Hmm.. klinkt erg goed.. zometeen ook maar eens kijken wat ik in elkaar ga flansenquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers. Wat fijngehakte knoflook, peper en zout en olijolie erbij![]()
Hoest met jou verder nu?Lang niet meer gezien.
Ik dacht al zoiets begrepen te hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt erg goed.. zometeen ook maar eens kijken wat ik in elkaar ga flansen![]()
Uhm.. ja.. kut he
dank jequote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets begrepen te hebbenHeel veel sterkte meid
Oh noesquote:
jup.. maar vertel dan eens wat ofzoquote:
Ik ben bijzonder inspiratieloos vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup.. maar vertel dan eens wat ofzo
Zomerquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bijna half 8 en het is nogsteeds licht
Ja.. dat ken ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder inspiratieloos vandaag
If only..quote:
Kan iemand anders dan misschien de bekende [Singles] chitter-chatter opstarten?quote:
Hier al begonnenquote:
nja, tis lekker weer, maar zomer is het nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan iemand anders dan misschien de bekende [Singles] chitter-chatter opstarten?![]()
[..]
Hier al begonnen
Moet je maar langskomen. BBQ-en aan het strandquote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, tis lekker weer, maar zomer is het nog niet
Ik zie mezelf eerder in het zwembad drijvenquote:Op zondag 10 april 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je maar langskomen. BBQ-en aan het strand
En, ben je eruit?quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was uit aan het zoeken wat ik volgend weekend ga doen
Gij snobquote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eerder in het zwembad drijven
Nee.. ik heb gewoon enorm veel zin om te zwemmen en durf de zee niet inquote:
Al langquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. ik heb gewoon enorm veel zin om te zwemmen en durf de zee niet in
Heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
Ik heb onder de Dom, aan de gracht een wijntje gedronken
Deceptiequote:Jammer dat het een zuur wijntje was
Coolquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al langhttp://www.roadburn.com/2(...)he-documentary-pt-1/
Ik ga naar dit festival toeik was alleen aan het kijken naar wie wanneer speelt etc
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opetenquote:
Dat zal ik zeker doen, ik heb er echt zin inquote:
Vast wel een goede wijnbar te vinden in Utrechtquote:
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaienquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opeten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opeten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaien
quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaien
Dus als de zon onder is kom je wel buiten?quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dat ik overdags sowieso niet op het strand kan komen door mijn uberwitte vampierenhuid
uhm.. mja, daar waar dolfijnen kunnen komen, kunnen ook haaien komen.. en aangezien de muggen me al graag opeten, laat staan wat haaien doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar als je geluk hebt, kun hier op open zee met dolfijnen zwemmen
Jouw huid wordt wonderbaarlijk donkerder van tint als je in de buurt van een zwembad bent?quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dat ik overdags sowieso niet op het strand kan komen door mijn uberwitte vampierenhuid
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als de zon onder is kom je wel buiten?
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]vroeger dacht ik al dat ze hier in het zwembad in het diepe zaten
Oh ik vond het ook zo raar dat daar ineens een hele provincie ligtquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bestáát toch heul nie meer, jong! Of zijn we terug gewarped naar voor 1932?
nee, maar meer schaduw bij zwembaden dan op het strandquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw huid wordt wonderbaarlijk donkerder van tint als je in de buurt van een zwembad bent?
Hangt wel van het zwembad af want ik ken er wel een paar waar nergens schaduw is.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar meer schaduw bij zwembaden dan op het strand
Daar zou je mij dus sowieso niet zienquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Niekess het volgende:
[..]
Hangt wel van het zwembad af want ik ken er wel een paar waar nergens schaduw is.
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, thijm en wat citroen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, thijm en wat citroen.
Altlantis, the sequel. Ook toevallig dat naast het land, ook de beschaving omgekeerd terug kwam.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOL![]()
[..]
Oh ik vond het ook zo raar dat daar ineens een hele provincie ligt
Ik ben te lui om te kokenquote:
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maarquote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, tijn en wat citroen.
Ik moet nog eerst de afwas doen voor ik kan gaan koken. En aangezien ik daar echt geen puf voor heb, betwijfel ik of ik ga eten vandaagquote:
Eilandbewoners zijn rare jongensquote:
Hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altlantis, the sequel. Ook toevallig dat naast het land, ook de beschaving omgekeerd terug kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |