Alleen maar rondjes, dan kom je iedereen tegen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
Picknicken nietwandelen wel. Nu alleen nog kijken of ik het grote of kleine rondje ga wandelen
Klopt rondje om de kerk rivierquote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Alleen maar rondjes, dan kom je iedereen tegen.
Het is mooi weer en het is zondag. Groot rondje.quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt rondje om de kerk rivier
Nu de vraag ga ik het grote rondje of het kleine rondje lopen?
Mooi?quote:Op zondag 10 april 2011 12:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je hebt in Lun. toch ook een mooi park?
Groen?quote:
In hindsight...quote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef WinterBreeze het volgende:
Bleh. Ik had beter het topic kunnen openen met 'gaat niet picknicken'. Of 'komen eens een keer de deur uit'.
Wilhelminapark?
Dat zal ik doenquote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het is mooi weer en het is zondag. Groot rondje.
Mooi. Geef me je adres maar.quote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
In hindsight...
Neuh. Eerst maar eens iets hier in huis doen
Beetje erg zielig inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
Jongen dreigt met herhaling Alphen
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
met de 4voeter?quote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Film afkijken en dan picknicken
Maar niet met jullie
dan is de picknick mand klaarmaken iig geen groot werk..quote:
je hoeft geen hond te zijn om je uitgelaten te voelen.. of aan t lijntje te worden gehouden door een vrouw......quote:
Dan nogquote:Op zondag 10 april 2011 13:44 schreef Niekess het volgende:
[..]
Toen was het geplaatst op die site.
Maar het was al 20 uur ergens anders.
Is dat wat ik denk?quote:
Smeer mij er ook een.quote:
Jawel hoor, als jij gelukkig wordt van vrij bungelende ballen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Mag dat niet?Wat denk je eigenlijk? :S
Mag ik?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde een flauw grapje maken, maar ik ben 't alweer vergeten....quote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Niekess het volgende:
Vaag, op zo'n mooie dag als vandaag krijg ik een loopneus.
Heb ook telkens het idee dat ik iets vergeet maar weet niet wat.quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wilde een flauw grapje maken, maar ik ben 't alweer vergeten....
Je moeders verjaardagquote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef Niekess het volgende:
[..]
Heb ook telkens het idee dat ik iets vergeet maar weet niet wat.
En dat al sinds vrijdag.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kom je ook mijn auto poetsen
Lief van je
Ik kom zo naar je toe hoor, mijne staat afgetankt klaar en alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Neuh hoeft niet. Maandagavond rij ik langs de wasstraat...quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom zo naar je toe hoor, mijne staat afgetankt klaar en alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een gokje waardquote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef Niekess het volgende:
Geen verjaardagen tot aan begin mei (dan 3 op een rij..), moet eerst iemand vinden voor het smsje en de overige 3 al gedaan.
Wat ben je vrolijk aan het zingen?quote:Op zondag 10 april 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah
Ik heb een leuk weekendquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk aan het zingen?
Heb je al iets gehoord van die sollicitaties?
Goeie middagquote:
Hoiquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet. Maandagavond rij ik langs de wasstraat...Date? Ohh die, wel van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
En?quote:
Ik zal naar je zwaaien als je langskomtquote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoimisschien dat ik vanavond nog bij jou in het dorp kom
Thanksquote:
Ohh! Gefeli! Ik heb er niets van mee gekregen verder om eerlijk te zijnquote:
Ze is erfelijk belast natuurlijk.quote:
Zal ik doen, t zal wel niet te missen zijn gok ik?quote:Op zondag 10 april 2011 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je langskomt
Zoë zag ik tijdens het lurken in OUD.quote:
Jij lurkt in OUDquote:
Nee, misschien wil ze er hier één posten. Gegarandeerd succes met al die kinderhaters hier.quote:Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef -Engel- het volgende:
SUPER Tally!!!!stond er al een picca in oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |