Door Sharonquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het geheim van Maik is toch al geraden? Waarom staat ie vetgedrukt? En door wie was die ook alweer geraden?
toppie hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
Shit! Per ongeluk lapo en een topic geopend...
Hoop dat alles goed is gegaan... Ben nog een beetje Fok maagd.
Jawel hoor, en gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
Klopt zal maandag wel in de daily komen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Maar dat is officieel nog niet bekend toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Jawel hoor, en gefeliciteerd.![]()
Mijne kan dicht, deze was op tijd dus maar vond m'n TT zo leuk.
Sorry!quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Jawel hoor, en gefeliciteerd.![]()
Mijne kan dicht, deze was op tijd dus maar vond m'n TT zo leuk.
niks mis meequote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
Dus Sharon is a rich bitchquote:Op zondag 10 april 2011 18:19 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Klopt zal maandag wel in de daily komen.
En geen geheim meer gelukkig voor haar!quote:Op zondag 10 april 2011 18:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze had het er laats met Gerard en Karim over ze had iets van 34 duizend
ze heeft er alleen niks aan want Jo en Flip moeten hoe dan ook de finale in, met geer denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 18:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze had het er laats met Gerard en Karim over ze had iets van 34 duizend
Dit valt wrs ook onder het kopje "niks is wat het lijkt".quote:Op zondag 10 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
kijken bij 2:22
Het verliezende team staan allemaal genomineerd
ja, om te vretenquote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Iedereen druk met eten behalve Luira weer eens niet.
Is zij ooit wel eens in de keuken geweest?
Yep idd, keek hem eerder vandaag al terug omdat ik iets opving dat ze altijd samen moeten slapen en Jo en Flip tot 4 uur buiten hebben gelegen maar dat word niet echt duidelijk gezegd daar dus zal wel niet zo streng zijn ( of gewoon niet streng voor de kindjes van godquote:Op zondag 10 april 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit valt wrs ook onder het kopje "niks is wat het lijkt".
Volgens heeft dat luie wicht tot nu toe 1 keer gekooktquote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ze doet meer in de keuken dan Mo, Maik, Joanna en Flip though, niet veel meer maar toch.quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Niet normaal na al die weken!quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens heeft dat luie wicht tot nu toe 1 keer gekookt
en dat was dan ook nog van woede zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze heeft 3 keer gekookt, vaker dan Jo en Mo...quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doet meer in de keuken dan Mo, Maik, Joanna en Flip though, niet veel meer maar toch.
Ja zitten en vretenquote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doet meer in de keuken dan Mo, Maik, Joanna en Flip though, niet veel meer maar toch.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dat was dan ook nog van woede zeker?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
zo , ik ben er weer..dat was een lekker badje !
kvoel me weer helemaal nieuw , alles weer strak in de plooi
Oooooooooooooo door een bad krijg ik weer een strak velletje!!!!! * Gaat morgen een bad kopen *quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
zo , ik ben er weer..dat was een lekker badje !
kvoel me weer helemaal nieuw , alles weer strak in de plooi
En het waren er al niet zo veel. Ze heeft sowieso 1 hele grote fan. Alex! Maar die post hier dan weer niet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Wie is hier eigenlijk nog Laura fan? Volgens mij niet zoveel meer
Der Tante "jewweethetnie"of zoiets en nog 1 aanhanger met kerkschoenenquote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Nooit geweest!quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Haar nicht die kickt op wat over Laura geschreven wordt zei ze . Ze zei ik weet hoe ze echt is?quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Dit is geen RLS maar een klucht en nog slecht geacteert ook. Hummie heeft haar beste tijd gehad, al eeuwen geleden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef Urb het volgende:
Yep idd, keek hem eerder vandaag al terug omdat ik iets opving dat ze altijd samen moeten slapen en Jo en Flip tot 4 uur buiten hebben gelegen maar dat word niet echt duidelijk gezegd daar dus zal wel niet zo streng zijn ( of gewoon niet streng voor de kindjes van god)
Vraag me af of ze dan onderling moeten nomineren of iets dergelijks... het leek me al vreemd want ze lijken niet meer dan 3 genomineerden te willen hebben tot nu toe.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooooooooo door een bad krijg ik weer een strak velletje!!!!! * Gaat morgen een bad kopen *
nog steeds fanquote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Ik en volgens mij ben ik niet de enige en heeft ze er meer dan Mo en Maik..quote:Wie is hier eigenlijk nog Laura fan? Volgens mij niet zoveel meer
Kerkschoenen!quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Der Tante "jewweethetnie"of zoiets en nog 1 aanhanger met kerkschoenen
Nou leuk voor drquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Haar nicht die kickt op wat over Laura geschreven wordt zei ze . Ze zei ik weet hoe ze echt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |