geerquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Niki.P het volgende:
Iemand roze slaapkamer?? wie gaat het daar doen??
Ze zijn aan het stemmen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Niki.P het volgende:
Iemand roze slaapkamer?? wie gaat het daar doen??
Lijken me ook leuke beelden, Laura die van die sokkel afvalt........quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef mangalie het volgende:
Lau valt al flauw bij de gedachte..Zeurzeik lui mens![]()
som iets te bazig naar mijn zinquote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
toch is sharon wel een regel teefje hoor
hahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
waarom lantaarnpaal nou niet?> dan kan ze dr naam eer aan doen
dat zou nog een slimme actie zijn ookquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb steeds meer het idee dat geer erop aan stuurt om te verliezen om zo joanne en maik op de bank te krijgen
Dat heb ik gister ook al geroepen, ik heb dat vermoeden dus ookquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb steeds meer het idee dat geer erop aan stuurt om te verliezen om zo joanne en maik op de bank te krijgen
Ow, dat wist ik nietquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Reksie1981 het volgende:
mag het andere team tegen de standbeelden aanpissen?
Ja, maar wij kunnen jou niet horen, je kan het beter hier typen danquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al geroepen, ik heb dat vermoeden dus ook
Op zich denk ik wel dat de Screamers moeten winnen want anders gaan de Fobiacs wel heel erg uitlopen...quote:
Een levend standbeeld spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef Aimy het volgende:
Wat moeten ze eigenijk doen? Ik schakel nu pas in
heb alleen ff gemist hoelang ze t moeten doen?quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een levend standbeeld spelen.
Gerard vs. Karim
En heb je kans op hele, lange lockquote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, die is niet heel boeiend om te zien, dus we krijgen het vast wel gewoon te zien
Wie het het langst volhoudt begreep ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb alleen ff gemist hoelang ze t moeten doen?
oke thnxquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie het het langst volhoudt begreep ik
Is ook nog niet bekend volgens mij..Geer heeft het over 2 dagenquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb alleen ff gemist hoelang ze t moeten doen?
Hoiquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef ieniemieniee het volgende:
goedemiddag! verwachten we spannende televisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |