Dit!quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef jack4ya het volgende:
Juist daarom kan je je afvragen of we alle 'vrijheid en privacy en geld(en)' op moeten geven voor schijnveiligheid...
Álles onder het mom van veiligheid, maar het kán gewoon niet. Een ieder die beweert dat het wel kan (of wil) die is los van de realiteit... imho.
Of bodyscanners bij de draaideuren van het winkelcentrumquote:
Ik luister ook geen radio want de top40 en 3FM hebben daar weer hun alleenrecht op. dus daar blijf ik ook weg. 24 uur en ik heb niets in de gaten gehadquote:Op zondag 10 april 2011 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Want de TV heeft het alleenrecht op nieuws?
Internet gebruik je ook niet?quote:Op zondag 10 april 2011 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik luister ook geen radio want de top40 en 3FM hebben daar weer hun alleenrecht op. dus daar blijf ik ook weg.
wordt in het buitenland al gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of bodyscanners bij de draaideuren van het winkelcentrum
Tsja en dan gaat iemand ergens anders wel schieten. Dit soort zaken voorkom je nergens mee helaas.quote:Op zondag 10 april 2011 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of bodyscanners bij de draaideuren van het winkelcentrum
Precies, ik was ook sarcastisch.quote:Op zondag 10 april 2011 11:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja en dan gaat iemand ergens anders wel schieten. Dit soort zaken voorkom je nergens mee helaas.
Volgens mij zit daar niet echt een minimum eis aan vast.quote:Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk lid zijn van zo'n schietvereniging?
18 jaar volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk lid zijn van zo'n schietvereniging?
Wel als je met vuurwapens wil schieten, daar onder is alleen luchtdrukquote:
Dat was de vraag dan ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wel als je met vuurwapens wil schieten, daar onder is alleen luchtdruk
Maar wel wat er mee bedoeld werdquote:
Dat dus!quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
omdat die alleen maar over wapens praten met elkaar en hoe stoer het wel niet is
'Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk lid zijn van zo'n schietvereniging' lijkt me toch echt maar voor 1 opvatting interpreteerbaar. Maargoed, terug ontopic.quote:
maar jij blijkt schijnbaar het antwoord te weten..quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
'Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk lid zijn van zo'n schietvereniging' lijkt me toch echt maar voor 1 opvatting interpreteerbaar. Maargoed, terug ontopic.
Het gaat hier over vuurwapens he, daarnaast zeg ik niet dat je het fout hebt maar geef een toevoeging..quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
'Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk lid zijn van zo'n schietvereniging' lijkt me toch echt maar voor 1 opvatting interpreteerbaar. Maargoed, terug ontopic.
1: Iedereen kan zeggen: Ik ben een goede bekende van...quote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aldus pedo jager Yvonne van Hertum op haar website
...dat ik nu nog niet van Caland gehoord hebquote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar jij blijkt schijnbaar het antwoord te weten..
quote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
11.00 uur: 'Dochter van 10 door het hoofd geschoten'
Onder de gewonden is in ieder geval een meisje van 10. Zij was met haar vader en zus in winkelcentrum Ridderhof aan het winkelen toen er geschoten werd. Vader Gert zegt tegen de NOS dat hij zich onmiddelijk op zijn ene dochter wierp en zag hoe zijn andere dochter door haar hoofd werd geschoten. Het meisje ligt nu aan het infuus in het ziekenhuis. De vader is te geschokt om nu een reactie te geven
Bron: NOS
Godverdommequote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
Onder de gewonden is in ieder geval een meisje van 10. Zij was met haar vader en zus in winkelcentrum Ridderhof aan het winkelen toen er geschoten werd. Vader Gert zegt tegen de NOS dat hij zich onmiddelijk op zijn ene dochter wierp en zag hoe zijn andere dochter door haar hoofd werd geschoten. Het meisje ligt nu aan het infuus in het ziekenhuis. De vader is te geschokt om nu een reactie te geven
Zoals ik al zei zit daar niet echt een vaste leeftijd aan vast, dat is aan de vereniging.quote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar jij blijkt schijnbaar het antwoord te weten..
Ik heb begrepen dat de wapens altijd in een vaste kluis bewaard moeten worden (met wapen en kogels gescheiden). Ligt er dus aan welke ouders hun kind de sleutel/toegangscode (?) geven.quote:Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het gaat hier over vuurwapens he, daarnaast zeg ik niet dat je het fout hebt maar geef een toevoeging..
Ik vraag me trouwens wel af in hoeveel % van alle wapenbezitters zijn/haar kinderen bij de wapens konden..
'verteld'quote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef Cyan het volgende:
Aldus pedo jager Yvonne van Hertum op haar website
jeetje, wat heftig... niet te bevattenquote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
Is het ziek dat ik me dan afvraag waarom hij niet de pa en de andere dochter dood heeft geschoten? Ik vraag me echt af wat er in het hoofd van die kerel om gegaan is.. Heeft hij doelbewust een paar mensen uitgekozen en daar het vuur op geopend of was zijn doel zoveel mogelijk dood te maken en kon hij gewoon niet mikken..quote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef yvonne het volgende:
Zeg zullen we die Hertum even géén aandacht geven?
Bedankt
Puhleasequote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'verteld'ken het mens niet, maar ik zou haar zo op 't eerste gezicht niet als betrouwbare bron zien
Lache: een mod die het uitdrukkelijke verzoek van een Admin volledig negeertquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'verteld'ken het mens niet, maar ik zou haar zo op 't eerste gezicht niet als betrouwbare bron zien
weblog, zoeken Yvonne van Hertumquote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puhlease![]()
http://weblog.fok.nl/Yvonne%20van%20h.
Klopt, maar toen ik 14 was heb ik britney spears door het hoofd geschoten omdat de pa van een vriend zijn jachtgeweren even in de gang had laten staan.. Dat de patronen in het magazijn zaten wisten wij alleen we hadden er niet aan gedacht nog een x door te laden zodat het patroon die er nog in zat er ook uit gingquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zit daar niet echt een vaste leeftijd aan vast, dat is aan de vereniging.
[..]
Ik heb begrepen dat de wapens altijd in een vaste kluis bewaard moeten worden (met wapen en kogels gescheiden). Ligt er dus aan welke ouders hun kind de sleutel/toegangscode (?) geven.
No shit. Wat een drama om mee te maken als vader.quote:De vader is te geschokt om nu een reactie te geven
ach, als dát jouw dag goed maakt..quote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lache: een mod die het uitdrukkelijke verzoek van een Admin volledig negeert
hm.. 'dubieus'..quote:
Nee, volledig gestoordquote:Op zondag 10 april 2011 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, als dát jouw dag goed maakt..
[..]
hm.. 'dubieus'..
OT: wat ontzettend naar dat de lichamen daar gewoon de hele nacht hebben gelegen... je geliefde of kind zal er maar liggen
Als je even goed had gelezen gingen al die dingen over iemand anders. Ze wisten niet zeker of hij dat was maar die gast had bruin/zwart haar.quote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik las op een forum ( Alphen.nu ) dat deze gast zo gek als een deur was en al stelend door het winkelcentrum marcheerde op leger laarzen.
Maar nu ik die foto zie kan ik mij niet voorstellen dat dit deze gast geweest is. Ze zullen in eerste instantie op dat forum wel iemand voor ogen gehad hebben lijkt mij. Weet iemand hier wat meer van?
Bedoel je die foto van michael currie ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je even goed had gelezen gingen al die dingen over iemand anders. Ze wisten niet zeker of hij dat was maar die gast had bruin/zwart haar.
Wat een sukkel hahaquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef stef040 het volgende:
Hij is opgepakt die jongen uit thread 9 ongeveer..
http://www.mediamagazine.(...)dreiging-via-twitter
klopt, er is zelfs een topic over die debielquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef stef040 het volgende:
en terecht trouwens dat hij opgepakt isquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef stef040 het volgende:
Dit ja. Je bent echt een klapjosti als je zulke uitlatingen gaat doen op Twitter.quote:Op zondag 10 april 2011 12:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
en terecht trouwens dat hij opgepakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |