Dat zei die lantaarnpaal al na 5 minutenquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef Ytsmi het volgende:
Vind dit erg saaaiiiiii gaan worden mag van mij wel end aan komen nu
Ik wil ook wat anders op m'n tv... maar denk dat dit nog wel fftjes door blijft gaanquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef Ytsmi het volgende:
Vind dit erg saaaiiiiii gaan worden mag van mij wel end aan komen nu
Echt, die topper heb je nog wat aanquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Nog een op ignore, wat een zool.![]()
Dat verhaal van Geer.
Dat kun je niet zelf.quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
hoe sluit je een topic? Ik zag dat ik te laat was.
Daar heb je personeel voorquote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
ja denk het ook jaquote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook wat anders op m'n tv... maar denk dat dit nog wel fftjes door blijft gaan
Maak je weinig van mee als je slaaptquote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die lange vond het na 5 minuten al saai worden??Heeft die lange niet in de gaten dat 20 uur per dag slapen ook saai is?
Voor de wind. Maar stiekem voor het gefluit en gepingel van Karimquote:
Dat gaat vanzelf na 301 posts.quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze heeft er de hele middag bij gezetten en is nu even douchen..quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die lange vond het na 5 minuten al saai worden??Heeft die lange niet in de gaten dat 20 uur per dag slapen ook saai is?
Zij is echt Koningin van de luiheid.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
F5en titel en nummer aanpassenquote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Sorry ik was de laatste post maar heb nog nooit een nieuwe gemaakt
Ja en dan gaat ze een tukkie doenquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft er de hele middag bij gezetten en is nu even douchen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |