pas nadat ie bij mij is geweestquote:
Oeh, nice!quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo! Ik ben vandaag nog in Ockenburgh geweest.
Natuurlijk, geen probleem.quote:
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.quote:
discutabele naamquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen probleem.Ik pas wel vaker op kinderen.
[..]
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.
Wat dacht je van Bennebroek?quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Utrecht staat dan ook op de lijst der genomineerden.
Nop, was de eerste keerquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen probleem.Ik pas wel vaker op kinderen.
[..]
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.
Tof!quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Utrecht staat dan ook op de lijst der genomineerden.
Welnee, gewoon vernoemd naar de jachtopziener van Elisabeth van Saksen.quote:
Homo zitten toch ergens andersquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vernoemd naar de jachtopziener van Elisabeth van Saksen.
Dat is zeker een mooi park. En altijd vrij rustig omdat het zo mooi verborgen ligt achter de huizen. Je moet echt weten dat het er ligt. Ook nog in het stinzenbos geweest?quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
Ik vond vooral dat stuk hei in het bos erg mooi. En het park ertegenover, bij die kinderboerderij, was ook heel erg mooi
waar ken je wel iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, en ik ken niemand die daar woont, dus liever niet.
En nu zo dat we het begrijpen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef Niekess het volgende:
Verdorie, zie ik iemand die me nog wel wat lijkt is het nog wel een harde type.
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippersquote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi park. En altijd vrij rustig omdat het zo mooi verborgen ligt achter de huizen. Je moet echt weten dat het er ligt. Ook nog in het stinzenbos geweest?
Juist op slippers kan je lekker lopen.. vooral die goedkope 1 euro dingenquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippers
Ik stem voor Arnhem of Utrecht danquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Arnhem, Amsterdam, Limburg, Utrecht, Krommenie, Assendelft.
Dan is het dus geen leuk meisje.quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ken een best wel leuk meisje maar het is wel zo'n type die hekel heeft aan anderen.
Uhm.. hoe bedoel je hekel aan anderen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ken een best wel leuk meisje maar het is wel zo'n type die hekel heeft aan anderen.
Stinzenbos is een afgesloten deel in Ockenburgh.quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippers
die lijkt me heel geschikt voor een relatie jaquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
bis.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik neig erg naar Utrecht. Arnhem is meteen weer zo'n end weg, ofzo.
Nah, ik heb wel een blaar gelopen. En de huid tussen m'n tenen ontveldquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Juist op slippers kan je lekker lopen.. vooral die goedkope 1 euro dingen
In NL is niks ver wegquote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Arnhem is wel leuker.quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
quote:
Arnhem dat zal joeyBoy leuk vindenquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Arnhem, Amsterdam, Limburg, Utrecht, Krommenie, Assendelft.
Ohquote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stinzenbos is een afgesloten deel in Ockenburgh.
Ze plaatst op Hyves van die berichten zoals "Life is a bitch" en "I don't give a shit".quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. hoe bedoel je hekel aan anderen?
Vandaaar dus ook: Verdorie!quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die lijkt me heel geschikt voor een relatie ja
oh, ze is 14quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ze plaatst op Hyves van die berichten zoals "Life is a bitch" en "I don't give a shit".
Hoewel ze best wel aardig is tegenover goede vrienden heb ik gemerkt maar tegen nieuwe contacten niet echt.
bemoei jij je er ff niet tegenaanquote:
quote:
Dan ben je er geweest. Om in het hof van Leyden te komen, loop je door dat bos. Was nu nog wat vroeg, maar over een paar weken staat dat hele bos vol moet paarse bloemen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Oh
We zijn in de Hof van Leyden geweest. En even een heel klein stukje een afgesloten deel in, zandpad door heide. Maar dat heette niet Stinzenbos geloof ik.
Ik probeer je aan de vrouw te helpenquote:
Ik werk in de gezondheidszorg, ze staan om me te springen. Wat dat betreft heb ik de banen voor het uitkiezen, heel luxe.quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Anders ga je wonen waar je werk kan vinden of zie ik dat nu weer wat kortzichtig i.v.m. peuter enzo?
Er is me beloofd dat we nog een keer teruggaan, dus dan ga ik het wat bewuster meemakenquote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je er geweest. Om in het hof van Leyden te komen, loop je door dat bos. Was nu nog wat vroeg, maar over een paar weken staat dat hele bos vol moet paarse bloemen.
dan zit er een scherp randje aan dat ding tussen je tenen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel een blaar gelopen. En de huid tussen m'n tenen ontveld
Sommige vrouwen blijven altijd zoquote:
nu moet ik een rotopmerking inslikkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer je aan de vrouw te helpen
Heb je referenties van je koppelkunsten?quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer je aan de vrouw te helpen
Hihi, je zei slikken.quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu moet ik een rotopmerking inslikken
Over die vrouw?quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Maar Arnhem vind ik mooier qua opbouw / indeling. Utrecht heeft een leuk oud centrum, maar alle woonwijken vind ik afschuwelijk om te zien. En daar kom je waarschijnlijk toch te wonen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet of dat zo is. Ken beide steden vrij oppervlakkig.
pm hem ff, dan plaats ik hem welquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Onzeker ofzo? En dat zijn maar teksten.. hoe serieus moet je zoiets nemen? hoe oud was jij? 12? en zij ook?quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ze plaatst op Hyves van die berichten zoals "Life is a bitch" en "I don't give a shit".
Hoewel ze best wel aardig is tegenover goede vrienden heb ik gemerkt maar tegen nieuwe contacten niet echt.
Ik heb denk ik zo'n 6 maanden geen teenslippers meer aangehad. En als ik er dan ineens een kilometer of 6 op ga lopen, dan hebben mijn voeten daar wat last vanquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zit er een scherp randje aan dat ding tussen je tenen?
Heej, ik zit nu in Purmerend, hoeveel slechter kan het worden?quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Maar Arnhem vind ik mooier qua opbouw / indeling. Utrecht heeft een leuk oud centrum, maar alle woonwijken vind ik afschuwelijk om te zien. En daar kom je waarschijnlijk toch te wonen.
Ook true, die hebben dan op hun Hyves van die plaatjes met zichzelf en dan geshopt op een strandje of iets met engeltjes en 'diepzinnige' teksten.quote:
Almere.quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik zit nu in Purmerend, hoeveel slechter kan het worden?
Ik ben kansloos ik zal altijd single blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je referenties van je koppelkunsten?
Pics van je eigen vriendin misschien?
nee, natuuuuuuuurlijk niet, meer dezequote:
strekkingquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je referenties van je koppelkunsten?
Pics van je eigen vriendin misschien?
Utrecht is al véél beter danquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk onzeker ja, zal opzich ook erg logisch zijn omdat zij volgensmij 1 van de 3 was die niet slaagden op examen en nu dus het 4de jaar over doet. Weet niet zeker hoe ze daarvoor was eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzeker ofzo? En dat zijn maar teksten.. hoe serieus moet je zoiets nemen? hoe oud was jij? 12? en zij ook?
quote:
Oh, daar heb ik helemaal geen last van.. ik had er gisteren wel even last van dat ik er schijt aan had en mn nieuwe hakschoenen had gedragen zonder brace.. maar gewoon teenslippers? Daar zou ik wel op kunnen blijven lopen, als het niet zo koud zou zijn in de winterquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zo'n 6 maanden geen teenslippers meer aangehad. En als ik er dan ineens een kilometer of 6 op ga lopen, dan hebben mijn voeten daar wat last van
Er zit geen eelt meer tussen he.
mmmm is er in Nederland nog iets ergers dan dat?quote:
Zie je die lijn?quote:
Nja, ik weet niet wat voor impact dat heeft gemaakt bij dr.. ik werd er eigenlijk alleen maar zekerder door toen ik in de 2e bleef zittenquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef Niekess het volgende:
[..]
Denk onzeker ja, zal opzich ook erg logisch zijn omdat zij volgensmij 1 van de 3 was die niet slaagden op examen en nu dus het 4de jaar over doet. Weet niet zeker hoe ze daarvoor was eigenlijk.
het viel me ook al op jaquote:
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Staphorst?quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmmm is er in Nederland nog iets ergers dan dat?
Veel op en neer, onregelmatige paden, veel moeten "klauwen" met m'n voeten om m'n slippers vast te houdenquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen last van.. ik had er gisteren wel even last van dat ik er schijt aan had en mn nieuwe hakschoenen had gedragen zonder brace.. maar gewoon teenslippers? Daar zou ik wel op kunnen blijven lopen, als het niet zo koud zou zijn in de winter
Ze kent niemand in Helmondquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?
dawg zal haar ongetwijfeld al wel es hebben benaderd via de PM.quote:
Ach jaaaa... gewoon weer trainenquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel op en neer, onregelmatige paden, veel moeten "klauwen" met m'n voeten om m'n slippers vast te houden
Dan krijg ik er last van, als ik ze voor het eerst weer aan heb.
Utrecht is ook de moeite waard!quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?
ja ik ook maar dat is geen kennenquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dawg zal haar ongetwijfeld al wel es hebben benaderd via de PM.
Dat komt in de buurtquote:
Je hebt je keuze al gemaakt, zie ik.quote:
Misschien moet ik binnenkort nog maar es naar Purmerend gaan om jouw referentiekader wat beter te leren begrijpen.quote:
Dat absoluut niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Je hebt je keuze al gemaakt, zie ik.
Trek je conclusies uit het gegeven dat het nooit zover is gekomen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maar waar ga je wonen? een beetje fatsoenlijke wijk is al niet te betalen volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar waar ga je wonen? een beetje fatsoenlijke wijk is al niet te betalen volgens mij
In de 2de blijven zitten is minder erg dan in de 4de denk ik zelf. Want als je voor examen faalt en heel veel slagen blijf jij op die school en je vrienden gaan allemaal naar andere school.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet wat voor impact dat heeft gemaakt bij dr.. ik werd er eigenlijk alleen maar zekerder door toen ik in de 2e bleef zitten
Je bent hier gewoon populair.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
Als ik mocht kiezen tussen het glazen huis van 3FM binnenhalen of L-E....dan wist ik het welquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
en dan reageer je metquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Uhm.. je kan best achter dr aan enzo.. bij oppervlakkige praatjes kom je ook niks te weten natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef Niekess het volgende:
[..]
In de 2de blijven zitten is minder erg dan in de 4de denk ik zelf. Want als je voor examen faalt en heel veel slagen blijf jij op die school en je vrienden gaan allemaal naar andere school.
Maar ik wacht wel even met haar en laat het komen op toevallige ontmoetingen met praatje dan.
Ik kan de druk niet aan!quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan reageer je met?!!
dat moet je vleien, je ego strelen etc etc!![]()
![]()
verdorie
*wegstampt*
quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef Niekess het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon populair. hebt tieten
Krijg je een keer aandacht is het ook weer niet goed. Vrouwenquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
aawww, meisje tochquote:
Dat is waar ja.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. je kan best achter dr aan enzo.. bij oppervlakkige praatjes kom je ook niks te weten natuurlijk
ja maar Arnhemquote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden, L-E wat meer in de buurt
Omdat daar niets leuks is?quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Waarom niet iets leuks in Laren scoren?
tuurlijk is dat waar. IK zeg het.quote:
Arnhem is te ver weg. Dan kan ik toch niet op Peuter passenquote:
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.quote:
Twee slachtoffers van borstvoeding?quote:
gewoon...twee vetbulten met tepels er op denk ik...wat anders?quote:
Dan ga je daar toch ook wonenquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Arnhem is te ver weg. Dan kan ik toch niet op Peuter passen
Euh, nee.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk is dat waar. IK zeg het.
Wat jij vindt, vindt niemand belangrijk. Nextquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.
he...erhugowaard?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, nee.
Er is momenteel maar 1 stad in Nederland waar ik naartoe zou verhuizen. En dat is niet Arnhem.
Was dat niet de hele hyveshype? zoveel mogelijk matties verzamelen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Niekess het volgende:
[..]
![]()
Wat ik helemaal apart vind is dat ze wel honderden mensen op hyves toevoegd die ze niet eens kent.
En dan wel van die soort teksten plaatsen.
Welke wel?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
Euh, nee.
Er is momenteel maar 1 stad in Nederland waar ik naartoe zou verhuizen. En dat is niet Arnhem.
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormenquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Ik kies een stad uit, en jullie verhuizen allemaal naar mij toe!
Ik blijf lekker zitten waar ik zitquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Ik kies een stad uit, en jullie verhuizen allemaal naar mij toe!
quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormen
Je komt maar naar Arnhem.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dordtquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zitals je mij wilt zien kom je maar naar mij toe
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormen
Voor velen wel jah.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was dat niet de hele hyveshype? zoveel mogelijk matties verzamelen?
Toch is het een wonder dat jij vrijgezel bent.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zitals je mij wilt zien kom je maar naar mij toe
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.
Ik wil het je horen zeggen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.
Dat hebben ze vroeger ook als eens gedaan maar dan met gehandicaptenquote:
Dordrecht is dat geworden toch?quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben ze vroeger ook als eens gedaan maar dan met gehandicapten
En jij ziet jezelf daar prima tussen zitten.quote:
iedereen die toch een relatie heeft wordt met pek en veren besmeurd en het dorp uitgezetquote:
Mijn hart maakte een sprongetje.quote:
Dat klinkt wel leukquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedereen die toch een relatie heeft wordt met pek en veren besmeurd en het dorp uitgezet
Ik denk dat ik me prima thuis zal voelen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij ziet jezelf daar prima tussen zitten.
Heb je een pacemaker?quote:
Als het anders kon dan ging daar ook weg. Oh wacht toch nietquote:
Leuk dat sarcasmequote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch is het een wonder dat jij vrijgezel bent.
Klopt het verbaasd mij alleen dat er niet meer mensen van hier wonenquote:
Een soort van. Van die van mij gaat het hart van vrouwen sneller kloppen.quote:
mn oma is naar nijmegen verhuisdquote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het anders kon dan ging daar ook weg. Oh wacht toch niet
[..]
Leuk dat sarcasmejammer genoeg herken ik dat niet
[..]
Klopt het verbaasd mij alleen dat er niet meer mensen van hier wonen
je bent een cardioloog met alleen vrouwelijke patiënten?quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een soort van. Van die van mij gaat het hart van vrouwen sneller kloppen.
Toch vind ik dit wel weer een leuke opmerking, lieve Tijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk dat sarcasmejammer genoeg herken ik dat niet
Van waar?quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn oma is naar nijmegen verhuisd
Heeft WT het nu over Laren NH?quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Waarom niet iets leuks in Laren scoren?
tot dr 7e in Dordrecht gewoondquote:
Zolang ze maar geld hebben om mijn maatschap financieel gezond te houden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef ArTiC het volgende:
je bent een cardioloog met alleen vrouwelijke patiënten?
ik mag L-E pm-enquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
JB, wil je mij een PM sturen over je huisje in Arnhem?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.
Nee hoor.quote:
Mooiquote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch vind ik dit wel weer een leuke opmerking, lieve Tijn.
Gelukkig heeft ze op tijd weg kunnen komenquote:
niemandquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Joe, wie heb jij moeten pijpen voor die woning?![]()
ik moet ook een woning hebben
Jij bent zeker van het onderdanige dat je pas actie onderneemt als het je wordt opgedragen?quote:
Ik had je spatie onderstreept maar dat mag blijkbaar niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb hele mooie stukjes Den Haag gezien
En dan heb je nog maar zo weinig gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
Nee hoor.
Ik heb hele mooie stukjes Den Haag gezien
Aantal weken terug door het centrum gelopenquote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan heb je nog maar zo weinig gezien...
Zie edit.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had je spatie onderstreept maar dat mag blijkbaar niet.![]()
Het vrouwetje oh wacht hij is geen homoquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zeker van het onderdanige dat je pas actie onderneemt als het je wordt opgedragen?
Lange Voorhout? Denneweg?quote:
ik doe ook wel eens iets dat niet magquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zeker van het onderdanige dat je pas actie onderneemt als het je wordt opgedragen?
Bah.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja liefje, dat is met een koppelteken.
Nee, maar dat was niet de vraag toch?quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heeft WT het nu over Laren NH?
Daar kom je echt niet makkelijk aan een betaalbare woning.
Blame yourself, not the city.quote:
Oh ja wat dan? Stiekum nog een koekje pakken?quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe ook wel eens iets dat niet mag
De Haag is leukerquote:
Poeh, heb niet zo op straatnamen gelet eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lange Voorhout? Denneweg?
Of vooral de winkelstraten?
Al weerquote:
Nog ministers gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
Poeh, heb niet zo op straatnamen gelet eigenlijk
Heel veel straten, pleinen, kerken e.d. gezien. En voor het eerst in m'n leven over het Binnenhof gelopen
Hoe lang nog voor je master is afgerond?quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Den-Haag is tofdaar woonde mn eerste vriendje, zou dr graag gaan wonen en werken
10 maanden ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor je master is afgerond?
Wij maken de logeerkamer vast klaar voor jequote:
En dan weer verhuizen.quote:
Nee, het was 's avonds laatquote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ministers gezien?
En hier, kun je alvast oefenen...
http://www.plathaags.nl/c(...)fok.nl/topic/1635837
Nog voor de Erny van Reijmersdal staan kwijlen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, het was 's avonds laat
Die link is briljant
Ze werken ook tot best laat af en toe.quote:
Que?quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog voor de Erny van Reijmersdal staan kwijlen?
Het was een zondagavond, tegen 11 uur. Niemand gezien, alleen wat mensen die het binnenhof ook gebruikten om "over te steken"quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze werken ook tot best laat af en toe.Ook kun je ze regelmatig tegenkomen op de terrasjes op het naastgelegen Plein.
lekker matten met Hero Drinkmanquote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze werken ook tot best laat af en toe.Ook kun je ze regelmatig tegenkomen op de terrasjes op het naastgelegen Plein.
Doeiquote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. misschien verstandig om nu toch eens wat nuttigs te doen in huis
Leugens!quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
Kom ik echt een te leuk huisje tegen in Assendelft. Of all places.
Dat heb ik met vrouwenquote:Kom ik echt een te leuk huisje tegen in Assendelft. Of all places.
Dat kan niet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
Kom ik echt een te leuk huisje tegen in Assendelft. Of all places.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
----------------(__|__)-----(_|_)-----------------------------------------------------------------
welke kont is van jou?quote:
Doe eens aardig tegen mequote:
Volgens het handboek vrouwen editie 2011 8.4 moet ik nu mijn mond houden.quote:
Waarom? Volgens versie 8.3 niet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens het handboek vrouwen editie 2011 8.4 moet ik nu mijn mond houden.
Het is de waarheidquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen...zo veranderlijk als het weerquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Dat Assendelft ligt wel heel landelijk zeg. Uitkijkend over de weilanden.
Ik begrijp mijzelf niet eens hoe moet ik dan ooit vrouwen begrijpen. Dat is gewoon onmogelijk.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die versie is van een half uur geleden. Things change.
ik moest ff pronkenquote:
Tsja ik loop ook achterquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die versie is van een half uur geleden. Things change.
het is geen Arnhem.quote:
Groot voordeel: opa en oma wonen dan vlakbij. Dat geeft wel weer veel vrijheid.quote:
met je penis?quote:
Er wonen vast ook wel mooie schone meisjes in Assendelftquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Groot voordeel: opa en oma wonen dan vlakbij. Dat geeft wel weer veel vrijheid.
En echt: weilanden! Met stinkende koeien!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
daar heb ik er meer dan genoeg van gezien en gerokenquote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
natuurlijk!quote:
Uhm. Whut?quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wonen vast ook wel mooie schone meisjes in Assendelft
Dat durft hij nooitquote:
je bent al fan van zijn penis op facebook?quote:
Dat jij vast wel wat beter kunt krijgen dan een stinkende koequote:
sinds wanneer is L-E pot?quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij vast wel wat beter kunt krijgen dan een stinkende koe
Als die koe me nu gelukkig maakt!quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij vast wel wat beter kunt krijgen dan een stinkende koe
Fan worden van JB's pielemuis? Serieus?quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent al fan van zijn penis op facebook?
doe je alles waar ik over fantaseer?quote:
Das waar, das het belangrijkste. Sorryquote:
wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fan worden van JB's pielemuis? Serieus?
Ik ben fan van wat hij me net liet zien op msnquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent al fan van zijn penis op facebook?
Van jouw pielemuis? Niks. Vandaar de vraag. Let eens op, wil je?quote:
Man met de wereld kleinste penis staat eronder de foto van jouw dingetjequote:
Grazend, herkauwend en stinkend gaan we een glorieuze toekomst tegemoet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, das het belangrijkste. Sorry
je post deed minachting, en daarmee kennis, vermoedenquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van jouw pielemuis? Niks. Vandaar de vraag. Let eens op, wil je?
mijn zelfvertrouwen is net groot genoeg om te zeggen dat dat niet waar isquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Man met de wereld kleinste penis staat eronder de foto van jouw dingetje
Zie mijn postquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je post deed minachting, en daarmee kennis, vermoeden
moet ik toch eens fantaseren dat je mijn fantasieën waarmaaktquote:
Aanname is de moeder van alle opneukerdsquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je post deed minachting, en daarmee kennis, vermoeden
Ik hoop het wel voor jequote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn zelfvertrouwen is net groot genoeg om te zeggen dat dat niet waar is
doe dan ook niet zo minachtendquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aanname is de moeder van alle opneukerds
In slo-mo de zonsondergang tegemoetquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Grazend, herkauwend en stinkend gaan we een glorieuze toekomst tegemoet.
Jij begint met je minachtendequote:
Dan ben je gewoon jaloers dat zijn penis aanbeden wordt in de van jou nietquote:
I beg to differquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon jaloers dat zijn penis aanbeden wordt in de van jou niet
Dat je niet jaloers bent?quote:
En dat mijn penis niet aanbeden wordtquote:
En dat is jammer?quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mijn penis niet aanbeden wordt
Heb ik ook steeds...laat ik mijn broek zakken...vragen ze waar de like button zitquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mijn penis niet aanbeden wordt
Geen idee? Ongetwijfeld voor iemand? Wat een rare vraag, mênquote:
Vergeet niet wie je voor je hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee? Ongetwijfeld voor iemand? Wat een rare vraag, mên
quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds...laat ik mijn broek zakken...vragen ze waar de like button zit
Ik heb liever dat iemand er iets mee doet dan dat ie aanbeden wordtquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee? Ongetwijfeld voor iemand? Wat een rare vraag, mên
okquote:
Je wilt je huis verkopen? Nu?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik krijg dit huis trouwens nooit verkocht. Of ik moet mijn lichaam in de strijd gooien.
herinner me dan ff dat ik je huis moet bekijken op fundaquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik krijg dit huis trouwens nooit verkocht. Of ik moet mijn lichaam in de strijd gooien.
Is je huis dan zo duur?quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Om te fappen bij de slaapkamerfoto's?quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herinner me dan ff dat ik je huis moet bekijken op funda
vooral verkopen zonder (groot) verlies is een hele opgavequote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet nu. Mag ook morgen of volgende week.
als je je lichaam in de strijd moet gooien verwacht ik wel een slaapkamerfoto waarop je in lingerie op bed ligt jaquote:
Dat is dan jammer, denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
gij bij de hand je
Maar het is helaas geen supertijd om je huis te verkopen nu....
Gewoon verhullen met spiegels en rookquote:
Mag ik vragen waarom je nu je huis wilt verkopen?quote:
Omdat ik heel graag weg wil hier.quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je nu je huis wilt verkopen?
Ok, maar hou je er wel rekening mee dat dit soort gevoelens je eerder laat besluiten tot het maken van een slechte deal? Eentje die je achtervolgt tot waar je naartoe gaat? Dat zorgt er in één keer voor dat verhuizen zinloos was.quote:
doe eens niet zo deprimerendquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, maar hou je er wel rekening mee dat dit soort gevoelens je eerder laat besluiten tot het maken van een slechte deal? Eentje die je achtervolgt tot waar je naartoe gaat? Dat zorgt er in één keer voor dat verhuizen zinloos was.
Dit is geen spur of the moment. Dit wil ik al jaren.quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, maar hou je er wel rekening mee dat dit soort gevoelens je eerder laat besluiten tot het maken van een slechte deal? Eentje die je achtervolgt tot waar je naartoe gaat? Dat zorgt er in één keer voor dat verhuizen zinloos was.
Sorryquote:
Oh nee, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat gezien de huidige situatie een perfecte beslissing wel eens slecht uit zou kunnen vallen. Ik hoop van niet, en ik denk dat je verre van dom bent. Dus je weet wel wat je doet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is geen spur of the moment. Dit wil ik al jaren.
dat kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |