Alleen maar rondjes, dan kom je iedereen tegen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
Picknicken nietwandelen wel. Nu alleen nog kijken of ik het grote of kleine rondje ga wandelen
Klopt rondje om de kerk rivierquote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Alleen maar rondjes, dan kom je iedereen tegen.
Het is mooi weer en het is zondag. Groot rondje.quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt rondje om de kerk rivier
Nu de vraag ga ik het grote rondje of het kleine rondje lopen?
Mooi?quote:Op zondag 10 april 2011 12:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je hebt in Lun. toch ook een mooi park?
Groen?quote:
In hindsight...quote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef WinterBreeze het volgende:
Bleh. Ik had beter het topic kunnen openen met 'gaat niet picknicken'. Of 'komen eens een keer de deur uit'.
Wilhelminapark?
Dat zal ik doenquote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het is mooi weer en het is zondag. Groot rondje.
Mooi. Geef me je adres maar.quote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
In hindsight...
Neuh. Eerst maar eens iets hier in huis doen
Beetje erg zielig inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
Jongen dreigt met herhaling Alphen
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
met de 4voeter?quote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Film afkijken en dan picknicken
Maar niet met jullie
dan is de picknick mand klaarmaken iig geen groot werk..quote:
je hoeft geen hond te zijn om je uitgelaten te voelen.. of aan t lijntje te worden gehouden door een vrouw......quote:
Dan nogquote:Op zondag 10 april 2011 13:44 schreef Niekess het volgende:
[..]
Toen was het geplaatst op die site.
Maar het was al 20 uur ergens anders.
Is dat wat ik denk?quote:
Smeer mij er ook een.quote:
Jawel hoor, als jij gelukkig wordt van vrij bungelende ballen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Mag dat niet?Wat denk je eigenlijk? :S
Mag ik?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde een flauw grapje maken, maar ik ben 't alweer vergeten....quote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Niekess het volgende:
Vaag, op zo'n mooie dag als vandaag krijg ik een loopneus.
Heb ook telkens het idee dat ik iets vergeet maar weet niet wat.quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wilde een flauw grapje maken, maar ik ben 't alweer vergeten....
Je moeders verjaardagquote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef Niekess het volgende:
[..]
Heb ook telkens het idee dat ik iets vergeet maar weet niet wat.
En dat al sinds vrijdag.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kom je ook mijn auto poetsen
Lief van je
Ik kom zo naar je toe hoor, mijne staat afgetankt klaar en alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Neuh hoeft niet. Maandagavond rij ik langs de wasstraat...quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom zo naar je toe hoor, mijne staat afgetankt klaar en alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een gokje waardquote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef Niekess het volgende:
Geen verjaardagen tot aan begin mei (dan 3 op een rij..), moet eerst iemand vinden voor het smsje en de overige 3 al gedaan.
Wat ben je vrolijk aan het zingen?quote:Op zondag 10 april 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah
Ik heb een leuk weekendquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk aan het zingen?
Heb je al iets gehoord van die sollicitaties?
Goeie middagquote:
Hoiquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet. Maandagavond rij ik langs de wasstraat...Date? Ohh die, wel van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
En?quote:
Ik zal naar je zwaaien als je langskomtquote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoimisschien dat ik vanavond nog bij jou in het dorp kom
Thanksquote:
Ohh! Gefeli! Ik heb er niets van mee gekregen verder om eerlijk te zijnquote:
Ze is erfelijk belast natuurlijk.quote:
Zal ik doen, t zal wel niet te missen zijn gok ik?quote:Op zondag 10 april 2011 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je langskomt
Zoë zag ik tijdens het lurken in OUD.quote:
Jij lurkt in OUDquote:
Nee, misschien wil ze er hier één posten. Gegarandeerd succes met al die kinderhaters hier.quote:Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef -Engel- het volgende:
SUPER Tally!!!!stond er al een picca in oud?
Alleen om te kijken hoe het Tally was vergaan vrijdag.quote:
Air, Ik vind het attent van jequote:Op zondag 10 april 2011 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen om te kijken hoe het Tally was vergaan vrijdag.
Ik geloof jequote:Op zondag 10 april 2011 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel dit topic volposten voor anderen er achter komen...quote:
Te laatquote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel dit topic volposten voor anderen er achter komen...
quote:Op zondag 10 april 2011 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat mensen er achterkomen dat ik attent kan zijn. Ik lurk wel vaker in OUD, allemaal foto's van bolle tieten door de borstvoeding.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat mensen er achterkomen dat ik attent kan zijn. Ik lurk wel vaker in OUD, allemaal foto's van bolle tieten door de borstvoeding.
Ik kan er duidelijk niet mee omgaan, zoals je ziet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef -Engel- het volgende:
Dan geef ik je een complimentje en dan zeg je geeneens dank je wel
Watquote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat mensen er achterkomen dat ik attent kan zijn. Ik lurk wel vaker in OUD, allemaal foto's van bolle tieten door de borstvoeding.
Yrwquote:Op zondag 10 april 2011 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er duidelijk niet mee omgaan, zoals je ziet.Dank je wel.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat mensen er achterkomen dat ik attent kan zijn.
Dat wil je inderdaad nietquote:
MILFSquote:Op zondag 10 april 2011 16:31 schreef Niekess het volgende:
[..]
Geilen op plaatjes..
Heb erger gehoord maar alsnog...
Met erger bedoel ik jongens die geilen op karakters van een spel..quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef Niekess het volgende:
[..]
Met erger bedoel ik jongens die geilen op karakters van een spel..
O hemeltje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je beter geilen op personen die wel echt bestaanquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je beter geilen op personen die wel echt bestaan
Zoals -Engel- of Tally ofzo..
KPD Topics volquote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
Genoeg te geilen met dat lenteweer lijkt me.
Hoe zou jij het vinden als een vrouw op jou geilt?quote:
Balenquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef JoeBravo het volgende:
M'n goeie uitzicht is weggelopen
Nu moet ik m'n koffie zonder goed uitzicht drinken
Waarom?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef JoeBravo het volgende:
M'n goeie uitzicht is weggelopen
Nu moet ik m'n koffie zonder goed uitzicht drinken
Is weer eens iets anders als dat ze van me walgen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als een vrouw op jou geilt?
die heb ik niet bij mequote:
cumrimshotquote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders als dat ze van me walgen.
Gelijk msn/telefoonnummer weten?quote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tas is mee, dus boek (en audiotijdschrift) is meequote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..].... dan pak je je boek maar
(of ben je die ook vergeten)
Hopelijk heb je nog genoeg drinken in huis.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, m'n noodles iets te pittig gemaakt
Scratch 'n' listen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tas is mee, dus boek (en audiotijdschrift) is mee
music emotionquote:
Dat wel gelukkigquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Niekess het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nog genoeg drinken in huis.
Gelukkig gebeurd natuurlijk nooitquote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We weten beide dat ik niet in die categorie thuis hoor.
ow, het was grappig bedoeldquote:
Hoi Abbyquote:
precies ik snap hemquote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik wissel het wat af, nu ook met mooi weer natuurlijk minder pc-tijd
Ja hoorquote:
Nog even geduld de aardappels zijn bijna gaarquote:
Ik moet wachten tot mijn tafelgenoot wakker wordtquote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog even geduld de aardappels zijn bijna gaar
Daarvoor moet je niet bij mij wezen...quote:
Ik ga gezellig eten met al mijn vriendenquote:Op zondag 10 april 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot mijn tafelgenoot wakker wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga gezellig eten met al mijn vrienden
Aaaaw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zometeen ga ik ook eten dus.. krieltjes.![]()
Ik ga mijn naam veranderen naar Remyquote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef Niekess het volgende:
[..]
Aaaaw..![]()
En zometeen ga ik ook eten dus.. krieltjes.
Heerlijk.... lekker relaxed op de bank gelegen, boekje erbij,.. drankje... bakkie chips... daarna heerlijke salade met shoarma (alleen dan zonder de knoflooksaus)quote:
Bruin geworden?quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk.... lekker relaxed op de bank gelegen, boekje erbij,.. drankje... bakkie chips... daarna heerlijke salade met shoarma (alleen dan zonder de knoflooksaus)
Picknicken is voor luie mensen, ik heb vandaag de Duinenmars gelopen.quote:
Wij hebben vliegtuigen gekeken bij Schiphol en in een Amsterdams park gehangen. Geen picknick, wel reuze leuk.quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Picknicken is voor luie mensen, ik heb vandaag de Duinenmars gelopen.![]()
En morgen ga ik alsnog picknicken
En hoe was jouw picknick?
Buiten is altijd goed.quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
Wij hebben vliegtuigen gekeken bij Schiphol en in een Amsterdams park gehangen. Geen picknick, wel reuze leuk.
Waarom?quote:
Ik moet toch iets om mijn goddelijke figuur te behouden.quote:
Smakelijkquote:
Eens.quote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet toch iets om mijn goddelijke figuur te behouden.
Heerlijkquote:
Is dat de Randstadversie van brommers kiek'n?quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben vliegtuigen gekeken bij Schiphol en in een Amsterdams park gehangen. Geen picknick, wel reuze leuk.
De Duinenmars, huuhhhh.
Nee. Dat is echt bij een landingsbaan staan en naar vliegtuigen kijken.quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Is dat de Randstadversie van brommers kiek'n?
pasta?quote:
Dat heb ikquote:
lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ikGoed plan, met wat verse tomaatjes, geitenkaas en vis
Zekers. Wat fijngehakte knoflook, peper en zout en olijolie erbijquote:
Hmm.. klinkt erg goed.. zometeen ook maar eens kijken wat ik in elkaar ga flansenquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers. Wat fijngehakte knoflook, peper en zout en olijolie erbij![]()
Hoest met jou verder nu?Lang niet meer gezien.
Ik dacht al zoiets begrepen te hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt erg goed.. zometeen ook maar eens kijken wat ik in elkaar ga flansen![]()
Uhm.. ja.. kut he
dank jequote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets begrepen te hebbenHeel veel sterkte meid
Oh noesquote:
jup.. maar vertel dan eens wat ofzoquote:
Ik ben bijzonder inspiratieloos vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup.. maar vertel dan eens wat ofzo
Zomerquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bijna half 8 en het is nogsteeds licht
Ja.. dat ken ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder inspiratieloos vandaag
If only..quote:
Kan iemand anders dan misschien de bekende [Singles] chitter-chatter opstarten?quote:
Hier al begonnenquote:
nja, tis lekker weer, maar zomer is het nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan iemand anders dan misschien de bekende [Singles] chitter-chatter opstarten?![]()
[..]
Hier al begonnen
Moet je maar langskomen. BBQ-en aan het strandquote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, tis lekker weer, maar zomer is het nog niet
Ik zie mezelf eerder in het zwembad drijvenquote:Op zondag 10 april 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je maar langskomen. BBQ-en aan het strand
En, ben je eruit?quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was uit aan het zoeken wat ik volgend weekend ga doen
Gij snobquote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eerder in het zwembad drijven
Nee.. ik heb gewoon enorm veel zin om te zwemmen en durf de zee niet inquote:
Al langquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. ik heb gewoon enorm veel zin om te zwemmen en durf de zee niet in
Heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
Ik heb onder de Dom, aan de gracht een wijntje gedronken
Deceptiequote:Jammer dat het een zuur wijntje was
Coolquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al langhttp://www.roadburn.com/2(...)he-documentary-pt-1/
Ik ga naar dit festival toeik was alleen aan het kijken naar wie wanneer speelt etc
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opetenquote:
Dat zal ik zeker doen, ik heb er echt zin inquote:
Vast wel een goede wijnbar te vinden in Utrechtquote:
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaienquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opeten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik irrationeel bang ben dat haaien me opeten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaien
quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de zuiderzee gaan zwemmen daar zitten geen haaien
Dus als de zon onder is kom je wel buiten?quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dat ik overdags sowieso niet op het strand kan komen door mijn uberwitte vampierenhuid
uhm.. mja, daar waar dolfijnen kunnen komen, kunnen ook haaien komen.. en aangezien de muggen me al graag opeten, laat staan wat haaien doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar als je geluk hebt, kun hier op open zee met dolfijnen zwemmen
Jouw huid wordt wonderbaarlijk donkerder van tint als je in de buurt van een zwembad bent?quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dat ik overdags sowieso niet op het strand kan komen door mijn uberwitte vampierenhuid
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als de zon onder is kom je wel buiten?
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]vroeger dacht ik al dat ze hier in het zwembad in het diepe zaten
Oh ik vond het ook zo raar dat daar ineens een hele provincie ligtquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bestáát toch heul nie meer, jong! Of zijn we terug gewarped naar voor 1932?
nee, maar meer schaduw bij zwembaden dan op het strandquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw huid wordt wonderbaarlijk donkerder van tint als je in de buurt van een zwembad bent?
Hangt wel van het zwembad af want ik ken er wel een paar waar nergens schaduw is.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar meer schaduw bij zwembaden dan op het strand
Daar zou je mij dus sowieso niet zienquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Niekess het volgende:
[..]
Hangt wel van het zwembad af want ik ken er wel een paar waar nergens schaduw is.
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, thijm en wat citroen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, thijm en wat citroen.
Altlantis, the sequel. Ook toevallig dat naast het land, ook de beschaving omgekeerd terug kwam.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOL![]()
[..]
Oh ik vond het ook zo raar dat daar ineens een hele provincie ligt
Ik ben te lui om te kokenquote:
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maarquote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom sowieso wel buiten, helemaal wit van de zonnebrand factor 60:')
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aluminiumfolie. Wrijf jezelf vooraf wel even in met wat olijfolie, peper, zout, knoflook, tijn en wat citroen.
Ik moet nog eerst de afwas doen voor ik kan gaan koken. En aangezien ik daar echt geen puf voor heb, betwijfel ik of ik ga eten vandaagquote:
Eilandbewoners zijn rare jongensquote:
Hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altlantis, the sequel. Ook toevallig dat naast het land, ook de beschaving omgekeerd terug kwam.
Ik heb van de week bij oma wel al 15 minuten onder de zonnebank gelegen.. Ik ben nu bijna witquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maar![]()
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maar![]()
[..]
Mac.. Om je daarna Kut, Smerig en Opgeblazen te voelen.. en na een kwartier alweer honger hebtquote:
quote:
uhm.. Als ik dan al opgegeten wordt he.. mag ik dan op zn minst wel kiezen wie me marineert?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?
Tijn is meesterchef, jeweetsquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. Als ik dan al opgegeten wordt he.. mag ik dan op zn minst wel kiezen wie me marineert?
Ja, maar gun me nog een paar leuke ogenblikken voor ik sterfquote:
Gewoon vaker naar buiten gaan als de zon schijntquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week bij oma wel al 15 minuten onder de zonnebank gelegen.. Ik ben nu bijna wit
Jij niet dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar gun me nog een paar leuke ogenblikken voor ik sterf
Doe maar niet dan krijg ik straks ook de slappe lachquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!
Zeker welquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel een goede wijnbar te vinden in Utrecht![]()
Trek je je zomerjurkje aan, heb je nog gratis drank ook nog
quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar niet dan krijg ik straks ook de slappe lach
werkt niet bij mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vaker naar buiten gaan als de zon schijnt
[..]
Jij niet dan?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.
Vast wel, attitude is de sleutel!quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker wel
Alleen dat laatste betwijfel ik
Ik zie er maar 3quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of hun met zn vieren ofzo?
Hahahquote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.
blinde vinkquote:
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benenquote:
Naast mij zal je vast wel bruin lijkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benen
wie dan?quote:
Oh, welke zoal?quote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benen
Nee hoor. Bij een wit A4'tje lijk ik nog witquote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Naast mij zal je vast wel bruin lijken
ach.. die andere was maar voor drbij.. het 'broekie'quote:
En die allemaal te gelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. die andere was maar voor drbij.. het 'broekie'![]()
Wahlberg
Ptuh.. als ik naast een A4tje zit, kan je het A4tje niet eens meer zien, zo verblind ben je door mijn melkflessenquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een wit A4'tje lijk ik nog wit
Kijkend naar mijn benen, roepend naar z'n vrouw: hee, heb jij je zonnebril wel bij je?quote:
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, het kind ligt op bed en ik wil toch maar wel verhuizen.
tuurlijk niet.. ik wil van iedereen genietenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die allemaal te gelijk?
Slash ziet er tegenwoordig een stuk minder uit
Oooh, die is wel leuk. Welke nog meer?quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn benen, roepend naar z'n vrouw: hee, heb jij je zonnebril wel bij je?
Jij wil L-E gewoon je bed in lokkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?![]()
Den Haag?quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, het kind ligt op bed en ik wil toch maar wel verhuizen.
Laten we er een wedstrijdje van makenquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ptuh.. als ik naast een A4tje zit, kan je het A4tje niet eens meer zien, zo verblind ben je door mijn melkflessen
Omdat je geest verFOKt is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom komt er een "ik heb straks nog wel een kamer vrij" grap opmerking in me op?![]()
Eén kamer maar? Waar laat je L-E dan? Bij jou in bed zeker.quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben verdoemdquote:
ach.. het geheim is de opmerkingen zelf te plaatsen voor een ander dat kan doenquote:
Hahaquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. ik wil van iedereen genieten![]()
En Slash zn haar doet t men zn vingers kan ie nog steeds goed bewegen
Dan mag je mij leren kennen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil L-E gewoon je bed in lokken
kut, betraptquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén kamer maar? Waar laat je L-E dan? Bij jou in bed zeker.
Goed zo! Ik ben vandaag nog in Ockenburgh geweest.quote:
welquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Geloof mij Slash nu wil je echt nietdikke uitgezakte man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |