waarom wou ze met mama praten dan ???quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, maar ze zei vanmiddag dat ze een gesprek met de baas (leesHummie) wilde, om met mamajo te babbelen. Frappant dat ze nu al meer dan een uur niet in beeld is geweest.
Dat is de uitslag van gisteren van vrijdag hadden the Fobiacs al 10 puntenquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef schurk65 het volgende:
[..]
ik hoorde nl dat het 3-2 stond voor de fobiacs.
Tuuk niet, maar hoe meer duidelijk wil je het hebben?quote:
ja zo'n griet die high tea's met haar vriendinnetjes houdt 1 keer per maand, en pyamaparty's enzo...1 glaasje passoa drinken en verder op de zak van anderen teren...ik ken dat laura soortquote:
Geer heeft van tevoren aangegeven dat hij zoveel mogelijk met rust gelaten wilde worden en dat ze alleen af en toe even moeten langslopen, dan zegt hij wel of hij iets wilquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Injetta het volgende:
Waar zijn Jo en Maik in godsnaam?? Waarom zijn die niet bij Geer??
datquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Geer heeft van tevoren aangegeven dat hij zoveel mogelijk met rust gelaten wilde worden en dat ze alleen af en toe even moeten langslopen, dan zegt hij wel of hij iets wil
je hoort er ook bijquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zo'n griet die high tea's met haar vriendinnetjes houdt 1 keer per maand, en pyamaparty's enzo...1 glaasje passoa drinken en verder op de zak van anderen teren...ik ken dat laura soort
is er iets mis als jeje niet te pletter zuipt?quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zo'n griet die high tea's met haar vriendinnetjes houdt 1 keer per maand, en pyamaparty's enzo...1 glaasje passoa drinken en verder op de zak van anderen teren...ik ken dat laura soort
quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
haha Karim moet piesen
[ link | afbeelding ]
Er staat veel windquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
zou het daar nu echt zo koud zijn dan? allemaal dikke kleren,dekens , mutsen...ik heb hier al mn ramen nog open staan hoor
wat denk je zelf?quote:
In haar dromen idd....quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
is er iets mis als jeje niet te pletter zuipt?
en laura werkt 45 uur per dag
mooie capquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
haha Karim moet piesen
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
Flip's comentaar ook echt
"Ik voel het tegen de bodem aan komen"
"Het is warm"
en "Het wordt wel zwaarder"
quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
nee niets mis mee, ik drink zelf ook *bijna nooit* maar als ik een avondje drink , ga ik wel aan de wodka of de baco en niet aan de thee of de sinasquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is dit misschien iets voor laura?
[ link | afbeelding ]
help me danquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee
Dan kan ze nog steeds geluid maken......
Aangezien hij op Alex lijkt. Jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is dit misschien iets voor laura?
[ link | afbeelding ]
Een botte bijl?quote:
dan moet ik dus meer posten het komende uurquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net trouwens de stats van vandaag gecheckt jij staat op 1
[ afbeelding ]
Waar vind je de stats?quote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net trouwens de stats van vandaag gecheckt jij staat op 1
[ afbeelding ]
lukt jou welquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moet ik dus meer posten het komende uur
voor de spiegelquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Djoon door het beeld schuiven. Waar is ze nu?
deze dan?quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een botte bijl?
Een keer goed raken en er komt geen geluid meer uit
Om het kan... en vooral, omdat zij het wel kanquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
waarom wou joooooo met dr mama praten ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |