en dan reageer je metquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
Uhm.. je kan best achter dr aan enzo.. bij oppervlakkige praatjes kom je ook niks te weten natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef Niekess het volgende:
[..]
In de 2de blijven zitten is minder erg dan in de 4de denk ik zelf. Want als je voor examen faalt en heel veel slagen blijf jij op die school en je vrienden gaan allemaal naar andere school.
Maar ik wacht wel even met haar en laat het komen op toevallige ontmoetingen met praatje dan.
Ik kan de druk niet aan!quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan reageer je met?!!
dat moet je vleien, je ego strelen etc etc!![]()
![]()
verdorie
*wegstampt*
quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef Niekess het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon populair. hebt tieten
Krijg je een keer aandacht is het ook weer niet goed. Vrouwenquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
aawww, meisje tochquote:
Dat is waar ja.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. je kan best achter dr aan enzo.. bij oppervlakkige praatjes kom je ook niks te weten natuurlijk
ja maar Arnhemquote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden, L-E wat meer in de buurt
Omdat daar niets leuks is?quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Waarom niet iets leuks in Laren scoren?
tuurlijk is dat waar. IK zeg het.quote:
Arnhem is te ver weg. Dan kan ik toch niet op Peuter passenquote:
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.quote:
Twee slachtoffers van borstvoeding?quote:
gewoon...twee vetbulten met tepels er op denk ik...wat anders?quote:
Dan ga je daar toch ook wonenquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Arnhem is te ver weg. Dan kan ik toch niet op Peuter passen
Euh, nee.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk is dat waar. IK zeg het.
Wat jij vindt, vindt niemand belangrijk. Nextquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.
he...erhugowaard?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, nee.
Er is momenteel maar 1 stad in Nederland waar ik naartoe zou verhuizen. En dat is niet Arnhem.
Was dat niet de hele hyveshype? zoveel mogelijk matties verzamelen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Niekess het volgende:
[..]
![]()
Wat ik helemaal apart vind is dat ze wel honderden mensen op hyves toevoegd die ze niet eens kent.
En dan wel van die soort teksten plaatsen.
Welke wel?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
Euh, nee.
Er is momenteel maar 1 stad in Nederland waar ik naartoe zou verhuizen. En dat is niet Arnhem.
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormenquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Ik kies een stad uit, en jullie verhuizen allemaal naar mij toe!
Ik blijf lekker zitten waar ik zitquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Ik kies een stad uit, en jullie verhuizen allemaal naar mij toe!
quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormen
Je komt maar naar Arnhem.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dordtquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zitals je mij wilt zien kom je maar naar mij toe
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormen
Voor velen wel jah.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was dat niet de hele hyveshype? zoveel mogelijk matties verzamelen?
Toch is het een wonder dat jij vrijgezel bent.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zitals je mij wilt zien kom je maar naar mij toe
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.
Ik wil het je horen zeggen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.
Dat hebben ze vroeger ook als eens gedaan maar dan met gehandicaptenquote:
Dordrecht is dat geworden toch?quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben ze vroeger ook als eens gedaan maar dan met gehandicapten
En jij ziet jezelf daar prima tussen zitten.quote:
iedereen die toch een relatie heeft wordt met pek en veren besmeurd en het dorp uitgezetquote:
Mijn hart maakte een sprongetje.quote:
Dat klinkt wel leukquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedereen die toch een relatie heeft wordt met pek en veren besmeurd en het dorp uitgezet
Ik denk dat ik me prima thuis zal voelen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij ziet jezelf daar prima tussen zitten.
Heb je een pacemaker?quote:
Als het anders kon dan ging daar ook weg. Oh wacht toch nietquote:
Leuk dat sarcasmequote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch is het een wonder dat jij vrijgezel bent.
Klopt het verbaasd mij alleen dat er niet meer mensen van hier wonenquote:
Een soort van. Van die van mij gaat het hart van vrouwen sneller kloppen.quote:
mn oma is naar nijmegen verhuisdquote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het anders kon dan ging daar ook weg. Oh wacht toch niet
[..]
Leuk dat sarcasmejammer genoeg herken ik dat niet
[..]
Klopt het verbaasd mij alleen dat er niet meer mensen van hier wonen
je bent een cardioloog met alleen vrouwelijke patiënten?quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een soort van. Van die van mij gaat het hart van vrouwen sneller kloppen.
Toch vind ik dit wel weer een leuke opmerking, lieve Tijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk dat sarcasmejammer genoeg herken ik dat niet
Van waar?quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn oma is naar nijmegen verhuisd
Heeft WT het nu over Laren NH?quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Waarom niet iets leuks in Laren scoren?
tot dr 7e in Dordrecht gewoondquote:
Zolang ze maar geld hebben om mijn maatschap financieel gezond te houden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef ArTiC het volgende:
je bent een cardioloog met alleen vrouwelijke patiënten?
ik mag L-E pm-enquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
JB, wil je mij een PM sturen over je huisje in Arnhem?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.
Nee hoor.quote:
Mooiquote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch vind ik dit wel weer een leuke opmerking, lieve Tijn.
Gelukkig heeft ze op tijd weg kunnen komenquote:
niemandquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Joe, wie heb jij moeten pijpen voor die woning?![]()
ik moet ook een woning hebben
Jij bent zeker van het onderdanige dat je pas actie onderneemt als het je wordt opgedragen?quote:
Ik had je spatie onderstreept maar dat mag blijkbaar niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb hele mooie stukjes Den Haag gezien
En dan heb je nog maar zo weinig gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
Nee hoor.
Ik heb hele mooie stukjes Den Haag gezien
Aantal weken terug door het centrum gelopenquote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan heb je nog maar zo weinig gezien...
Zie edit.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had je spatie onderstreept maar dat mag blijkbaar niet.![]()
Het vrouwetje oh wacht hij is geen homoquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zeker van het onderdanige dat je pas actie onderneemt als het je wordt opgedragen?
Lange Voorhout? Denneweg?quote:
ik doe ook wel eens iets dat niet magquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zeker van het onderdanige dat je pas actie onderneemt als het je wordt opgedragen?
Bah.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja liefje, dat is met een koppelteken.
Nee, maar dat was niet de vraag toch?quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heeft WT het nu over Laren NH?
Daar kom je echt niet makkelijk aan een betaalbare woning.
Blame yourself, not the city.quote:
Oh ja wat dan? Stiekum nog een koekje pakken?quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe ook wel eens iets dat niet mag
De Haag is leukerquote:
Poeh, heb niet zo op straatnamen gelet eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lange Voorhout? Denneweg?
Of vooral de winkelstraten?
Al weerquote:
Nog ministers gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
Poeh, heb niet zo op straatnamen gelet eigenlijk
Heel veel straten, pleinen, kerken e.d. gezien. En voor het eerst in m'n leven over het Binnenhof gelopen
Hoe lang nog voor je master is afgerond?quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Den-Haag is tofdaar woonde mn eerste vriendje, zou dr graag gaan wonen en werken
10 maanden ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor je master is afgerond?
Wij maken de logeerkamer vast klaar voor jequote:
En dan weer verhuizen.quote:
Nee, het was 's avonds laatquote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ministers gezien?
En hier, kun je alvast oefenen...
http://www.plathaags.nl/c(...)fok.nl/topic/1635837
Nog voor de Erny van Reijmersdal staan kwijlen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, het was 's avonds laat
Die link is briljant
Ze werken ook tot best laat af en toe.quote:
Que?quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog voor de Erny van Reijmersdal staan kwijlen?
Het was een zondagavond, tegen 11 uur. Niemand gezien, alleen wat mensen die het binnenhof ook gebruikten om "over te steken"quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze werken ook tot best laat af en toe.Ook kun je ze regelmatig tegenkomen op de terrasjes op het naastgelegen Plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |