Sterktequote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik mijn bed in. Wordt nog een zware week
Truste mensjes
slaap lekker, ook hier een zware start van de week voor de boegquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
Welterusten!quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Dank jequote:
Sterkte en slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
ik kom nog redelijk verquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik gecertificeerd op CCNA 1/2/3, maar vraag me niet hoe ik VLANS in moet stellen ;-)
Vraag me uberhaupt niet hoe ik een switch in moet stellen, dan moet ik eerst de commando`s opgraven...
trusten PGquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
trustenquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
slaap ze crazyquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom nog redelijk ver
heb zelfs een jaar lang gewerkt met cisco spul en inrichten telefooncentrales met cisco apparatuur
is op zich niet zo heel moeilijk als je de afkortingen weet van de commando's
maar nu echt slapen![]()
Anders ik welquote:
Ik vind ze fantastischquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twintig gehaakte cactussen hier op de vensterbank staan, in potjes
dan kun je ze met plarn makenquote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil geen gehaakte planten.. alleen de potten
wel weather proof ...
idd...quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom nog redelijk ver
heb zelfs een jaar lang gewerkt met cisco spul en inrichten telefooncentrales met cisco apparatuur
is op zich niet zo heel moeilijk als je de afkortingen weet van de commando's
maar nu echt slapen![]()
niet iedereen die plat gaat gaat ook slapen hoorquote:
Ja...huge ass zeker?quote:
ik hou van samenvoegselnaampjesquote:dan kun je ze met plarn maken
draad van plastc tasjes
hoe gerecycled wil je het hebben
Haaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
He mister cabdriverquote:
He Saraquote:
Leuk woord ook!quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...huge ass zeker?
[..]
ik hou van samenvoegselnaampjes![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Lekker gewerkt?
Prima. Vanmiddag gesnookerd. Dat is zo'n geniaal spel hè.quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mister cabdriverGoed weekend gehad?
[..]
He SaraAlles goed?
Jaquote:
Er is plarn (PLastic yARN) en tarn (T-shirt yARN) en nog iets waar ik even niet opkom, and I love itquote:ik hou van samenvoegselnaampjes![]()
![]()
*gaat witte tasjes sparenquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
dan kun je ze met plarn maken
draad van plastc tasjes
hoe gerecycled wil je het hebben
Ik hou ook van verzinselwoordenquote:
suikertjequote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geffetje
[..]
oooh, lekker slapen dan![]()
[..]
Ja, en vol met verse bloemen en kruiden![]()
![]()
Ohjee, ritme een beetje stuk?quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En vooral ook weinig geslapen.
Zaterdag was wel vrij rustig.
Heerenveenquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima. Vanmiddag gesnookerd. Dat is zo'n geniaal spel hè.
Alleen jammer dat ik er voor naar Heerenveen toe moet.
Plastic yarn had ik uitgevogeld jaquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Er is plarn (PLastic yARN) en tarn (T-shirt yARN) en nog iets waar ik even niet opkom, and I love it
mij meenemen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
Ik heb dus zojuist een aquarium gekocht via marktplaats... 1m lang, 60cm hoog, 40cm diep.
Zelfs als ik de achterbank naar voren klap (wat eigenlijk bij mijn model al niet echt makkelijk gaat) past het nog niet..
Het is een 2-deurs.. Aquarium door de deur naar binnen en op de achterbank zetten schijnt niet te lukken, evenals het aquarium op de grond voor de bijrijdersstoel zetten. (dat schijnt te hoog te zijn, en die draai kan je niet maken).
tips?
bijrijdersstoel staat al helemaal naar voren met leuning voorover gekiept?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
Ik heb dus zojuist een aquarium gekocht via marktplaats... 1m lang, 60cm hoog, 40cm diep.
Zelfs als ik de achterbank naar voren klap (wat eigenlijk bij mijn model al niet echt makkelijk gaat) past het nog niet..
Het is een 2-deurs.. Aquarium door de deur naar binnen en op de achterbank zetten schijnt niet te lukken, evenals het aquarium op de grond voor de bijrijdersstoel zetten. (dat schijnt te hoog te zijn, en die draai kan je niet maken).
tips?
Grotere auto lenen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
tips?
Stuk niet. Mijn moeder kwam vrijdag nog ff langs.quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohjee, ritme een beetje stuk?
[..]
Heerenveen
[..]
Plastic yarn had ik uitgevogeld ja![]()
![]()
![]()
Geweldig
hamer en lijmquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
tips?
en als je de bijrijdersstoel de rugleuning helemaal plat legt?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef babybel het volgende:
tips?
Gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Stuk niet. Mijn moeder kwam vrijdag nog ff langs.En ik was van vrijdag op zaterdag pas erg laat terug.
het probleem is dat er een aangepast setje stoelen inzit, en dat deze dus anders gepositioneerd staan ten opzichte van de oude.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
bijrijdersstoel staat al helemaal naar voren met leuning voorover gekiept?
Ik heb nog een stapel oude shirts van TJ waar ik tarn van wil maken, maar ik weet nog niet wat ik ervan ga makenquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohjee, ritme een beetje stuk?
[..]
Heerenveen
[..]
Plastic yarn had ik uitgevogeld ja![]()
![]()
![]()
Geweldig
als ik echt niets anders weetquote:
Boedelbakje lenen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef babybel het volgende:
[..]
het probleem is dat er een aangepast setje stoelen inzit, en dat deze dus anders gepositioneerd staan ten opzichte van de oude.
simpel gezegd; te weinig ruimte omdat de stoel niet ver genoeg naar voren kan...
Ik heb patroontjes van Zpaggeti!quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel oude shirts van TJ waar ik tarn van wil maken, maar ik weet nog niet wat ik ervan ga maken
Iets groots, want dik garen, dus ik denk aan een tas
Een poefquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel oude shirts van TJ waar ik tarn van wil maken, maar ik weet nog niet wat ik ervan ga maken
Iets groots, want dik garen, dus ik denk aan een tas
heb wel een aanhanger, maar een aquarium kan je niet echt vastzetten met spanbandjes, en glijden doet het me iets te veel... zeker in de bebouwde kom met drempels e.d.quote:
Caddy, 25,- per dag.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef babybel het volgende:
[..]
het probleem is dat er een aangepast setje stoelen inzit, en dat deze dus anders gepositioneerd staan ten opzichte van de oude.
simpel gezegd; te weinig ruimte omdat de stoel niet ver genoeg naar voren kan...
SNap ik , maar iets met kussens als 'stoot'-materiaal?quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef babybel het volgende:
[..]
heb wel een aanhanger, maar een aquarium kan je niet echt vastzetten met spanbandjes, en glijden doet het me iets te veel... zeker in de bebouwde kom met drempels e.d.
(het is voor mij ook een redelijke uitgave, dus het moet wel heel blijven)...
het aquarium moet vanuit arnhem komen, ik woon in deventer, grofweg 35-40km. maar ik ken dus gewoon echt serieus NIEMAND met een station of iets dergelijks... M`n ouders hebben er 1, maar dat is een klassieker uit 1977... Los van het feit of ik die mee mag nemen durf ik dat zelf eigenlijk niet...quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Caddy, 25,- per dag.
http://autoverhuur.borent.nl/reserveringsaanvraag/auto/48
En er is toch vast wel een buurman met een station? Of moet dat aquarium van ver komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |