pas nadat ie bij mij is geweestquote:
Oeh, nice!quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo! Ik ben vandaag nog in Ockenburgh geweest.
Natuurlijk, geen probleem.quote:
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.quote:
discutabele naamquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen probleem.Ik pas wel vaker op kinderen.
[..]
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.
Wat dacht je van Bennebroek?quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Utrecht staat dan ook op de lijst der genomineerden.
Nop, was de eerste keerquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen probleem.Ik pas wel vaker op kinderen.
[..]
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.
Tof!quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Utrecht staat dan ook op de lijst der genomineerden.
Welnee, gewoon vernoemd naar de jachtopziener van Elisabeth van Saksen.quote:
Homo zitten toch ergens andersquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vernoemd naar de jachtopziener van Elisabeth van Saksen.
Dat is zeker een mooi park. En altijd vrij rustig omdat het zo mooi verborgen ligt achter de huizen. Je moet echt weten dat het er ligt. Ook nog in het stinzenbos geweest?quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
Ik vond vooral dat stuk hei in het bos erg mooi. En het park ertegenover, bij die kinderboerderij, was ook heel erg mooi
waar ken je wel iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, en ik ken niemand die daar woont, dus liever niet.
En nu zo dat we het begrijpen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef Niekess het volgende:
Verdorie, zie ik iemand die me nog wel wat lijkt is het nog wel een harde type.
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippersquote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi park. En altijd vrij rustig omdat het zo mooi verborgen ligt achter de huizen. Je moet echt weten dat het er ligt. Ook nog in het stinzenbos geweest?
Juist op slippers kan je lekker lopen.. vooral die goedkope 1 euro dingenquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippers
Ik stem voor Arnhem of Utrecht danquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Arnhem, Amsterdam, Limburg, Utrecht, Krommenie, Assendelft.
Dan is het dus geen leuk meisje.quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ken een best wel leuk meisje maar het is wel zo'n type die hekel heeft aan anderen.
Uhm.. hoe bedoel je hekel aan anderen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ken een best wel leuk meisje maar het is wel zo'n type die hekel heeft aan anderen.
Stinzenbos is een afgesloten deel in Ockenburgh.quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippers
die lijkt me heel geschikt voor een relatie jaquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Niekess het volgende:
[..]
bis.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik neig erg naar Utrecht. Arnhem is meteen weer zo'n end weg, ofzo.
Nah, ik heb wel een blaar gelopen. En de huid tussen m'n tenen ontveldquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Juist op slippers kan je lekker lopen.. vooral die goedkope 1 euro dingen
In NL is niks ver wegquote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Arnhem is wel leuker.quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
quote:
Arnhem dat zal joeyBoy leuk vindenquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Arnhem, Amsterdam, Limburg, Utrecht, Krommenie, Assendelft.
Ohquote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stinzenbos is een afgesloten deel in Ockenburgh.
Ze plaatst op Hyves van die berichten zoals "Life is a bitch" en "I don't give a shit".quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. hoe bedoel je hekel aan anderen?
Vandaaar dus ook: Verdorie!quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die lijkt me heel geschikt voor een relatie ja
oh, ze is 14quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ze plaatst op Hyves van die berichten zoals "Life is a bitch" en "I don't give a shit".
Hoewel ze best wel aardig is tegenover goede vrienden heb ik gemerkt maar tegen nieuwe contacten niet echt.
bemoei jij je er ff niet tegenaanquote:
quote:
Dan ben je er geweest. Om in het hof van Leyden te komen, loop je door dat bos. Was nu nog wat vroeg, maar over een paar weken staat dat hele bos vol moet paarse bloemen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Oh
We zijn in de Hof van Leyden geweest. En even een heel klein stukje een afgesloten deel in, zandpad door heide. Maar dat heette niet Stinzenbos geloof ik.
Ik probeer je aan de vrouw te helpenquote:
Ik werk in de gezondheidszorg, ze staan om me te springen. Wat dat betreft heb ik de banen voor het uitkiezen, heel luxe.quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Anders ga je wonen waar je werk kan vinden of zie ik dat nu weer wat kortzichtig i.v.m. peuter enzo?
Er is me beloofd dat we nog een keer teruggaan, dus dan ga ik het wat bewuster meemakenquote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je er geweest. Om in het hof van Leyden te komen, loop je door dat bos. Was nu nog wat vroeg, maar over een paar weken staat dat hele bos vol moet paarse bloemen.
dan zit er een scherp randje aan dat ding tussen je tenen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel een blaar gelopen. En de huid tussen m'n tenen ontveld
Sommige vrouwen blijven altijd zoquote:
nu moet ik een rotopmerking inslikkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer je aan de vrouw te helpen
Heb je referenties van je koppelkunsten?quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer je aan de vrouw te helpen
Hihi, je zei slikken.quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu moet ik een rotopmerking inslikken
Over die vrouw?quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Maar Arnhem vind ik mooier qua opbouw / indeling. Utrecht heeft een leuk oud centrum, maar alle woonwijken vind ik afschuwelijk om te zien. En daar kom je waarschijnlijk toch te wonen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet of dat zo is. Ken beide steden vrij oppervlakkig.
pm hem ff, dan plaats ik hem welquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Onzeker ofzo? En dat zijn maar teksten.. hoe serieus moet je zoiets nemen? hoe oud was jij? 12? en zij ook?quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ze plaatst op Hyves van die berichten zoals "Life is a bitch" en "I don't give a shit".
Hoewel ze best wel aardig is tegenover goede vrienden heb ik gemerkt maar tegen nieuwe contacten niet echt.
Ik heb denk ik zo'n 6 maanden geen teenslippers meer aangehad. En als ik er dan ineens een kilometer of 6 op ga lopen, dan hebben mijn voeten daar wat last vanquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zit er een scherp randje aan dat ding tussen je tenen?
Heej, ik zit nu in Purmerend, hoeveel slechter kan het worden?quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Maar Arnhem vind ik mooier qua opbouw / indeling. Utrecht heeft een leuk oud centrum, maar alle woonwijken vind ik afschuwelijk om te zien. En daar kom je waarschijnlijk toch te wonen.
Ook true, die hebben dan op hun Hyves van die plaatjes met zichzelf en dan geshopt op een strandje of iets met engeltjes en 'diepzinnige' teksten.quote:
Almere.quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik zit nu in Purmerend, hoeveel slechter kan het worden?
Ik ben kansloos ik zal altijd single blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je referenties van je koppelkunsten?
Pics van je eigen vriendin misschien?
nee, natuuuuuuuurlijk niet, meer dezequote:
strekkingquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je referenties van je koppelkunsten?
Pics van je eigen vriendin misschien?
Utrecht is al véél beter danquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk onzeker ja, zal opzich ook erg logisch zijn omdat zij volgensmij 1 van de 3 was die niet slaagden op examen en nu dus het 4de jaar over doet. Weet niet zeker hoe ze daarvoor was eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzeker ofzo? En dat zijn maar teksten.. hoe serieus moet je zoiets nemen? hoe oud was jij? 12? en zij ook?
quote:
Oh, daar heb ik helemaal geen last van.. ik had er gisteren wel even last van dat ik er schijt aan had en mn nieuwe hakschoenen had gedragen zonder brace.. maar gewoon teenslippers? Daar zou ik wel op kunnen blijven lopen, als het niet zo koud zou zijn in de winterquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zo'n 6 maanden geen teenslippers meer aangehad. En als ik er dan ineens een kilometer of 6 op ga lopen, dan hebben mijn voeten daar wat last van
Er zit geen eelt meer tussen he.
mmmm is er in Nederland nog iets ergers dan dat?quote:
Zie je die lijn?quote:
Nja, ik weet niet wat voor impact dat heeft gemaakt bij dr.. ik werd er eigenlijk alleen maar zekerder door toen ik in de 2e bleef zittenquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef Niekess het volgende:
[..]
Denk onzeker ja, zal opzich ook erg logisch zijn omdat zij volgensmij 1 van de 3 was die niet slaagden op examen en nu dus het 4de jaar over doet. Weet niet zeker hoe ze daarvoor was eigenlijk.
het viel me ook al op jaquote:
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Staphorst?quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmmm is er in Nederland nog iets ergers dan dat?
Veel op en neer, onregelmatige paden, veel moeten "klauwen" met m'n voeten om m'n slippers vast te houdenquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen last van.. ik had er gisteren wel even last van dat ik er schijt aan had en mn nieuwe hakschoenen had gedragen zonder brace.. maar gewoon teenslippers? Daar zou ik wel op kunnen blijven lopen, als het niet zo koud zou zijn in de winter
Ze kent niemand in Helmondquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?
dawg zal haar ongetwijfeld al wel es hebben benaderd via de PM.quote:
Ach jaaaa... gewoon weer trainenquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel op en neer, onregelmatige paden, veel moeten "klauwen" met m'n voeten om m'n slippers vast te houden
Dan krijg ik er last van, als ik ze voor het eerst weer aan heb.
Utrecht is ook de moeite waard!quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?
ja ik ook maar dat is geen kennenquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dawg zal haar ongetwijfeld al wel es hebben benaderd via de PM.
Dat komt in de buurtquote:
Je hebt je keuze al gemaakt, zie ik.quote:
Misschien moet ik binnenkort nog maar es naar Purmerend gaan om jouw referentiekader wat beter te leren begrijpen.quote:
Dat absoluut niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Je hebt je keuze al gemaakt, zie ik.
Trek je conclusies uit het gegeven dat het nooit zover is gekomen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maar waar ga je wonen? een beetje fatsoenlijke wijk is al niet te betalen volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar waar ga je wonen? een beetje fatsoenlijke wijk is al niet te betalen volgens mij
In de 2de blijven zitten is minder erg dan in de 4de denk ik zelf. Want als je voor examen faalt en heel veel slagen blijf jij op die school en je vrienden gaan allemaal naar andere school.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet wat voor impact dat heeft gemaakt bij dr.. ik werd er eigenlijk alleen maar zekerder door toen ik in de 2e bleef zitten
Je bent hier gewoon populair.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
Als ik mocht kiezen tussen het glazen huis van 3FM binnenhalen of L-E....dan wist ik het welquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |