Gut, wilde ze die zomaar delen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Ireth het volgende:
Hehe!!!!
Het is de lievelingsthee van Laura, speciaal uit haar doos!
Die fuckbuddy is verzonnen..... Kan nooit bij zo'n dooie muts...quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet ze allen met haar fuckbuddy. Geloof jij het?
goede avond,quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
gerard wil lekker met rust gelaten worden
en fipo
dat was ze wel van plan.....karimmetje he....ze doet haar uiterste best voor hemquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Ireth het volgende:
Hehe!!!!
Het is de lievelingsthee van Laura, speciaal uit haar doos!
Ja dan weet ze zeker dat zin beeld komt..quote:
Die is net zo denkbeeldig als die vriendjes van Falexquote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die fuckbuddy is verzonnen..... Kan nooit bij zo'n dooie muts...
quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
#rooiebroek leeft voort
http://search.twitter.com/search?q=rooiebroek
Grootspraak net zoals dat hele verhaal van haar.quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
#rooiebroek leeft voort
http://search.twitter.com/search?q=rooiebroek
Of het moet iemand zijn die niet genoeg geld heeft voor een rubberen annie......quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Die is net zo denkbeeldig als die vriendjes van Falex
Die heeft overal teruggelezen en is zich rotgeschrokken.quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef sjampoeh het volgende:
die faalex is al 2 dagen stil op twitter
tuurlijk is dat grootspraak...zij is de eeuwige maagd , met dr irritante plak smak kusjesquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Grootspraak net zoals dat hele verhaal van haar.
Inderdaad viel mij ook al op, heeft zich alleen bij de verplichte sessie laten zien...quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe kwam Jo achter dat flugel verhaal eigenlijkquote:
of hij zag de oren van laura nu duidelijker... alsof je ze kan missenquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die heeft overal teruggelezen en is zich rotgeschrokken.
die zit op FOK met een rooie kop te lurkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef sjampoeh het volgende:
we zien hem donderdag avond wel bij de live...daar zal bart wel een woordje mee wisselen denk ik....en dan kan falex zeggen, dat hij nergens meer normaal kan lopen, door al die fans die om hem heen komen staan voor een foto met handtekening......quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook al op, heeft zich alleen bij de verplichte sessie laten zien...
van maJOquote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kwam Jo achter dat flugel verhaal eigenlijk
als ie dit topic kan vinden,.....hij is nie zo slim hequote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef wildstar het volgende:
[..]
die zit op FOK met een rooie kop te lurken
Die kun je nog onder de mantel der liefde bedekken, haar uitspraken daarentegen.....quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef suksan het volgende:
[..]
of hij zag de oren van laura nu duidelijker... alsof je ze kan missen
hij kan het nu niet copieren van geer hequote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
[..]
als ie dit topic kan vinden,.....hij is nie zo slim he
Lieve muis, dit hele verhaal is verzonnen volgens mij. Dit kwam binnen via mamajo.quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
Hoe kwam Jo achter dat flugel verhaal eigenlijk
dat voelde ze aan dr oren ?quote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira: Er staat echt veel wind...
Tja met zulke oren....
Oh dus hij kwam terug van vakantie en dacht laat ik es bij schoonmoe langsgaan en vertellen dat ik gepijpt ben voor een paar flesjesquote:
die berg...die lange benen...geen gezichtquote:
Ik geloof er al lang niet in maar dit is best byzar, plus dat Jo zich verslikt in de leugens ondertussenquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve muis, dit hele verhaal is verzonnen volgens mij. Dit kwam binnen via mamajo.
of t was n necrofielquote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad! Volens mij is Geer Karim helemaal zatquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
Geer kijkt alsof ie Karim wel een stomp wil verkopen
lange benen zijn soms wel mooi maar als je naast lau staat kijk je zo in haar struik andijviequote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die berg...die lange benen...geen gezicht
Die leeft echt in z'n eigen wereldje nuquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
Die relatie was al over voordat Djoon het huis inging volgens mij. Alle ogen moeten gericht zijn op Djoon, de webwinkel en de tietenkliniek.quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Soury het volgende:
Oh dus hij kwam terug van vakantie en dacht laat ik es bij schoonmoe langsgaan en vertellen dat ik gepijpt ben voor een paar flesjes
hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
lange benen zijn soms wel mooi maar als je naast lau staat kijk je zo in haar struik andijvie
Ik heb geen idee wat Datweetjeniethe allemaal heeft verzameldquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
ik denk dat er weinig caps van laura zijn waarop ze niet gaapt , ligt , of slaapt
Dat geloof ik dus ook iid. Plip is er nu de dupe van en zijzelf ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die relatie was al over voordat Djoon het huis inging volgens mij. Alle ogen moeten gericht zijn op Djoon, de webwinkel en de tietenkliniek.
lui kreng...biatchquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef suksan het volgende:
laura wil niet eens even de zakdoekjes van karim weggooien, je heb toch zakjes in je bodywarmer zegt ze..........pfffffffff
lui wichtquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef suksan het volgende:
laura wil niet eens even de zakdoekjes van karim weggooien, je heb toch zakjes in je bodywarmer zegt ze..........pfffffffff
Ze dollen ook hoor maar Geer heeft van die in zichzelf keer momentjes. hoihoi trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
Joanna vind ik nog wel meevallenquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat Laura hier opeens een stuk minder geliefd is dan Joanna
Mag nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Enyma het volgende:
mogen ze elkaar niet van dat ding afduwen? Er is niks gezegd over geen fysiek contact toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
ja, klopt, maar ik kan jo iets beter handelen dan die afschuwelijke luiaard van een lauraquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Oh, zij niet hoor. Dennis wel, die heeft ze zo zwart gemaakt. En ondertussen zit ze nu te skypen met mamajo.quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
Dat geloof ik dus ook iid. Plip is er nu de dupe van en zijzelf ook
Snap ik meteen waarom het zo lang duurt.....quote:
ik kan ze allebei nie pruimenquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, klopt, maar ik kan jo iets beter handelen dan die afschuwelijke luiaard van een laura
Dat mens is echt walgelijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Prospera het volgende:
Laura ligt naast de staande Karim.
Ze maakt gebruik van dat Karim haar leuk vindt,
door hem te steunen
+1.quote:
ja dat eigenlijk ook....maar als ik nu op dit moment een keuze moest maken, was het : lau er direct uit.quote:
Hoi skattiequote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze dollen ook hoor maar Geer heeft van die in zichzelf keer momentjes. hoihoi trouwens
quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
zijn ze een schoonheidsoperaties aan het doen in die kamer ofzo
ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Ik zie liever Mo nog een paar weken of Maik dan nog een dag Lau
quote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
En niemand vraagt zich af waar Djoon is?
hopelijk bij Flipquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
En niemand vraagt zich af waar Djoon is?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
zijn ze een schoonheidsoperaties aan het doen in die kamer ofzo
ja karim en gerard hebben deze missie toch?!quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef suksan het volgende:
wat ik me nu eigenlijk afvroeg... avondeten.... geer en karim waren al aan het eten, terwijl de rest nog in de keuken hun eten op een bord deed... de regel was toch eten in teamverband....... wat sharon gisteren nog zooooo hard blerde in mijn oren
of ze werken het script even bijquote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mamajo werkt de botox van Jojanka bij.....
+1quote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Ik zie liever Mo nog een paar weken of Maik dan nog een dag Lau
ja maar dan kunnen ze toch allemaal tegelijk eten in de tuin bij elkaar??quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja karim en gerard hebben deze missie toch?!
Geer heeft ook lopen dollen, ach we zullen het wel zien. De Fobiacs staan er goed voor, ben echt niet bang dat Geer eruit gaat, tis gewoon jammer, zag ze graag winnen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoi skattie![]()
![]()
Karim gaat dit niet winnen , hij verspeelt nu al teveel energie, Geer is goed geconcentreerd
ja indd had ook gekund...hmmquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ja maar dan kunnen ze toch allemaal tegelijk eten in de tuin bij elkaar??
Is ook, maar ze zei vanmiddag dat ze een gesprek met de baas (leesHummie) wilde, om met mamajo te babbelen. Frappant dat ze nu al meer dan een uur niet in beeld is geweest.quote:
Geer gaat nergens heenquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geer heeft ook lopen dollen, ach we zullen het wel zien. De Fobiacs staan er goed voor, ben echt niet bang dat Geer eruit gaat, tis gewoon jammer, zag ze graag winnen.
Geeft een van 2 enig verschil in Jojanka's irritatiefactor, denk jequote:
ze babbelt mij te veel met mamma, ze kan beter naar huis gaanquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, maar ze zei vanmiddag dat ze een gesprek met de baas (leesHummie) wilde, om met mamajo te babbelen. Frappant dat ze nu al meer dan een uur niet in beeld is geweest.
Waarom wordt er steeds gedacht dat Hummie de baas is? Dacht dat zij alleen de casting deed en verder niet betrokken was.quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, maar ze zei vanmiddag dat ze een gesprek met de baas (leesHummie) wilde, om met mamajo te babbelen. Frappant dat ze nu al meer dan een uur niet in beeld is geweest.
hij wil zelf rust.quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Injetta het volgende:
Geer wordt lekker ondersteund zeg door zijn team.....![]()
![]()
Inderdaad ze moeten haar een muilkorf geven.quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
blehhhhhhhh die stem van laura word steeds erger....hoe harder ze praat ,des te harder ze piept brrrrrrrrr
Had hij dat gevraagd? Heb ik dan gemist...quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geeft een van 2 enig verschil in Jojanka's irritatiefactor, denk je
Die is er niet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef schurk65 het volgende:
hallo alll! Waar kan ik de tussenstand van de battles vinden?
bij mij wel hoor. Heb vandaag alleen geen zin om de strijd aan te gaanquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef marky het volgende:
Laura kan ook hier totaal niets goeds meer doen... het is weer echt op zijn foks.
Overigens Yoghurt met jam werkt op zich best nog wel stimulerend voor de darmen.
dat bedoel ik , ik ben een geboren en getogen gooische, maar......hoe laura praat, zo praten bij ons de kakkers ! vreselijk niet om aan te horen gewoon ik haat het echtquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Injetta het volgende:
Die Lau praat ook zo vreselijk geaffecteerd.... Te Gooisch....
Hummie is niet de Nepbaas maar wel op de achtergrond aanwezig. Oa als spokeswomen voor Jo en mamajo.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom wordt er steeds gedacht dat Hummie de baas is? Dacht dat zij alleen de casting deed en verder niet betrokken was.
klopt.... ze is er tenminste voor karim de rest ligt ook!quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef marky het volgende:
Laura kan ook hier totaal niets goeds meer doen... het is weer echt op zijn foks.
Overigens Yoghurt met jam werkt op zich best nog wel stimulerend voor de darmen.
nee hoor , Laura kan op meerdere fora geen goed meer doen, niks met Fok te maken maar álles met haar houdingquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef marky het volgende:
Die is te beroerd om daar even voor op te staan.....quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef suksan het volgende:
dat is toch erg.... maik moet meteen koffie maken, terwijl sharon er al de hele tijd bij ligt..
En waarom wil laura niet even helpen bij het plassen van karim... ze kan hem toch gewoon even beethouden.. als hij moet plassen
13-2 in punten na gister voor the Fobiacsquote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef schurk65 het volgende:
hallo alll! Waar kan ik de tussenstand van de battles vinden?
dat is toch per definitiequote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dat bedoel ik , ik ben een geboren en getogen gooische, maar......hoe laura praat, zo praten bij ons de kakkers ! vreselijk niet om aan te horen gewoon ik haat het echt
Is dat 100% zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hummie is niet de Nepbaas maar wel op de achtergrond aanwezig. Oa als spokeswomen voor Jo en mamajo.
Maar 5 punten verdeeld?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
13-2 in punten na gister voor the Fobiacs
ik hoorde nl dat het 3-2 stond voor de fobiacs.quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
13-2 in punten na gister voor the Fobiacs
ze wonnen vrijdag er 10 in de daily liveshowquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef schurk65 het volgende:
[..]
ik hoorde nl dat het 3-2 stond voor de fobiacs.
waarom wou ze met mama praten dan ???quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de uitslag van gisteren van vrijdag hadden the Fobiacs al 10 puntenquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef schurk65 het volgende:
[..]
ik hoorde nl dat het 3-2 stond voor de fobiacs.
Tuuk niet, maar hoe meer duidelijk wil je het hebben?quote:
ja zo'n griet die high tea's met haar vriendinnetjes houdt 1 keer per maand, en pyamaparty's enzo...1 glaasje passoa drinken en verder op de zak van anderen teren...ik ken dat laura soortquote:
Geer heeft van tevoren aangegeven dat hij zoveel mogelijk met rust gelaten wilde worden en dat ze alleen af en toe even moeten langslopen, dan zegt hij wel of hij iets wilquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Injetta het volgende:
Waar zijn Jo en Maik in godsnaam?? Waarom zijn die niet bij Geer??
datquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Geer heeft van tevoren aangegeven dat hij zoveel mogelijk met rust gelaten wilde worden en dat ze alleen af en toe even moeten langslopen, dan zegt hij wel of hij iets wil
je hoort er ook bijquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zo'n griet die high tea's met haar vriendinnetjes houdt 1 keer per maand, en pyamaparty's enzo...1 glaasje passoa drinken en verder op de zak van anderen teren...ik ken dat laura soort
is er iets mis als jeje niet te pletter zuipt?quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zo'n griet die high tea's met haar vriendinnetjes houdt 1 keer per maand, en pyamaparty's enzo...1 glaasje passoa drinken en verder op de zak van anderen teren...ik ken dat laura soort
quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
haha Karim moet piesen
[ link | afbeelding ]
Er staat veel windquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
zou het daar nu echt zo koud zijn dan? allemaal dikke kleren,dekens , mutsen...ik heb hier al mn ramen nog open staan hoor
wat denk je zelf?quote:
In haar dromen idd....quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
is er iets mis als jeje niet te pletter zuipt?
en laura werkt 45 uur per dag
mooie capquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
haha Karim moet piesen
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
Flip's comentaar ook echt
"Ik voel het tegen de bodem aan komen"
"Het is warm"
en "Het wordt wel zwaarder"
quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
nee niets mis mee, ik drink zelf ook *bijna nooit* maar als ik een avondje drink , ga ik wel aan de wodka of de baco en niet aan de thee of de sinasquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is dit misschien iets voor laura?
[ link | afbeelding ]
help me danquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee
Dan kan ze nog steeds geluid maken......
Aangezien hij op Alex lijkt. Jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is dit misschien iets voor laura?
[ link | afbeelding ]
Een botte bijl?quote:
dan moet ik dus meer posten het komende uurquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net trouwens de stats van vandaag gecheckt jij staat op 1
[ afbeelding ]
Waar vind je de stats?quote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net trouwens de stats van vandaag gecheckt jij staat op 1
[ afbeelding ]
lukt jou welquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moet ik dus meer posten het komende uur
voor de spiegelquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Djoon door het beeld schuiven. Waar is ze nu?
deze dan?quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een botte bijl?
Een keer goed raken en er komt geen geluid meer uit
Om het kan... en vooral, omdat zij het wel kanquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
waarom wou joooooo met dr mama praten ??
Ja je staat 9e vandaag echt niks voor jou, maar niemand haalt jou denk ik nog in met de overall scoren..quote:
Zou inderdaad leuk zijn geweest!quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik zou het leuker hebben gevonden als ze met zijn achten op blokken stonden en de totale tijd per team gold.
Dan moesten ze iemand opofferen om voor drinken en dergelijke te zorgen, maar dat zou natuurlijke dikke onenigheid worden want Joanne zou meteen van de blok willen net als Laura, maar iemand als Gerard zou zo lang mogelijk willen wachten met iemand opofferen en en en... Heerlijk!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja je staat 9e vandaag echt niks voor jou, maar niemand haalt jou denk ik nog in met de overall scoren..
I love It, zo not Miljonair, lekker down to earthquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Gerard af en toe echt zo'n 15 jarig snotjong
Tuurlijk mark.....quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij gaat mij nog wel voorbij hoor
Hij noemt ze zelf rotjongens. Heerlijke vent.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Gerard af en toe echt zo'n 15 jarig snotjong
Echt niet nooit niet ik moet dan nog zo'n 10.000 post op je inhalen..quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij gaat mij nog wel voorbij hoor
Hummie heeft niet met het programma te maken heeft alleen de casting gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk niet, maar hoe meer duidelijk wil je het hebben?
hij past prima bij ons mafkezencluppiequote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
I love It, zo not Miljonair, lekker down to earth
Net geen 10.000 verschil met mij.......quote:
dat kan nog wel hoor dan ga ik wel wat minder postenquote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt niet nooit niet ik moet dan nog zo'n 10.000 post op je inhalen..
Zou daar niet zo zeker van zijn, want zowel jo als mo hebben met DE BAAS gepraat en in vervolg gesprekken werd die betiteld met een ZIJ. Zij zei dat....... enz.quote:[img]http://i.fokzine.net/templ
ates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef marky het volgende:
[..]
Hummie heeft niet met het programma te maken heeft alleen de casting gedaan.
De rest verzint men gewoon.
En ik heel veel meer..quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat kan nog wel hoor dan ga ik wel wat minder posten
Vergelijk het met Lauwra, en dit is een spetterend evenementquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn wel de meest boeiende beelden uit heel SST
Dat weet ik wel zeker. Normaal volgt de camera haar 24/7 en ze is ruim een uur uit beeld verdwenen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
jo staat zich weer op te maken...heeft echt wel met haar moeder op skype gekletst en gehuild enzo.....
Perfect!!!quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij past prima bij ons mafkezencluppie
Bij DGK was de baas ook een ZIJ maar niet Hummie. Dat er een vrouw de baas is wil nog niet zeggen Hummie.quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Zou daar niet zo zeker van zijn, want zowel jo als mo hebben met DE BAAS gepraat en in vervolg gesprekken werd die betiteld met een ZIJ. Zij zei dat....... enz.
Nope..quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
Hebben we al een poll met hoelang we denken dat ze het vol houden?
de schim was toch de baas bij de goudenkooi?quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Bij DGK was de baas ook een ZIJ maar niet Hummie. Dat er een vrouw de baas is wil nog niet zeggen Hummie.
Ja, hoe heet ze ook alweer .....Flens!!!!quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Bij DGK was de baas ook een ZIJ maar niet Hummie. Dat er een vrouw de baas is wil nog niet zeggen Hummie.
maak maarquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
Hebben we al een poll met hoelang we denken dat ze het vol houden?
tic overgenomen van alex en karimquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ligt die Lau interessant te doen met een tandenstoker in haar mond?
Karim te imiterenquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
Geleerd van Alexquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me sterk want Joannaquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, hoe heet ze ook alweer .....Flens!!!!
quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef schurk65 het volgende:
nou ik heb het wel gezien voor ff, ga sons of anarchy kijken, gebeurd wat meer in!
quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef schurk65 het volgende:
nou ik heb het wel gezien voor ff, ga sons of anarchy kijken, gebeurd wat meer in!
Niemand nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
en ze heeft het totaal niet meer over alex..
sharon magquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
sharon ziet ook wel wat in karim hoor..
Wie?quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
en ze heeft het totaal niet meer over alex..
volgens mij is sharon stik jaloers op de vrouwen in het huis die wel een man aan de haak hebben geslagen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
sharon ziet ook wel wat in karim hoor..
Ze heeft Falex zijn trekjes allemaal overgenomenquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Echt een copy cat die Lau, hoor haar ook vaak dingen van anderen herhalen bij gebrek aan een eigen mening.
Geen bewijs beequeen, maar het ligt er zo dik bovenop dat ik het ook geloof.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef beequeen het volgende:
Djoon: hadden jullie ook een langer interview dan normaal?
Idd, er valt ook veel te bepraten.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef beequeen het volgende:
Djoon: hadden jullie ook een langer interview dan normaal?
Tsja, skypen kost tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |