die berg...die lange benen...geen gezichtquote:
Ik geloof er al lang niet in maar dit is best byzar, plus dat Jo zich verslikt in de leugens ondertussenquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve muis, dit hele verhaal is verzonnen volgens mij. Dit kwam binnen via mamajo.
of t was n necrofielquote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die fuckbuddy is verzonnen..... Kan nooit bij zo'n dooie muts...
Inderdaad! Volens mij is Geer Karim helemaal zatquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
Geer kijkt alsof ie Karim wel een stomp wil verkopen
lange benen zijn soms wel mooi maar als je naast lau staat kijk je zo in haar struik andijviequote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die berg...die lange benen...geen gezicht
Die leeft echt in z'n eigen wereldje nuquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
Die relatie was al over voordat Djoon het huis inging volgens mij. Alle ogen moeten gericht zijn op Djoon, de webwinkel en de tietenkliniek.quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Soury het volgende:
Oh dus hij kwam terug van vakantie en dacht laat ik es bij schoonmoe langsgaan en vertellen dat ik gepijpt ben voor een paar flesjes
hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
lange benen zijn soms wel mooi maar als je naast lau staat kijk je zo in haar struik andijvie
Ik heb geen idee wat Datweetjeniethe allemaal heeft verzameldquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
ik denk dat er weinig caps van laura zijn waarop ze niet gaapt , ligt , of slaapt
Dat geloof ik dus ook iid. Plip is er nu de dupe van en zijzelf ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die relatie was al over voordat Djoon het huis inging volgens mij. Alle ogen moeten gericht zijn op Djoon, de webwinkel en de tietenkliniek.
lui kreng...biatchquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef suksan het volgende:
laura wil niet eens even de zakdoekjes van karim weggooien, je heb toch zakjes in je bodywarmer zegt ze..........pfffffffff
lui wichtquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef suksan het volgende:
laura wil niet eens even de zakdoekjes van karim weggooien, je heb toch zakjes in je bodywarmer zegt ze..........pfffffffff
Ze dollen ook hoor maar Geer heeft van die in zichzelf keer momentjes. hoihoi trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
Joanna vind ik nog wel meevallenquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat Laura hier opeens een stuk minder geliefd is dan Joanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |