quote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
Shiiiiit! Weer lapo! Ik durf dit eigenlijk niet!
Wat is haar nick hier? eMo? Jankkut?quote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique is een fervent fokster (ik vraag me alleen af of ze dat straks nog is als ze leest hoe sommige medefokkers over haar schrijven).
goed gedaan meissiequote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:@secretstorynl Ik zie net op Net 5 dat niet iedereen genomineerd staat van het verliezende team. Hoe zit dat? #sstnl
»
secretstorynl Secret Story NL
De nominaties zijn nog niet bekend, de strijd gaat nog een aantal dagen door! #sstnl
+1quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef delfse het volgende:
Zonder Mo is Maik best wel gezellig met Gerard en Karim.
Caesarquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef spapaars het volgende:
van Karim zie ik het wel maar, wat moet Gerard voorstellen?
Julius Ceasarquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef spapaars het volgende:
van Karim zie ik het wel maar, wat moet Gerard voorstellen?
Goed gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Sunshine1974 het volgende:
LOL, zondagavond hčquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
zo ze hebben even geplast lees ik? (krijg tv niet terug van me man)
quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen?
Dan is mijn man ook weer blij als ie thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga weeer ontopic
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Pipi machen ging goed. Maik hield emmertje vast en Flip keer ernaar...quote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
ja klote voetbal, net 1 dag uit de nachtdienst....ik heb gedreigd dat ik ze werk ga bellen dat hij nog wel een week wil, maar krijg de tv echt niet hoor.quote:
Cap boven je met blauwe emmerquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe moet dat vannacht? Ze zijn heul geen Lauw, die kan wel staand slapen, maar zij nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[spoiler]ajax heeft gewonnen maar dat is heulllll nie on topic[spoiler/] ik ga weeer ontopic
[ afbeelding ]
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemersquote:
Gewoon doen! Ik doe hem voorlopig niet meer. Hahaha... krijg het er warm van.quote:
Productie en techniek ookquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemers
Word ik geroepen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee ben je niet hoor. Wazige typjes daar op die SSTsite
???? ik ben net binnen kom net uit amsterdam?????????quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe moet dat vannacht? Ze zijn heul geen Lauw, die kan wel staand slapen, maar zij niet
quote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]Ok thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga weeer ontopic
[ afbeelding ]
Oke dan. Ik begrijp er niks van.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ben je niet hoor. Wazige typjes daar op die SSTsite
You.ve got a point.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemers
Ja, werd hier al eerder gemeld.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Hai. even een vraag. zijn er meer die die reclame van net 5 hebben gezien? Dat de verliezers zelf mogen bepalen wie er genomineerd staan?
Nice, maar niet echt een bevredigend antwoord eigelijk he?quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
Mijn vraag en het antwoord op Twitter.
[..]
BeeQueen heeft er zelfs over getwitterd!quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Hai. even een vraag. zijn er meer die die reclame van net 5 hebben gezien? Dat de verliezers zelf mogen bepalen wie er genomineerd staan?
Ik hoop dat het niet klopt want Gerard gaat zich dan natuurlijk opofferen
Dat wijf is niet goed bij d'r hoofd. Straks zegt ze nog dat je niet in orde bent als je geen botox gebruiktquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Spaghetti eet je met een lepel aldus opgespoten lip, anders ben je niet netjes opgevoed...
Ik heb er zelf al over getweet skattie. Lees even terug.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Omgquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Spaghetti eet je met een lepel aldus opgespoten lip, anders ben je niet netjes opgevoed...
Ik heb de reclame inderdaad ook gezien en daarna hier post dat ik hem gezien heb zelfs nog eventje online gekeken of ik hem kon vinden, maar neequote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat het niet klopt want Gerard gaat zich dan natuurlijk opofferen
Waar ging de reclame precies over?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb de reclame inderdaad ook gezien en daarna hier post dat ik hem gezien heb zelfs nog eventje online gekeken of ik hem kon vinden, maar nee
Werd ook echt gezegd vrijdag (zie filmpje Flashbox) Maar ja niks is wat het lijkt hee bij Secret Story...quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat alle verliezers genomineerd zouden staan. Wat is dit nu weer voor bull shit
Ze gaat wel erg ver met der gedram dat ze zo goed opgevoed is..Botox is uitgelopen naar der hersenpannetje..quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Chanel5 het volgende:
O Geer liet een boer en zegt Sorry Fenneke maar het was na het eten en dan mag dat
Ging over deze week, dat de verliezers moesten uitmaken wie er genomineerd zoude worden dus dat ze het helemaal zelf in de hand hadden ofzoquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Je eet spaghetti met een lepel en een vork. Je rolt de spaghetti via je vork op de lepel.
Ja, echt knap van ze! Heb respect voor hunquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Nou ze staan er al ff, ze houden het aardig uit
quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Je eet spaghetti met een lepel en een vork. Je rolt de spaghetti via je vork op de lepel.
Over Secret Story en dat het de week van de angst is. Dat er opdrachten moeten worden uitgevoerd door 2 teams en dat het verliezende team onderling moest uitvechten wie er genomineerd staanquote:
Met alleen een vork lukt me ook goed en heb dat veel italianen ook zien doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
of je snijd het in kleine stukjes en harkt het met een vork gewoon naar binnenquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Inderdaad! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!!!quote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je snijd het in kleine stukjes en harkt het met een vork gewoon naar binnen
Ja duh. Lauw heeft dr nieuwe slachtoffer al in het vizier.quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Niki.P het volgende:
Laura is wel de enige die tijdens het eten de mannen echt gezelschap houd...
pzies !quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Dat is de minder nette manierquote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met alleen een vork lukt me ook goed en heb dat veel italianen ook zien doen
Tjaa, Niks is wat het lijkt in Secret Story...quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Darklight het volgende:
huh? alle verliezers staan toch genomineerd?
Hmm ja, ligt eraan wat het uitvechten onderling inhoudt dan. Praten met elkaar kan je niet zo dom zijn om aan iemand toe te geven dat degene (niet) genomineerd staat.quote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Over Secret Story en dat het de week van de angst is. Dat er opdrachten moeten worden uitgevoerd door 2 teams en dat het verliezende team onderling moest uitvechten wie er genomineerd staan
laura is er op uit om karim voor haar karretje te spannen...haar volgende slachtofferquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Niki.P het volgende:
Laura is wel de enige die tijdens het eten de mannen echt gezelschap houd...
Jullie begrepen me niet. Ik heb het zelf niet gezien. Wilde alleen weten of alleen 1 persoon hier op fok of meerderen het hadden gezien. Ik twitter er ook over en wilde dus wel even wat zekerheid voor ik iedereen op stang jaag daar.quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er zelf al over getweet skattie. Lees even terug.
barbaarquote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je snijd het in kleine stukjes en harkt het met een vork gewoon naar binnen
quote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik denk dat Geer en Karim na deze battle het alleenrecht hebben om horizontaal te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |