Ze moeten op sokkels gaan staan (Geer en Karim)quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef ieniemieniee het volgende:
goedemiddag! verwachten we spannende televisie?
zit er dik in ja, ik vind het zooo jammer dat zij niet op die sokkel is gezet !quote:Op zondag 10 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
laura zal na 10 minuten wel weer naar bed gaan, die zal net als gisteren weer snel moe zijn van het kijken naar andere
quote:
als je wil winnen doe je haar niet op die sokkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
zit er dik in ja, ik vind het zooo jammer dat zij niet op die sokkel is gezet !
ik ga er niet wakker voor blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Hoelang denken jullie dat ze het gaan vol houden,ik denk minstens 1 dag..
Ligt eraan wat de spelregels zijn, maar zoiets zal het wel zijnquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Nee toch, dat zal hooguit één uur zijn lijkt mequote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Idd, gok dat de bewoners dat ook wel snappenquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als je wil winnen doe je haar niet op die sokkel
hier nergens last van heb hem net gestartquote:
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
een anker aan het zetten (heeft hij ook al weleens met Alex en Karim gedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |