Flip zn hart meteen gebroken......maarre wat is ze dan? Lellebel??!quote:Op zondag 10 april 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Ik ben geen setje. Ik heb met Philip gezoend. Alsjeblieft. Ik ben vrijgezel"![]()
Mo is een beetje jaloers bahbah akkelig mens met monotone stemquote:Op zondag 10 april 2011 14:01 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo is zo jaloers op Jo, vind het vreemd dat ze na 6 dagen liefdesverdriet al weer met een ander aan t tongelen is.
(had ik ook hoor na een relatie van 2 jaar en degene waar ik toen mee getongeld had is nu nog steeds mijn man, al bijna 25 jaar, dus )
Mo denkt dat Flip nu minder stemmen gaat krijgen omdat hij met Jo getongeld heeft.
Maar toch loopt iedereen naar de rode bank, daar hadden ze dus wel geluid (dacht eerst dat het aan mijn computer lag)quote:
Ze wil Karim nat makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Stability het volgende:
flaura valt binnen tien minuten flauw zegt ze .........lui mormel !! je wil alleen maar liggen he?
geerquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Niki.P het volgende:
Iemand roze slaapkamer?? wie gaat het daar doen??
Ze zijn aan het stemmen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Niki.P het volgende:
Iemand roze slaapkamer?? wie gaat het daar doen??
Lijken me ook leuke beelden, Laura die van die sokkel afvalt........quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef mangalie het volgende:
Lau valt al flauw bij de gedachte..Zeurzeik lui mens![]()
som iets te bazig naar mijn zinquote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
toch is sharon wel een regel teefje hoor
hahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
waarom lantaarnpaal nou niet?> dan kan ze dr naam eer aan doen
dat zou nog een slimme actie zijn ookquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb steeds meer het idee dat geer erop aan stuurt om te verliezen om zo joanne en maik op de bank te krijgen
Dat heb ik gister ook al geroepen, ik heb dat vermoeden dus ookquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb steeds meer het idee dat geer erop aan stuurt om te verliezen om zo joanne en maik op de bank te krijgen
Ow, dat wist ik nietquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Reksie1981 het volgende:
mag het andere team tegen de standbeelden aanpissen?
Ja, maar wij kunnen jou niet horen, je kan het beter hier typen danquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al geroepen, ik heb dat vermoeden dus ook
Op zich denk ik wel dat de Screamers moeten winnen want anders gaan de Fobiacs wel heel erg uitlopen...quote:
Een levend standbeeld spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef Aimy het volgende:
Wat moeten ze eigenijk doen? Ik schakel nu pas in
heb alleen ff gemist hoelang ze t moeten doen?quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een levend standbeeld spelen.
Gerard vs. Karim
En heb je kans op hele, lange lockquote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, die is niet heel boeiend om te zien, dus we krijgen het vast wel gewoon te zien
Wie het het langst volhoudt begreep ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb alleen ff gemist hoelang ze t moeten doen?
oke thnxquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie het het langst volhoudt begreep ik
Is ook nog niet bekend volgens mij..Geer heeft het over 2 dagenquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb alleen ff gemist hoelang ze t moeten doen?
Hoiquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef ieniemieniee het volgende:
goedemiddag! verwachten we spannende televisie?
Ze moeten op sokkels gaan staan (Geer en Karim)quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef ieniemieniee het volgende:
goedemiddag! verwachten we spannende televisie?
zit er dik in ja, ik vind het zooo jammer dat zij niet op die sokkel is gezet !quote:Op zondag 10 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
laura zal na 10 minuten wel weer naar bed gaan, die zal net als gisteren weer snel moe zijn van het kijken naar andere
quote:
als je wil winnen doe je haar niet op die sokkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
zit er dik in ja, ik vind het zooo jammer dat zij niet op die sokkel is gezet !
ik ga er niet wakker voor blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Hoelang denken jullie dat ze het gaan vol houden,ik denk minstens 1 dag..
Ligt eraan wat de spelregels zijn, maar zoiets zal het wel zijnquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Nee toch, dat zal hooguit één uur zijn lijkt mequote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Idd, gok dat de bewoners dat ook wel snappenquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als je wil winnen doe je haar niet op die sokkel
hier nergens last van heb hem net gestartquote:
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
een anker aan het zetten (heeft hij ook al weleens met Alex en Karim gedaan)
Gerard zei net zelf: `dan pak je toch een emmer, geen probleem"quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat ze met een fles aan komen om ze daarin te laten plassen
een manier om jezelf te concentreren geloof ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?
Dat was iets van je gedacht op een bepaald punt focussen en daar dan iets mee doen, weet het ook niet meer precies...quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?
quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
*pfffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt*
Het behelst in ieder geval véél en diep snuivenquote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat was iets van je gedacht op een bepaald punt focussen en daar dan iets mee doen, weet het ook niet meer precies...
Ik denk dat hij het misschien een beetje wil goed maken dat hij gisteren die rupsen/duizendpoten, niet kon etenquote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef ZaZoe het volgende:
Geer wil deze heel graag winnen, die gaat er voor
Dat denk ik toch niet, hij weet wel dat hij met hele grote cijfers heeft gewonnen van servio, maar van de anderen weet hij niks zeker, denk niet dat hij dat risico wil nemen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
hij kan prachtig in de lach schieten he?quote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef mangalie het volgende:
Als ze niet mogen lachen is Karim er zo af
Moet ook wel als ze deze verliezen zitten ze op de bank...quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef ZaZoe het volgende:
Geer wil deze heel graag winnen, die gaat er voor
Daar is Geer niet zo bang voor...quote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef Sonera het volgende:
[..]
Moet ook wel als ze deze verliezen zitten ze op de bank...
Oh, gelukkig.quote:
Dat denk ik ook, vooral omdat dinsdagavond altijd de nominaties geactiveerd zijn en het stemmen kan beginnenquote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef Flashbox het volgende:
Als blauw vandaag weer wint, is het toch al duidelijk dat de andere genomineerd zijn. Ik neem aan dat ze maar opdrachten gaan doen tot en met dinsdag.
nu al dementquote:Op zondag 10 april 2011 14:25 schreef Blackprinces het volgende:
Uit me jeugd kan ik me alles herinneren maar wat ik gister heb gedaan..
Aldus Lau
quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef ariehaan het volgende:
Laura over geheugen: Uit m'n jeugd kan ik me alles herinneren, maar vraag me niet wat ik gisteren heb gedaan
ze doet nooit wat...daarom kan ze het zich niet herinnerenquote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef ariehaan het volgende:
Laura over geheugen: Uit m'n jeugd kan ik me alles herinneren, maar vraag me niet wat ik gisteren heb gedaan
Het is ook vertelt dat het 5 dagen zou duren (vrij- zater- zon- maan- dinsdag)quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef Flashbox het volgende:
Als blauw vandaag weer wint, is het toch al duidelijk dat de andere genomineerd zijn. Ik neem aan dat ze maar opdrachten gaan doen tot en met dinsdag.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef Urb het volgende:
Joanna vertelde laatst dat ze haar Bulletje heel goed afgericht heeft en dat hij braaf luistert naar alles wat ze zegt, zie hier het harde bewijs!![]()
[ link | afbeelding ]
Joanna vertelde laatst dat ze haar Bulletje heel goed afgericht heeft en dat hij braaf luistert naar alles wat ze zegt, zie hier het harde bewijs!![]()
[ link | afbeelding ]
hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef Urb het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef ariehaan het volgende:
LMAOquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef Urb het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat had ik even gemist, scherp opgemerkt van jequote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het is ook vertelt dat het 5 dagen zou duren (vrij- zater- zon- maan- dinsdag)
[ link | afbeelding ]
Zou zomaar kunnen dat ze op Maandag of Dinsdag veel meer punten voor een bepaalde opdracht gaan geven om het tot het laatst spannend te houden. Net zoals in het TV programma Ik hou van Holland, daar kun je nog steeds winnen als je ver achter staat.quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef Flashbox het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kijk gewoon te veel en onthoud te veel nutteloze informatie (nuttige informatie onthou ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist, scherp opgemerkt van je
quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Weten de anderen dat Joanna en Philip gezoend hebben?
Ja, daar heeft Jo natuurlijk uitgebreid over georeerdquote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Wel handig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon te veel en onthoud te veel nutteloze informatie (nuttige informatie onthou ik niet)
Ieder moment denk ik?quote:
Ja, Jo vertelde het vanmorgen de vrouwen en daarna gingen ze lopen zoenen toen Karim en Gerard het zagen (die wisten dat ze hadden gekust gisteren avond maar dachte gewoon een klein kusje op de mond tot op dat moment)quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Ehm ja, Karim heeft het gezien, Jo heeft het zowat van de daken geschreeuwd en ze hebben meerdere malen gekekenquote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Ik wil altijd weten hoe lang ze duren (kijk naar de eerste post waarop iemand SL zegt en dan elk 10 minuten even postenquote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel handig hoor
Je houdt ook de streamlocks goed bij
[..]
Ieder moment denk ik?
Herkenbaar hierquote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik wil altijd weten hoe lang ze duren (kijk naar de eerste post waarop iemand SL zegt en dan elk 10 minuten even posten)
Denk het niet dit is niet heel interessant om naar te kijken...quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar hier
Ben trouwens benieuwd zodra de opdracht gaat beginnen of alsnog de boel dichtgaat op de streams
quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar hier
Ben trouwens benieuwd zodra de opdracht gaat beginnen of alsnog de boel dichtgaat op de streams
zij dislectisch, hij prof gamerquote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat waren eigenlijk de originele geheimen van spijker en homo-model
Van Laura dat ze dyslectisch was en van Guido dat hij professioneel gamer wasquote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat waren eigenlijk de originele geheimen van spijker en homo-model
Sweet! Dat was eigenlijk leuker dan die nep relatiequote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zij dislectisch, hij prof gamer
quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het niet dit is niet heel interessant om naar te kijken...
Tenzij het korter duurt, maar we zullen het zo zien!quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoveel sppannende beelden zal het niet genven denk ik als ze daar 24 uur staan gaan ze toch niet 24 uur sl doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |