quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
Shiiiiit! Weer lapo! Ik durf dit eigenlijk niet!
Wat is haar nick hier? eMo? Jankkut?quote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique is een fervent fokster (ik vraag me alleen af of ze dat straks nog is als ze leest hoe sommige medefokkers over haar schrijven).
goed gedaan meissiequote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:@secretstorynl Ik zie net op Net 5 dat niet iedereen genomineerd staat van het verliezende team. Hoe zit dat? #sstnl
»
secretstorynl Secret Story NL
De nominaties zijn nog niet bekend, de strijd gaat nog een aantal dagen door! #sstnl
+1quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef delfse het volgende:
Zonder Mo is Maik best wel gezellig met Gerard en Karim.
Caesarquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef spapaars het volgende:
van Karim zie ik het wel maar, wat moet Gerard voorstellen?
Julius Ceasarquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef spapaars het volgende:
van Karim zie ik het wel maar, wat moet Gerard voorstellen?
Goed gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
LOL, zondagavond hèquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
zo ze hebben even geplast lees ik? (krijg tv niet terug van me man)
quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen?
Dan is mijn man ook weer blij als ie thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga weeer ontopic
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Pipi machen ging goed. Maik hield emmertje vast en Flip keer ernaar...quote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
ja klote voetbal, net 1 dag uit de nachtdienst....ik heb gedreigd dat ik ze werk ga bellen dat hij nog wel een week wil, maar krijg de tv echt niet hoor.quote:
Cap boven je met blauwe emmerquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe moet dat vannacht? Ze zijn heul geen Lauw, die kan wel staand slapen, maar zij nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[spoiler]ajax heeft gewonnen maar dat is heulllll nie on topic[spoiler/] ik ga weeer ontopic
[ afbeelding ]
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemersquote:
Gewoon doen! Ik doe hem voorlopig niet meer. Hahaha... krijg het er warm van.quote:
Productie en techniek ookquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemers
Word ik geroepen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee ben je niet hoor. Wazige typjes daar op die SSTsite
???? ik ben net binnen kom net uit amsterdam?????????quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe moet dat vannacht? Ze zijn heul geen Lauw, die kan wel staand slapen, maar zij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |