Ja, daar heeft Jo natuurlijk uitgebreid over georeerdquote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Weten de anderen dat Joanna en Philip gezoend hebben?
Wel handig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon te veel en onthoud te veel nutteloze informatie (nuttige informatie onthou ik niet)
Ieder moment denk ik?quote:
Ja, Jo vertelde het vanmorgen de vrouwen en daarna gingen ze lopen zoenen toen Karim en Gerard het zagen (die wisten dat ze hadden gekust gisteren avond maar dachte gewoon een klein kusje op de mond tot op dat moment)quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Ehm ja, Karim heeft het gezien, Jo heeft het zowat van de daken geschreeuwd en ze hebben meerdere malen gekekenquote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef Candyfreak het volgende:
Ik wil altijd weten hoe lang ze duren (kijk naar de eerste post waarop iemand SL zegt en dan elk 10 minuten even postenquote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel handig hoor
Je houdt ook de streamlocks goed bij
[..]
Ieder moment denk ik?
Herkenbaar hierquote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik wil altijd weten hoe lang ze duren (kijk naar de eerste post waarop iemand SL zegt en dan elk 10 minuten even posten)
Denk het niet dit is niet heel interessant om naar te kijken...quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar hier
Ben trouwens benieuwd zodra de opdracht gaat beginnen of alsnog de boel dichtgaat op de streams
quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar hier
Ben trouwens benieuwd zodra de opdracht gaat beginnen of alsnog de boel dichtgaat op de streams
zij dislectisch, hij prof gamerquote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat waren eigenlijk de originele geheimen van spijker en homo-model
Van Laura dat ze dyslectisch was en van Guido dat hij professioneel gamer wasquote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat waren eigenlijk de originele geheimen van spijker en homo-model
Sweet! Dat was eigenlijk leuker dan die nep relatiequote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zij dislectisch, hij prof gamer
quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het niet dit is niet heel interessant om naar te kijken...
Tenzij het korter duurt, maar we zullen het zo zien!quote:Op zondag 10 april 2011 14:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoveel sppannende beelden zal het niet genven denk ik als ze daar 24 uur staan gaan ze toch niet 24 uur sl doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |