Oh, welke zoal?quote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benen
Nee hoor. Bij een wit A4'tje lijk ik nog witquote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Naast mij zal je vast wel bruin lijken
ach.. die andere was maar voor drbij.. het 'broekie'quote:
En die allemaal te gelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. die andere was maar voor drbij.. het 'broekie'![]()
Wahlberg
Ptuh.. als ik naast een A4tje zit, kan je het A4tje niet eens meer zien, zo verblind ben je door mijn melkflessenquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een wit A4'tje lijk ik nog wit
Kijkend naar mijn benen, roepend naar z'n vrouw: hee, heb jij je zonnebril wel bij je?quote:
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, het kind ligt op bed en ik wil toch maar wel verhuizen.
tuurlijk niet.. ik wil van iedereen genietenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die allemaal te gelijk?
Slash ziet er tegenwoordig een stuk minder uit
Oooh, die is wel leuk. Welke nog meer?quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn benen, roepend naar z'n vrouw: hee, heb jij je zonnebril wel bij je?
Jij wil L-E gewoon je bed in lokkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?![]()
Den Haag?quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, het kind ligt op bed en ik wil toch maar wel verhuizen.
Laten we er een wedstrijdje van makenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ptuh.. als ik naast een A4tje zit, kan je het A4tje niet eens meer zien, zo verblind ben je door mijn melkflessen
Omdat je geest verFOKt is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?![]()
Eén kamer maar? Waar laat je L-E dan? Bij jou in bed zeker.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben verdoemdquote:
ach.. het geheim is de opmerkingen zelf te plaatsen voor een ander dat kan doenquote:
Hahaquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. ik wil van iedereen genieten![]()
En Slash zn haar doet t men zn vingers kan ie nog steeds goed bewegen
Dan mag je mij leren kennen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil L-E gewoon je bed in lokken
kut, betraptquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén kamer maar? Waar laat je L-E dan? Bij jou in bed zeker.
Goed zo! Ik ben vandaag nog in Ockenburgh geweest.quote:
welquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Geloof mij Slash nu wil je echt nietdikke uitgezakte man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |