Hmm.. klinkt erg goed.. zometeen ook maar eens kijken wat ik in elkaar ga flansenquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers. Wat fijngehakte knoflook, peper en zout en olijolie erbij![]()
Hoest met jou verder nu?Lang niet meer gezien.
Ik dacht al zoiets begrepen te hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt erg goed.. zometeen ook maar eens kijken wat ik in elkaar ga flansen![]()
Uhm.. ja.. kut he
dank jequote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets begrepen te hebbenHeel veel sterkte meid
Oh noesquote:
jup.. maar vertel dan eens wat ofzoquote:
Ik ben bijzonder inspiratieloos vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup.. maar vertel dan eens wat ofzo
Zomerquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bijna half 8 en het is nogsteeds licht
Ja.. dat ken ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder inspiratieloos vandaag
If only..quote:
Kan iemand anders dan misschien de bekende [Singles] chitter-chatter opstarten?quote:
Hier al begonnenquote:
nja, tis lekker weer, maar zomer is het nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan iemand anders dan misschien de bekende [Singles] chitter-chatter opstarten?![]()
[..]
Hier al begonnen
Moet je maar langskomen. BBQ-en aan het strandquote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, tis lekker weer, maar zomer is het nog niet
Ik zie mezelf eerder in het zwembad drijvenquote:Op zondag 10 april 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je maar langskomen. BBQ-en aan het strand
En, ben je eruit?quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was uit aan het zoeken wat ik volgend weekend ga doen
Gij snobquote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eerder in het zwembad drijven
Nee.. ik heb gewoon enorm veel zin om te zwemmen en durf de zee niet inquote:
Al langquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. ik heb gewoon enorm veel zin om te zwemmen en durf de zee niet in
Heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
Ik heb onder de Dom, aan de gracht een wijntje gedronken
Deceptiequote:Jammer dat het een zuur wijntje was
Coolquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al langhttp://www.roadburn.com/2(...)he-documentary-pt-1/
Ik ga naar dit festival toeik was alleen aan het kijken naar wie wanneer speelt etc
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opetenquote:
Dat zal ik zeker doen, ik heb er echt zin inquote:
Vast wel een goede wijnbar te vinden in Utrechtquote:
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaienquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opeten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opeten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaien
quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaien
Dus als de zon onder is kom je wel buiten?quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dat ik overdags sowieso niet op het strand kan komen door mijn uberwitte vampierenhuid
uhm.. mja, daar waar dolfijnen kunnen komen, kunnen ook haaien komen.. en aangezien de muggen me al graag opeten, laat staan wat haaien doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar als je geluk hebt, kun hier op open zee met dolfijnen zwemmen
Jouw huid wordt wonderbaarlijk donkerder van tint als je in de buurt van een zwembad bent?quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dat ik overdags sowieso niet op het strand kan komen door mijn uberwitte vampierenhuid
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als de zon onder is kom je wel buiten?
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]vroeger dacht ik al dat ze hier in het zwembad in het diepe zaten
Oh ik vond het ook zo raar dat daar ineens een hele provincie ligtquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bestáát toch heul nie meer, jong! Of zijn we terug gewarped naar voor 1932?
nee, maar meer schaduw bij zwembaden dan op het strandquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw huid wordt wonderbaarlijk donkerder van tint als je in de buurt van een zwembad bent?
Hangt wel van het zwembad af want ik ken er wel een paar waar nergens schaduw is.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar meer schaduw bij zwembaden dan op het strand
Daar zou je mij dus sowieso niet zienquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Niekess het volgende:
[..]
Hangt wel van het zwembad af want ik ken er wel een paar waar nergens schaduw is.
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, thijm en wat citroen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, thijm en wat citroen.
Altlantis, the sequel. Ook toevallig dat naast het land, ook de beschaving omgekeerd terug kwam.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOL![]()
[..]
Oh ik vond het ook zo raar dat daar ineens een hele provincie ligt
Ik ben te lui om te kokenquote:
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maarquote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, tijn en wat citroen.
Ik moet nog eerst de afwas doen voor ik kan gaan koken. En aangezien ik daar echt geen puf voor heb, betwijfel ik of ik ga eten vandaagquote:
Eilandbewoners zijn rare jongensquote:
Hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altlantis, the sequel. Ook toevallig dat naast het land, ook de beschaving omgekeerd terug kwam.
Ik heb van de week bij oma wel al 15 minuten onder de zonnebank gelegen.. Ik ben nu bijna witquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maar![]()
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maar![]()
[..]
Mac.. Om je daarna Kut, Smerig en Opgeblazen te voelen.. en na een kwartier alweer honger hebtquote:
quote:
uhm.. Als ik dan al opgegeten wordt he.. mag ik dan op zn minst wel kiezen wie me marineert?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?
Tijn is meesterchef, jeweetsquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. Als ik dan al opgegeten wordt he.. mag ik dan op zn minst wel kiezen wie me marineert?
Ja, maar gun me nog een paar leuke ogenblikken voor ik sterfquote:
Gewoon vaker naar buiten gaan als de zon schijntquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week bij oma wel al 15 minuten onder de zonnebank gelegen.. Ik ben nu bijna wit
Jij niet dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar gun me nog een paar leuke ogenblikken voor ik sterf
Doe maar niet dan krijg ik straks ook de slappe lachquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!
Zeker welquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel een goede wijnbar te vinden in Utrecht![]()
Trek je je zomerjurkje aan, heb je nog gratis drank ook nog
quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar niet dan krijg ik straks ook de slappe lach
werkt niet bij mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vaker naar buiten gaan als de zon schijnt
[..]
Jij niet dan?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.
Vast wel, attitude is de sleutel!quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker wel
Alleen dat laatste betwijfel ik
Ik zie er maar 3quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of hun met zn vieren ofzo?
Hahahquote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.
blinde vinkquote:
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benenquote:
Naast mij zal je vast wel bruin lijkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benen
wie dan?quote:
Oh, welke zoal?quote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benen
Nee hoor. Bij een wit A4'tje lijk ik nog witquote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Naast mij zal je vast wel bruin lijken
ach.. die andere was maar voor drbij.. het 'broekie'quote:
En die allemaal te gelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. die andere was maar voor drbij.. het 'broekie'![]()
Wahlberg
Ptuh.. als ik naast een A4tje zit, kan je het A4tje niet eens meer zien, zo verblind ben je door mijn melkflessenquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een wit A4'tje lijk ik nog wit
Kijkend naar mijn benen, roepend naar z'n vrouw: hee, heb jij je zonnebril wel bij je?quote:
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, het kind ligt op bed en ik wil toch maar wel verhuizen.
tuurlijk niet.. ik wil van iedereen genietenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die allemaal te gelijk?
Slash ziet er tegenwoordig een stuk minder uit
Oooh, die is wel leuk. Welke nog meer?quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn benen, roepend naar z'n vrouw: hee, heb jij je zonnebril wel bij je?
Jij wil L-E gewoon je bed in lokkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?![]()
Den Haag?quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, het kind ligt op bed en ik wil toch maar wel verhuizen.
Laten we er een wedstrijdje van makenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ptuh.. als ik naast een A4tje zit, kan je het A4tje niet eens meer zien, zo verblind ben je door mijn melkflessen
Omdat je geest verFOKt is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?![]()
Eén kamer maar? Waar laat je L-E dan? Bij jou in bed zeker.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben verdoemdquote:
ach.. het geheim is de opmerkingen zelf te plaatsen voor een ander dat kan doenquote:
Hahaquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. ik wil van iedereen genieten![]()
En Slash zn haar doet t men zn vingers kan ie nog steeds goed bewegen
Dan mag je mij leren kennen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil L-E gewoon je bed in lokken
kut, betraptquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén kamer maar? Waar laat je L-E dan? Bij jou in bed zeker.
Goed zo! Ik ben vandaag nog in Ockenburgh geweest.quote:
welquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Geloof mij Slash nu wil je echt nietdikke uitgezakte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |