Ja je staat 9e vandaag echt niks voor jou, maar niemand haalt jou denk ik nog in met de overall scoren..quote:
Zou inderdaad leuk zijn geweest!quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik zou het leuker hebben gevonden als ze met zijn achten op blokken stonden en de totale tijd per team gold.
Dan moesten ze iemand opofferen om voor drinken en dergelijke te zorgen, maar dat zou natuurlijke dikke onenigheid worden want Joanne zou meteen van de blok willen net als Laura, maar iemand als Gerard zou zo lang mogelijk willen wachten met iemand opofferen en en en... Heerlijk!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja je staat 9e vandaag echt niks voor jou, maar niemand haalt jou denk ik nog in met de overall scoren..
I love It, zo not Miljonair, lekker down to earthquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Gerard af en toe echt zo'n 15 jarig snotjong
Tuurlijk mark.....quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij gaat mij nog wel voorbij hoor
Hij noemt ze zelf rotjongens. Heerlijke vent.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Gerard af en toe echt zo'n 15 jarig snotjong
Echt niet nooit niet ik moet dan nog zo'n 10.000 post op je inhalen..quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij gaat mij nog wel voorbij hoor
Hummie heeft niet met het programma te maken heeft alleen de casting gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk niet, maar hoe meer duidelijk wil je het hebben?
hij past prima bij ons mafkezencluppiequote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
I love It, zo not Miljonair, lekker down to earth
Net geen 10.000 verschil met mij.......quote:
dat kan nog wel hoor dan ga ik wel wat minder postenquote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt niet nooit niet ik moet dan nog zo'n 10.000 post op je inhalen..
Zou daar niet zo zeker van zijn, want zowel jo als mo hebben met DE BAAS gepraat en in vervolg gesprekken werd die betiteld met een ZIJ. Zij zei dat....... enz.quote:[img]http://i.fokzine.net/templ
ates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef marky het volgende:
[..]
Hummie heeft niet met het programma te maken heeft alleen de casting gedaan.
De rest verzint men gewoon.
En ik heel veel meer..quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat kan nog wel hoor dan ga ik wel wat minder posten
Vergelijk het met Lauwra, en dit is een spetterend evenementquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn wel de meest boeiende beelden uit heel SST
Dat weet ik wel zeker. Normaal volgt de camera haar 24/7 en ze is ruim een uur uit beeld verdwenen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
jo staat zich weer op te maken...heeft echt wel met haar moeder op skype gekletst en gehuild enzo.....
Perfect!!!quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij past prima bij ons mafkezencluppie
Bij DGK was de baas ook een ZIJ maar niet Hummie. Dat er een vrouw de baas is wil nog niet zeggen Hummie.quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Zou daar niet zo zeker van zijn, want zowel jo als mo hebben met DE BAAS gepraat en in vervolg gesprekken werd die betiteld met een ZIJ. Zij zei dat....... enz.
Nope..quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
Hebben we al een poll met hoelang we denken dat ze het vol houden?
de schim was toch de baas bij de goudenkooi?quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Bij DGK was de baas ook een ZIJ maar niet Hummie. Dat er een vrouw de baas is wil nog niet zeggen Hummie.
Ja, hoe heet ze ook alweer .....Flens!!!!quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Bij DGK was de baas ook een ZIJ maar niet Hummie. Dat er een vrouw de baas is wil nog niet zeggen Hummie.
maak maarquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
Hebben we al een poll met hoelang we denken dat ze het vol houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |