Ze moeten op sokkels gaan staan (Geer en Karim)quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef ieniemieniee het volgende:
goedemiddag! verwachten we spannende televisie?
zit er dik in ja, ik vind het zooo jammer dat zij niet op die sokkel is gezet !quote:Op zondag 10 april 2011 14:17 schreef Gamey het volgende:
laura zal na 10 minuten wel weer naar bed gaan, die zal net als gisteren weer snel moe zijn van het kijken naar andere
quote:
als je wil winnen doe je haar niet op die sokkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
zit er dik in ja, ik vind het zooo jammer dat zij niet op die sokkel is gezet !
ik ga er niet wakker voor blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Hoelang denken jullie dat ze het gaan vol houden,ik denk minstens 1 dag..
Ligt eraan wat de spelregels zijn, maar zoiets zal het wel zijnquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Nee toch, dat zal hooguit één uur zijn lijkt mequote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Idd, gok dat de bewoners dat ook wel snappenquote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als je wil winnen doe je haar niet op die sokkel
hier nergens last van heb hem net gestartquote:
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
een anker aan het zetten (heeft hij ook al weleens met Alex en Karim gedaan)
Gerard zei net zelf: `dan pak je toch een emmer, geen probleem"quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat ze met een fles aan komen om ze daarin te laten plassen
een manier om jezelf te concentreren geloof ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?
Dat was iets van je gedacht op een bepaald punt focussen en daar dan iets mee doen, weet het ook niet meer precies...quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
is dat iets speciaals, of bedoelen ze daarmee dat je gewoon op twee voeten gaat staan?
quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
*pfffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt*
Het behelst in ieder geval véél en diep snuivenquote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat was iets van je gedacht op een bepaald punt focussen en daar dan iets mee doen, weet het ook niet meer precies...
Ik denk dat hij het misschien een beetje wil goed maken dat hij gisteren die rupsen/duizendpoten, niet kon etenquote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef ZaZoe het volgende:
Geer wil deze heel graag winnen, die gaat er voor
Dat denk ik toch niet, hij weet wel dat hij met hele grote cijfers heeft gewonnen van servio, maar van de anderen weet hij niks zeker, denk niet dat hij dat risico wil nemen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb steeds meer het idee dat geer erop aan stuurt om te verliezen om zo joanne en maik op de bank te krijgen
hij kan prachtig in de lach schieten he?quote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef mangalie het volgende:
Als ze niet mogen lachen is Karim er zo af
Moet ook wel als ze deze verliezen zitten ze op de bank...quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef ZaZoe het volgende:
Geer wil deze heel graag winnen, die gaat er voor
Daar is Geer niet zo bang voor...quote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef Sonera het volgende:
[..]
Moet ook wel als ze deze verliezen zitten ze op de bank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |