en dat is zeker mislukt he?quote:
quote:
Laat mijn vrouw het maar niet horenquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan ik bij jou 1 bruidstaart , 25 kleine gehaakte potjes en 10 gehaakte bloempotten bestellen??
Zo veel slechtere auditiequote:
wat dan??quote:
jah, de complete cursus, ook gecertificeerdquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef babybel het volgende:
[..]
ooit lesstof van Cisco gehad? (ik doel op bijv. CCNA).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jij krijgt geen appeltaart, lekker puhquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de complete cursus, ook gecertificeerd
weet waar je op gaat doelen, de command line invoering alla ouderwets ipv een gui.
al hebben de nieuwste switches wel een webinterface
Pahah je spoiler zei wat ik meteen dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb twintig gehaakte cactussen hier op de vensterbank staan, in potjesquote:
wie is cedricquote:
RTL gemist, kost je een euro !quote:
Dat hoef ik ook heul nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt geen appeltaart, lekker puh
wil geen gehaakte planten.. alleen de pottenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twintig gehaakte cactussen hier op de vensterbank staan, in potjes
tjah, was niet moeilijk te radenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahah je spoiler zei wat ik meteen dacht
quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga mijn bed is gezelschap houden.
klaar maken voor een drukke week
met toppunt dinsdag waarschijnlijk 12 uur werken
O, ik zie nu dat er blijkbaar nog wel een nieuwere firmwareversie is uitgebracht... morgen de systeembeheerder maar even een linkje sturen!quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, apart van cisco
je zult zeggen dat cisco dat wel goed op orde heeft
nee hoorquote:
Vraag het dan niet!quote:
jah, sorry, moe. geen zin om de is in eens te vervangen. zag het al toen ik aan het typen wasquote:
trustenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga mijn bed is gezelschap houden.
klaar maken voor een drukke week
met toppunt dinsdag waarschijnlijk 12 uur werken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de complete cursus, ook gecertificeerd
weet waar je op gaat doelen, de command line invoering alla ouderwets ipv een gui.
al hebben de nieuwste switches wel een webinterface
Ik gecertificeerd op CCNA 1/2/3, maar vraag me niet hoe ik VLANS in moet stellen ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me uberhaupt niet hoe ik een switch in moet stellen, dan moet ik eerst de commando`s opgraven...Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |