Smakelijk, vergeet je vork niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
Je speelt op safe?![]()
Ga ff pasta eten met een lepel
kutdlove hier , Jootje is een toppertjequote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
* Pearlbitch bespeurt weer flink wat kutnijd in het topic
Italianen gebruiken zelfs helemaal geen lepel.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Je eet spaghetti met een lepel en een vork. Je rolt de spaghetti via je vork op de lepel.
De helden van SST.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef Stability het volgende:
laura sta verdomme eens op en doe uit jezelf die afwas !! lui mokkel dat je toch bent
Pbquote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
* Pearlbitch bespeurt weer flink wat kutnijd in het topic
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 10 april 2011 19:40 schreef Day het volgende:
[quote] Italianen gebruiken zelfs helemaal geen lepel.
[/quote]quote:Avond allemaal, heb even SST-break genomen en me prima vermaakt in de zon.
Wat is er allemaal gaande? Begrijp ik het goed dat Gerard en Karim het nu tegen elkaar opnemen? Wie het langst kan blijven staan? En wat lees ik voor onzin dat het verliezende team zelf een genomineerde uit moet kiezen?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Pb![]()
Ik herkende je comment over barman Flip @ SST site zonder naar je nick te kijken.![]()
Ik kan haar ook niet meer zien en horenquote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Stability het volgende:
die dyslectische doos moet nu heel snel dr ticket uit laten printen en heeel snel moven, naar haar roze varkensstal , blehhh ik ben haar echt spuugzat met die piepstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |