quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
Shiiiiit! Weer lapo! Ik durf dit eigenlijk niet!
Wat is haar nick hier? eMo? Jankkut?quote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique is een fervent fokster (ik vraag me alleen af of ze dat straks nog is als ze leest hoe sommige medefokkers over haar schrijven).
goed gedaan meissiequote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:@secretstorynl Ik zie net op Net 5 dat niet iedereen genomineerd staat van het verliezende team. Hoe zit dat? #sstnl
»
secretstorynl Secret Story NL
De nominaties zijn nog niet bekend, de strijd gaat nog een aantal dagen door! #sstnl
+1quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef delfse het volgende:
Zonder Mo is Maik best wel gezellig met Gerard en Karim.
Caesarquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef spapaars het volgende:
van Karim zie ik het wel maar, wat moet Gerard voorstellen?
Julius Ceasarquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef spapaars het volgende:
van Karim zie ik het wel maar, wat moet Gerard voorstellen?
Goed gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
LOL, zondagavond hčquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
zo ze hebben even geplast lees ik? (krijg tv niet terug van me man)
quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen?
Dan is mijn man ook weer blij als ie thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga weeer ontopic
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Pipi machen ging goed. Maik hield emmertje vast en Flip keer ernaar...quote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
ja klote voetbal, net 1 dag uit de nachtdienst....ik heb gedreigd dat ik ze werk ga bellen dat hij nog wel een week wil, maar krijg de tv echt niet hoor.quote:
Cap boven je met blauwe emmerquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe moet dat vannacht? Ze zijn heul geen Lauw, die kan wel staand slapen, maar zij nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[spoiler]ajax heeft gewonnen maar dat is heulllll nie on topic[spoiler/] ik ga weeer ontopic
[ afbeelding ]
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemersquote:
Gewoon doen! Ik doe hem voorlopig niet meer. Hahaha... krijg het er warm van.quote:
Productie en techniek ookquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemers
Word ik geroepen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee ben je niet hoor. Wazige typjes daar op die SSTsite
???? ik ben net binnen kom net uit amsterdam?????????quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe moet dat vannacht? Ze zijn heul geen Lauw, die kan wel staand slapen, maar zij niet
quote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]Ok thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga weeer ontopic
[ afbeelding ]
Oke dan. Ik begrijp er niks van.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ben je niet hoor. Wazige typjes daar op die SSTsite
You.ve got a point.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemers
Ja, werd hier al eerder gemeld.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Hai. even een vraag. zijn er meer die die reclame van net 5 hebben gezien? Dat de verliezers zelf mogen bepalen wie er genomineerd staan?
Nice, maar niet echt een bevredigend antwoord eigelijk he?quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
Mijn vraag en het antwoord op Twitter.
[..]
BeeQueen heeft er zelfs over getwitterd!quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Hai. even een vraag. zijn er meer die die reclame van net 5 hebben gezien? Dat de verliezers zelf mogen bepalen wie er genomineerd staan?
Ik hoop dat het niet klopt want Gerard gaat zich dan natuurlijk opofferen
Dat wijf is niet goed bij d'r hoofd. Straks zegt ze nog dat je niet in orde bent als je geen botox gebruiktquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Spaghetti eet je met een lepel aldus opgespoten lip, anders ben je niet netjes opgevoed...
Ik heb er zelf al over getweet skattie. Lees even terug.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Omgquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Spaghetti eet je met een lepel aldus opgespoten lip, anders ben je niet netjes opgevoed...
Ik heb de reclame inderdaad ook gezien en daarna hier post dat ik hem gezien heb zelfs nog eventje online gekeken of ik hem kon vinden, maar neequote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat het niet klopt want Gerard gaat zich dan natuurlijk opofferen
Waar ging de reclame precies over?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb de reclame inderdaad ook gezien en daarna hier post dat ik hem gezien heb zelfs nog eventje online gekeken of ik hem kon vinden, maar nee
Werd ook echt gezegd vrijdag (zie filmpje Flashbox) Maar ja niks is wat het lijkt hee bij Secret Story...quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat alle verliezers genomineerd zouden staan. Wat is dit nu weer voor bull shit
Ze gaat wel erg ver met der gedram dat ze zo goed opgevoed is..Botox is uitgelopen naar der hersenpannetje..quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Chanel5 het volgende:
O Geer liet een boer en zegt Sorry Fenneke maar het was na het eten en dan mag dat
Ging over deze week, dat de verliezers moesten uitmaken wie er genomineerd zoude worden dus dat ze het helemaal zelf in de hand hadden ofzoquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Je eet spaghetti met een lepel en een vork. Je rolt de spaghetti via je vork op de lepel.
Ja, echt knap van ze! Heb respect voor hunquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Nou ze staan er al ff, ze houden het aardig uit
quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Je eet spaghetti met een lepel en een vork. Je rolt de spaghetti via je vork op de lepel.
Over Secret Story en dat het de week van de angst is. Dat er opdrachten moeten worden uitgevoerd door 2 teams en dat het verliezende team onderling moest uitvechten wie er genomineerd staanquote:
Met alleen een vork lukt me ook goed en heb dat veel italianen ook zien doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
of je snijd het in kleine stukjes en harkt het met een vork gewoon naar binnenquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Inderdaad! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!!!quote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je snijd het in kleine stukjes en harkt het met een vork gewoon naar binnen
Ja duh. Lauw heeft dr nieuwe slachtoffer al in het vizier.quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Niki.P het volgende:
Laura is wel de enige die tijdens het eten de mannen echt gezelschap houd...
pzies !quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Dat is de minder nette manierquote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met alleen een vork lukt me ook goed en heb dat veel italianen ook zien doen
Tjaa, Niks is wat het lijkt in Secret Story...quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Darklight het volgende:
huh? alle verliezers staan toch genomineerd?
Hmm ja, ligt eraan wat het uitvechten onderling inhoudt dan. Praten met elkaar kan je niet zo dom zijn om aan iemand toe te geven dat degene (niet) genomineerd staat.quote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Over Secret Story en dat het de week van de angst is. Dat er opdrachten moeten worden uitgevoerd door 2 teams en dat het verliezende team onderling moest uitvechten wie er genomineerd staan
laura is er op uit om karim voor haar karretje te spannen...haar volgende slachtofferquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Niki.P het volgende:
Laura is wel de enige die tijdens het eten de mannen echt gezelschap houd...
Jullie begrepen me niet. Ik heb het zelf niet gezien. Wilde alleen weten of alleen 1 persoon hier op fok of meerderen het hadden gezien. Ik twitter er ook over en wilde dus wel even wat zekerheid voor ik iedereen op stang jaag daar.quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er zelf al over getweet skattie. Lees even terug.
barbaarquote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je snijd het in kleine stukjes en harkt het met een vork gewoon naar binnen
quote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik denk dat Geer en Karim na deze battle het alleenrecht hebben om horizontaal te gaan!
Hij is zijn koffer aan het inpakken voor de live show donderdagquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef MargrietV het volgende:
Waar blijft Stef, heb hem nog niet gezien vandaag.
Helaasquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Darklight het volgende:
Duidelijk dus dat ze eMo en Maik niet kwijt willen
die van mij heeft naast het voetbal ook het golfen ontdektquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja klote voetbal, net 1 dag uit de nachtdienst....ik heb gedreigd dat ik ze werk ga bellen dat hij nog wel een week wil, maar krijg de tv echt niet hoor.
haha die van mij vist (heel vaak achter het net maar ach) Sporten doet ie niet, hij is een soort van mannelijke Lauraquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij heeft naast het voetbal ook het golfen ontdekt
Laterquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ga ook maar eens even wat te eten maken. Tot later!
Hier schijnt het te horen, maar in Italia heb ik het niemand zien doen. Hoe hoort het nou?quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Hallo!
Nee, dit is de enig juiste manier! Met lepel: not done
Het eerste.quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben Karim en Gerard zichzelf opgeofferd of zijn ze afgevaardigd door het stemmetje?
ze hebben zichzelf opgeofferr..ze wilde het graag doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben Karim en Gerard zichzelf opgeofferd of zijn ze afgevaardigd door het stemmetje?
Hier kunnen wij kennelijk niet anders. Pasta komt uit Italie en daar is het een doodzonde als je een lepel gebruikt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier schijnt het te horen, maar in Italia heb ik het niemand zien doen. Hoe hoort het nou?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die zijn zichtbaar. Ik bedoelde of Gerard die kleren nog aan heeft onder het vest
O ja, maart Karim had het voor ze begonnen al over dat ze de kleding niet perse aan hoefte te houden (Karim's pak is erg warm in de felle zon)quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die zijn zichtbaar. Ik bedoelde of Gerard die kleren nog aan heeft onder het vest
Alleen geen van beide geeft het toe, en ze gaan niet meer tongen, zeggen ze ik ben bang dat ze het niet gaan vol houden...quote:
Ik heb die beelden gezien van hun zoenend. En ik vond het toch wel erg schattig om te zienquote:
Dat houden ze niet vol denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alleen geen van beide geeft het toe, en ze gaan niet meer tongen, zeggen ze ik ben bang dat ze het niet gaan vol houden...
Ik ben Jo de afgelopen dagen meer gaan waarderen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb die beelden gezien van hun zoenend. En ik vond het toch wel erg schattig om te zien
Al blijft Jo een bitch 1e klas.
Dat waarderen gaat me nu net iets te verquote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben Jo de afgelopen dagen meer gaan waarderen.
dat is een stuk meer dan ze normaal doen dus het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 10 april 2011 19:34 schreef mazaru het volgende:
Monique vind dat ze zo even wat rust moeten nemen, want als ze dan morgen moeten knallen, dan zijn ze allemaal kapot......
Waarvan????
Van het kijken naar twee mensen die op een blok staan?
Ze slaapt onderhand 20 uur per dagquote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Luira is bang dat ze niet aan haar rust toekomt. Ze wil douchen en even tukken. Niet te geloven.![]()
![]()
wat een egoist is het ook zeg.quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Luira is bang dat ze niet aan haar rust toekomt. Ze wil douchen en even tukken. Niet te geloven.![]()
![]()
Dat is toch triest!quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is een stuk meer dan ze normaal doen dus het zou zomaar kunnen
Yup, dat sowieso. Maar Lau heeft ook minder kansen gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat waarderen gaat me nu net iets te verMaar van die 2 straalt 1000x meer verliefdheid af dan van die Lau
Dat ze nog de energie heeft om te douchen zeg! Valt me donders meequote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
![]()
Je speelt op safe?quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze staan er nu al ongeveer (@Mokum) 4 uur
deden ze het maar een keer...kom op stemmetje gooi die trutten er maar op NUquote:Op zondag 10 april 2011 19:37 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nu zouden ze Mo en Laura op de blokken moeten plaatsen
Smakelijk, vergeet je vork niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
Je speelt op safe?![]()
Ga ff pasta eten met een lepel
kutdlove hier , Jootje is een toppertjequote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
* Pearlbitch bespeurt weer flink wat kutnijd in het topic
Italianen gebruiken zelfs helemaal geen lepel.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
De helden van SST.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef Stability het volgende:
laura sta verdomme eens op en doe uit jezelf die afwas !! lui mokkel dat je toch bent
Pbquote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
* Pearlbitch bespeurt weer flink wat kutnijd in het topic
Ik ben nog nooit in Italiė geweest, ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 10 april 2011 19:40 schreef Day het volgende:
[quote] Italianen gebruiken zelfs helemaal geen lepel.
[/quote]quote:Avond allemaal, heb even SST-break genomen en me prima vermaakt in de zon.
Wat is er allemaal gaande? Begrijp ik het goed dat Gerard en Karim het nu tegen elkaar opnemen? Wie het langst kan blijven staan? En wat lees ik voor onzin dat het verliezende team zelf een genomineerde uit moet kiezen?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Pb![]()
Ik herkende je comment over barman Flip @ SST site zonder naar je nick te kijken.![]()
Ik kan haar ook niet meer zien en horenquote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
die dyslectische doos moet nu heel snel dr ticket uit laten printen en heeel snel moven, naar haar roze varkensstal , blehhh ik ben haar echt spuugzat met die piepstem
+1quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik kan haar ook niet meer zien en horen
ik ook niet, echt waar, kheb heel veel geduld, maar ik word haar echt helemaal zat. vooral als ze zo hyper begint te piepen ,brrrrrrrquote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Bij mij staan alle streams op mute. Eerst mijn eten maar eens rustig laten zakken.quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kortom: Ook de regie stem niet meer serieus nemen.....quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Italiė geweest, ik geloof je op je woord.
[..]
Klopt, klopt en klopt.
Ik zie Joanna dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeel liever. Moet af en toe wel om haar lachenquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook niet, echt waar, kheb heel veel geduld, maar ik word haar echt helemaal zat. vooral als ze zo hyper begint te piepen ,brrrrrrr
ik moet jo ook niet, maar indd ik zie haar liever dan die bonestaak met dr grote bekquote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik zie Joanna dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeel liever. Moet af en toe wel om haar lachen
Laat maar komen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Ik voel nu al een paar dagen een enorme clash tussen jo en laura aankomen.
liever vandaag dan morgenquote:
Ze denken dat streamers achterlijk zijn en vertouwen op de tv-kijkers. Mooi dat Flashbox het filmpje heeft.quote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Capt1caveman het volgende:
Eerst is het hele verliezende team genomineerd, en nu ineens niet meer......
laura moet weer lekker op bed gaan liggenquote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef Uberchica het volgende:
Voelt Laura zich geen vijfde wiel aan de wagen? Zit daar maar te kijken naar het kersverse stelletje.
Dat is helemaal waar!quote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Darklight het volgende:
ze zijn toch wel leuker dan eMo en Maik(en laura en alex)
Ik kan alleen die hoogmoedswaanzin van Jo niet meer aanhorenquote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Darklight het volgende:
ze zijn toch wel leuker dan eMo en Maik(en laura en alex)
Ja en IK vind dat je kan zien dat ze het leuk met elkaar hebben, de lol en het plagen met elkaar.quote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef Diamonds28 het volgende:
Leuk hoor hoe Jo en Flip niet verliefd aan het doen zijn hahha
ze wacht op het moment dat ze karim mag masseren , die sloeriequote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
laura moet weer lekker op bed gaan liggen
Ja ik zit er echt van te genieten echt heel leuk om te zienquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ja en IK vind dat je kan zien dat ze het leuk met elkaar hebben, de lol en het plagen met elkaar.
Ik heb dat met mijn man nog steeds na 27 jaar.
Mo en Maik en Lau en Alex hadden/hebben totaal geen plezier en lol in hun relatie lijkt wel.
quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef chufi het volgende:
Nou Maik interressant, 3 x daags poepen en soms zelfs 2 keer op een avond
Ja, mooi he..quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef mazaru het volgende:
Er is een onderzoek geweest dat alleen mensen die in staat zijn om zich in iemand anders zijn gevoelsleven in te kunnen leven, moeten geeuwen als ze iemand zien geeuwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karim is dus een empatisch mens
euhhh in zijn darmen denkquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Sonera het volgende:
Die Karim zit wel erg met dat poepen in zn maag
een na de maaltijdpoeperquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Sonera het volgende:
Die Karim zit wel erg met dat poepen in zn maag
Heeft Mo het ooit wel eens over iets anders dan nominaties en eliminaties?quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Darklight het volgende:
eMo had het over wie er uit ging donderdag, en sl
Hoorde jij wat ze precies zei?? Ik namelijk niet. Wel over wie eruit zou gaan ofzo..quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Darklight het volgende:
eMo had het over wie er uit ging donderdag, en sl
Ze zei dat het tussen Maik en Philip zou gaanquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hoorde jij wat ze precies zei?? Ik namelijk niet. Wel over wie eruit zou gaan ofzo..
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
De dag top 5
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
quote:Op [url= 10 april 2011 19:55[/url] schreef iBenny het volgende:
De dag top 5
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
Dank u!!quote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze zei dat het tussen Maik en Philip zou gaan
1Sharonquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
De dag top 5
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
Top 3:quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
De dag top 5
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
En hoe weet madame hoogbegaafd dat? Ze is HOOGbegaafd niet paranormaal toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En hoe weet madame hoogbegaafd dat? Ze is HOOGbegaafd niet paranormaal toch?
denk ik toch dat Philip wintquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
weet ik niet, denk dat ze bedoeld, philip in het ene team, en maik het andere team, 1 van die 2 zou dan weg moetenquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En hoe weet madame hoogbegaafd dat? Ze is HOOGbegaafd niet paranormaal toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
De dag top 5
1. Gerard
2. karim
3. sharon
4.
5.
wat voegt jo toen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
1. Gerard
2. Karim
3. Jo
4. Sharon
De rest mag per direct vertrekken, dank u!
topquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
@ruudpuntenel houdt het bij tot op de seconde nauwkeurig bij hoe lang
wel vreemd dan want als het Flip is die op de bank komt is zij het zelf ook, dus gaat ze zelf eruitquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
dat is zeker waarquote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk saaier in het huis wordt als Jo weg zou zijn.
Dat klopt! Eerst mogen van mij Laura, Mo en Maik weg.quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk saaier in het huis wordt als Jo weg zou zijn.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat klopt! Eerst mogen van mij Laura, Mo en Maik weg.
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Amen to thatquote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
dan heb ik flip, lau en mo nogquote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef waterkant het volgende:
als je je aan niemand meer kan ergeren is het ook niet leuk!
quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Sonera het volgende:
Jammer dat ze Lau en Mo in 1 team hebben gezet.. als ze nou allebei in een team hadden gezeten had het niet het zoveel uitgemaakt welk team de winst zou pakken
Als je een tijd weet zou Flashbox het kunnen opzoeken denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Gister heeft Gerard een half uur achter elkaar heel snel gepraat zonder te stoppen. Hier is geen video van te vinden op de SST site. Weet iemand of er wel een video van is?
En alleen daarom mag ze al blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef knagsje het volgende:
Jo is gewoon fakking irritant, arrogant. dom en camerageil en verpest de sfeer in de groep........
is er echt wel, goed zoeken,quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Gister heeft Gerard een half uur achter elkaar heel snel gepraat zonder te stoppen. Hier is geen video van te vinden op de SST site. Weet iemand of er wel een video van is?
als ie ff verder kijkt dan zn neus lang is staan in het filmpjes topic volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een tijd weet zou Flashbox het kunnen opzoeken denk ik.
Dat kan ook...quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als ie ff verder kijkt dan zn neus lang is staan in het filmpjes topic volgens mij
Was onwijs leuk iedereen lach in een deuk snap niet dat daar geen video is dat Gerard gister een half uur achter elkaar heel snel praat zonder dat er iemand tussendoor kwam. Dacht eigenlijk dat het een missie was maar dat was het niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een tijd weet zou Flashbox het kunnen opzoeken denk ik.
ga nou eerst eens in het fimpjestopic kijken want daar staan ze inquote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Was onwijs leuk iedereen lach in een deuk snap niet dat daar geen video is dat Gerard gister een half uur achter elkaar heel snel praat zonder dat er iemand tussendoor kwam. Dacht eigenlijk dat het een missie was maar dat was het niet.
@ Flashbox kun jij die terugvinden dat half uur gister. Weet eigenlijk niet hoelaat het was maar ik denk tussen 12 en 3 en dan zou ik gokken tussen 1 en half 2 maar als jij het kan zien en spoelen dan merk je het gauw genoeg omdat Gerard heel snel praat.
Kan ook hier tussen staan...:quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Was onwijs leuk iedereen lach in een deuk snap niet dat daar geen video is dat Gerard gister een half uur achter elkaar heel snel praat zonder dat er iemand tussendoor kwam. Dacht eigenlijk dat het een missie was maar dat was het niet.
@ Flashbox kun jij die terugvinden dat half uur gister. Weet eigenlijk niet hoelaat het was maar ik denk tussen 12 en 3 en dan zou ik gokken tussen 1 en half 2 maar als jij het kan zien en spoelen dan merk je het gauw genoeg omdat Gerard heel snel praat.
+1quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
nou die pokke gitaar weer hahahaha mute hier
quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
AANRADER VOOR GERARD FANS
Als je gister gemist hebt wat Gerard deed (half uur heel snel praten) moet je dat echt even kijken. Dit is deel 1 (er zijn nog meer delen en die staan in de filmpjes topic)
Thanksquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Als je gister gemist hebt wat Gerard deed (half uur heel snel praten) moet je dat echt even kijken. Dit is deel 1 (er zijn nog meer delen en die staan in de filmpjes topic)
Ik ben blij dat jij er altijd nog bent voor de onnodige herhalingquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zie Forever trust in who we are staan,... en dan moet ik meteen Nothing Else Matters aanzetten. Thanks!quote:
Thanks!! Op dit filmpje had nog nieeeemand me gewezen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ooooooooooooohw, die bedoel jequote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
tis nie waarquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |