik doen het tegenwoordig wel hoor.
He Koenquote:
WTF zijn dat?quote:
Ik vind die dingen zoooooooooo lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar krijg ik dus geen trek in. Ziet eruit als plastic speelgoed.
pas maar op straks krijg je " een naam"quote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
zeik ik ook eens ergens over, he?
Ik heb het ook veel gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ja.
Mijn zusje was er weg van. Opeens zaten overal van die touwtjes aan.
OMGquote:
Mogen mijn aardbeienplantjes op balkon wel?quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent wel gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Daarom kom ik ook niet op meets, ben niet gezellig!
Graag gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl pakt een zak chips.. thnx to you guys![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg je " een naam"
DaAardbeien in wordingquote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mogen mijn aardbeienplantjes op balkon wel?
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:
Woehoequote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent echt zo'n vervelend persoon hè.....quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En dan?
Ik sta bekend als bitch en zeikwijf
Vreselijk zoete, Franse koekjesquote:
Babyplantjes!quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik ook
Wowquote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik ook
Forum Opties | |