Kjoet!quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
Recycling is oke!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
omdat vista ....quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
Waarom kan Vista er nou weer niet mee omgaan dat ik mezelf eigenaar van de System32-map heb gemaakt.
hihihihihihiquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
Recycling is oke!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
met mij alles primaquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want als ie hier slaapt dan ligt ie eigenlijk altijd wel tegen me aan om me liefkozend in m'n oor te besnurken![]()
Dankje![]()
[..]![]()
[..]
Nee hoor, volgens mij nietmaar hoi!
Hoe ist?
Ja... jammer dat ik geen andere Windowsversie op de laptop kan zetten... Windows7 lost mijn probleem zeker niet op, en XP mist wat driversquote:
oepsquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
Waarom kan Vista er nou weer niet mee omgaan dat ik mezelf eigenaar van de System32-map heb gemaakt.
wat is het probleem dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... jammer dat ik geen andere Windowsversie op de laptop kan zetten... Windows7 lost mijn probleem zeker niet op, en XP mist wat drivers.
Leuk froebelwerkje voor tijdens het TV-kijkenquote:
Ik wil verbinding kunnen maken met de VPN van werk... maar omdat ik mezelf alle rechten op een logfilesmap had gegeven, vond Vista dat hij er niet meer in mocht, werkte de eventviewer niet meer, waardoor een service waarvan de VPN afhankelijk was, ook niet meer werkte en ik dus geen verbinding kon maken. Maar ik heb Vista nu ook alle rechten gegeven op die map, en nu werkt het weer.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef babybel het volgende:
[..]
wat is het probleem dan als ik vragen mag?
welk probleem ?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... jammer dat ik geen andere Windowsversie op de laptop kan zetten... Windows7 lost mijn probleem zeker niet op, en XP mist wat drivers.
Wil jij met mij trouwen alsjeblieft?quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk froebelwerkje voor tijdens het TV-kijken
Ik denk dat ik er meerdere ga maken, om verschillende maten potjes heen (appelmoes, erwtjes etc.) en ze dan bij elkaar op dat bord ga zetten
En dan in elk potje een bloem
Heel graagquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil jij met mij trouwen alsjeblieft?![]()
Mooie alsjeblieft met suiker er bovenop?
Ja, maar de VPN-router op werk kan niet omgaan met Windows7... Cisco vond het niet nodig om nog een update uit te brengenquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welk probleem ?
win7 is stukken beter dan vista
doe je ook opdrachten??quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Leuk froebelwerkje voor tijdens het TV-kijken
Ik denk dat ik er meerdere ga maken, om verschillende maten potjes heen (appelmoes, erwtjes etc.) en ze dan bij elkaar op dat bord ga zetten
En dan in elk potje een bloem
was jij niet naar bed ?quote:
nice solution!quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil verbinding kunnen maken met de VPN van werk... maar omdat ik mezelf alle rechten op een logfilesmap had gegeven, vond Vista dat hij er niet meer in mocht, werkte de eventviewer niet meer, waardoor een service waarvan de VPN afhankelijk was, ook niet meer werkte en ik dus geen verbinding kon maken. Maar ik heb Vista nu ook alle rechten gegeven op die map, en nu werkt het weer.
Kan ik morgen dus thuiswerken op balkon.
geffetjequote:
oooh, lekker slapen danquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
liverdjes ik ga douchen en naar bed, ben zo rozig van al dat buiten zitten dat ik eigenlijk heel veel wil slapen
Ja, en vol met verse bloemen en kruidenquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Muck het volgende:
Heel graag
Wat zal ons echtelijk huis kleurrijk zijn
slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
liverdjes ik ga douchen en naar bed, ben zo rozig van al dat buiten zitten dat ik eigenlijk heel veel wil slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |