Haters gonna hatequote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef TimeJumper het volgende:
Gatver hij was toch niet verliefd, wat een zwakke vent zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt er ook als een lijk bij en laat zich bewerken![]()
![]()
![]()
![]()
straks zegt tie nog dat die verkrachtis, zo'n typje is het wel
Ik weet niet of je daar nu echt blij mee moet zijnquote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef suzi1 het volgende:
whaaa heel de avond niet opgelet want zit films te kijken en nu zie ik dit vanuit mn ooghoek![]()
Wat lul jij nou dom?quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef TimeJumper het volgende:
Gatver hij was toch niet verliefd, wat een zwakke vent zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt er ook als een lijk bij en laat zich bewerken![]()
![]()
![]()
![]()
straks zegt tie nog dat die verkrachtis, zo'n typje is het wel
quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef schurk65 het volgende:
mamajo eat your hart out, je dochter GAAT WEL in dat huis een relatie beginnen, je zit lekker fout, puhhhh!
Heb je ook naar Tapas op Ned2 gekeken??quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef suzi1 het volgende:
whaaa heel de avond niet opgelet want zit films te kijken en nu zie ik dit vanuit mn ooghoek![]()
omdat dit hem meer kans geeft op blijven bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2011 01:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nu echt blij mee moet zijn
Nahquote:
En die moeder van Jo maar zeggen dat dit nooit zal gebeuren, want zo is haar Jo niet.quote:
wat mij betreft geeft he alleen maar meer recht om eruit geschopt te worden..quote:Op zondag 10 april 2011 01:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
omdat dit hem meer kans geeft op blijven bedoel je?
Love story ipv secret storyquote:Op zondag 10 april 2011 01:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat mij betreft geeft he alleen maar meer recht om eruit geschopt te worden..
1 grote datingshow daar
Was onwijs gave film!!quote:Op zondag 10 april 2011 01:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
had ik willen kijken, maar heb voor fallen gekozen en die staat nu dus nog aan
Inderdaad. Walgelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 01:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1 grote datingshow daar
Flip is een ijskonijnquote:
nou enquote:Op zondag 10 april 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik hoef nooit geen vent meer' laat zich wel snel door een ander zoenen.
aan de geluiden te horen ik niet zo .... ben je net van dat gesmak lauw en alex af .... krijg je dit weerquote:
Welnee!! Dit is allemaal heel berekenend.quote:
deze 2 zijn leuk, die hebben allebei pitquote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
aan de geluiden te horen ik niet zo .... ben je net van dat gesmak lauw en alex af .... krijg je dit weer
IDDquote:Op zondag 10 april 2011 01:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1 grote datingshow daar
das best wel verstandigquote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip wil gewoon niet de rebound zijn.
Nou en, Alex is toch weg, anders had je er 3.quote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
love/zeikstory, nu krijgen we 2 stelletjes die gaan zeiken
Precies, is zweetharses net weg, nu dit geklef weer.quote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
love/zeikstory, nu krijgen we 2 stelletjes die gaan zeiken
quote:Op zondag 10 april 2011 01:59 schreef Gamey het volgende:
flip voelt zich een lul
joanne denkt waarschijnlijk voelde ik die maar
datquote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip wil gewoon niet de rebound zijn.
Nu al volgens mij.quote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef Chuckster het volgende:
Ben alleen bang dat Flip en/of Jo er morgen spijt van heeft en terug krabbelt
zou je denken?quote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bull. Als er iemand verliefd is...
nou wat een pit straalt ervanaf zegquote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze 2 zijn leuk, die hebben allebei pit![]()
geen lapzwansen
die heb je wel hoor even op de smiley klikken naast invoerenquote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef spikey08 het volgende:
I LOVE IT TOOOOO... HEB ALLEEN NIET DE GAVE POPPETJES.
als een wijf ?quote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
nou wat een pit straalt ervanaf zeg![]()
Flip ligt als een wijf al spijt te hebben
Eindelijk een jongen waar ze zichzelf bij kan zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik hoef nooit geen vent meer' laat zich wel snel door een ander zoenen.
Dat is waarquote:Op zondag 10 april 2011 02:02 schreef Chuckster het volgende:
Love it or hate it, maar dit is toch wel stukken beter dan Faalex en Laura![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 02:03 schreef Gamey het volgende:
je ziet die flip echt denken, douw ik hem der nou in of houd ik me in voor de tv
ja inderdaad, die irritante factor word niet gauw overstegenquote:Op zondag 10 april 2011 02:02 schreef Chuckster het volgende:
Love it or hate it, maar dit is toch wel stukken beter dan Faalex en Laura![]()
Wat zei ie?quote:
hoezo niet? ook niet als je op deze smiley klikt onder het invoerveld?quote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef spikey08 het volgende:
I LOVE IT TOOOOO... HEB ALLEEN NIET DE GAVE POPPETJES.
dat hoeft niet als je je hoofdletters maar UIT zet danquote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef spikey08 het volgende:
BEN ECHT HEEL SLECHT MET COMPUTER. BEN AL HEEL LANG VOLWASSEN, MAAR SCHAAM ME ECHT HEEL DIEP.
Flip plays hard to get, weet ie zeker dat ie hem er straks in kan schuiven.quote:
Nou uh volgens mij niet... ze leggen alweer te tongelen....quote:
Je capslock heb je wel onder controle, da's tenminste iets, keep up the good work!quote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef spikey08 het volgende:
BEN ECHT HEEL SLECHT MET COMPUTER. BEN AL HEEL LANG VOLWASSEN, MAAR SCHAAM ME ECHT HEEL DIEP.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:03 schreef Gamey het volgende:
je ziet die flip echt denken, douw ik hem der nou in of houd ik me in voor de tv
jammer dat je geen kind meer bent die snappen computers welquote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef spikey08 het volgende:
Hahaahahahahahquote:Op [url= 10 april 2011 02:04[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Ik niet, jij bent net een week vrijgezel.
Joanna: Nou en.
Philip: Ja nou en?
Joanna: Wat ouwehoer je nou. Ik ben al langer vrijgezel, hij deed waar hij zin in had, dus zeik niet.
Volgens mij is die jongen harstikke onzekerquote:Op zondag 10 april 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Sta je hier wel achter?
Ja duh, ga nou niet zulke domme dingen vragen.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Gamey het volgende:
flip: sta je hier wel achter?
jo: flip wat wil je weten
flip gewoon ja of nee
en ze zoent hem weer op de bek ik zeg das een ja
niet vaak, maar nu hebben ze lol en wij ookquote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe vaak gaat het goed aflopen met rebound koppels?
Volgens mij word Joanne de eerstequote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen harstikke onzeker
Echte liefde... rechtstreeks naar de finale...quote:Op zondag 10 april 2011 02:05 schreef Flow3r het volgende:
Flip denkt; even lullen voor de schone schijn en dan gaan we er weer voor![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Gamey het volgende:
flip: sta je hier wel achter?
jo: flip wat wil je weten
flip gewoon ja of nee
en ze zoent hem weer op de bek ik zeg das een ja
die zal toch wel komen als ze hem bestijgtquote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef schurk65 het volgende:
sttt jo niet over dennis, anders zitten wij met een sl!!!!!!!!!
en z'n gezicht op tv verliezenquote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaha Nazi flip als een mietje "sta je hier wel achter"
Hij wil natuurlijk niet zijn gevoelens beschadigen
ja denk ik ook, Femke Heemskerk buiten beschouwing gelatenquote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij word Joanne de eerste![]()
![]()
voor hem
Dit dus, mensen kwetsen is niet zijn ding, zei hij huilend kort voor handboei-gatequote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen harstikke onzeker
quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij word Joanne de eerste![]()
![]()
voor hem
Wel als een van de twee echt verliefd is, dan hoop je toch dat het goed gaat...quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef Gamey het volgende:
rebound hoeft niet goed te gaan, als je maar lol hebt en geniet
Mijn rebound duurt nu al 11 jaar, mijn partner was net een maand bij de ex weg!quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef Gamey het volgende:
rebound hoeft niet goed te gaan, als je maar lol hebt en geniet
Ja hoor, leuk feestje wel.quote:Op zondag 10 april 2011 02:08 schreef suzi1 het volgende:
was de rest van de avond overigens wel bijzonder/leuk?
hmm word het wel weer eens tijd dan hequote:Op zondag 10 april 2011 02:08 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Mijn rebound duurt nu al 11 jaar, mijn partner was net een maand bij de ex weg!
Dat was minder ja...quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alleen stopte de muziek al om 11 uur
en toen zei hij ook, als ze niet door willen dan wil ik zoo mijn handboeien afdoen om hun te beschermen als ze dat zelf niet durvenquote:Op zondag 10 april 2011 02:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit dus, mensen kwetsen is niet zijn ding, zei hij huilend kort voor handboei-gate
quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef spikey08 het volgende:
IK BEN BLIJ MET AL JULLIE ADVIEZEN. GA HET UITZOEKEN EN STOP ER NU MEE. IK HEB HET IDEE DAT IK VOOR LUL STA MAKT NIET UIT WELTERUSTEN VOOR IEDEREEN!!!
quote:Op [url= 10 april 2011 02:08[/url] schreef Gamey het volgende:
Nee Sher flikker op je stoort ze
Wat heb jij met Nazi's mag ik vragen? Omdat meneer blauwe ogen heeft is hij er een? lulzquote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en toen zei hij ook, als ze niet door willen dan wil ik zoo mijn handboeien afdoen om hun te beschermen als ze dat zelf niet durven
En toen zei Karim, NOU DOE HET DAN
maar Nazi Flip bleef alleen doorjammeren
Nazi Flip heeft een wijvenkarakter
trsute en sucksexquote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef spikey08 het volgende:
IK BEN BLIJ MET AL JULLIE ADVIEZEN. GA HET UITZOEKEN EN STOP ER NU MEE. IK HEB HET IDEE DAT IK VOOR LUL STA MAKT NIET UIT WELTERUSTEN VOOR IEDEREEN!!!
quote:
Snapt hij ook wel, maar hij weet net zo goed als wij dat deze 'relatie' niet lang zal durenquote:Op zondag 10 april 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna hij wil horen dat jij verliefd bent kom op, niet dat je dit doet omdat 'hij zo aardig is'.
moet dat danquote:Op zondag 10 april 2011 02:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Snapt hij ook wel, maar hij weet net zo goed als wij dat deze 'relatie' niet lang zal duren
je staat niet voor lul, maar doe je capslock even uit anders staat het zo schreeuwerigquote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef spikey08 het volgende:
Nee niks, gewoon leuk!quote:
misschien zelfs wel beter !quote:Op zondag 10 april 2011 02:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Snapt hij ook wel, maar hij weet net zo goed als wij dat deze 'relatie' niet lang zal duren
Maik en Mo zijn op hun retour...quote:Op zondag 10 april 2011 02:10 schreef Flow3r het volgende:
who cares? Nu hebben ze het leuk samen, Mo en Maik zijn niet op de rebound , die depri-lullen vanzelf wel naar een dramatisch eind
quote:Op zondag 10 april 2011 02:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Wat heb jij met Nazi's mag ik vragen? Omdat meneer blauwe ogen heeft is hij er een? lulz
ik zie Mo toch echt in dr bedjequote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef schurk65 het volgende:
m&m liggen te vozen op de bank, gooi daar ook ff een stream op ipv de blauwe slaapkamer!
Haha wtf, even terugkijken dan maarquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Hij en Jo hadden weken geleden een vraaggesprekje/overtuigingsgesprekje met Mo dat ware Nazi kwaliteiten bezat
Dat ging werkelijk heel ver![]()
![]()
Sindsdien noem ik hem nazi
En dan houden ze ook geen vriendschap meer over denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 02:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb de primeurquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij zat er wel lekker als een middelbaar scholiertje bij he
quote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Maik en Mo zijn op hun retour...
Die zijn zooooooo week drie!
Kreten als Nazi verpesten voor mij echt het volgen van de COS.quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en toen zei hij ook, als ze niet door willen dan wil ik zoo mijn handboeien afdoen om hun te beschermen als ze dat zelf niet durven
En toen zei Karim, NOU DOE HET DAN
maar Nazi Flip bleef alleen doorjammeren
Nazi Flip heeft een wijvenkarakter
quote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef schurk65 het volgende:
m&m liggen te vozen op de bank, gooi daar ook ff een stream op ipv de blauwe slaapkamer!
en dat heeft 1 reden die is niet bang voor lul te staan of dingen te slopen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef spikey08 het volgende:
GAMEY JE HEBT GELIJK. MIJN DCHTER VAN 12 HEEFT MEER VERSTAND VAN COMPUTERS DAN MIJ.
IKquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef spikey08 het volgende:
GAMEY JE HEBT GELIJK. MIJN DCHTER VAN 12 HEEFT MEER VERSTAND VAN COMPUTERS DAN MIJ.
ja beetje wel, maar ik denk dat hij dacht dat het er nooit van zou komen, Jo heeft wat gedronken dus hij schrok er wel van denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij zat er wel lekker als een middelbaar scholiertje bij he
Precies, en hij voelt aan z'n water dat dat gaat gebeuren als hij doorzet, Jo niet, die lult nu alweer over zichzelf en hoe slecht ze het wel niet heeft gehad en dat ze zooo blij is met Flip.quote:Op zondag 10 april 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan houden ze ook geen vriendschap meer over denk ik.
Dat vind Philip vast zwaar kut, want zo'n hechte band als deze was zeldzaam voor hem zei die.
Als het klinkt als een nazi, eruit ziet als een nazi, en doet als een nazi...tsja...quote:Op zondag 10 april 2011 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Kreten als Nazi verpesten voor mij echt het volgen van de COS.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Betty Bitch het nu over...
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef schurk65 het volgende:
Ik zag het al aankomen toen hij dr in slow motion neerzette en ze niet los liet, wat romantischquote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar ik denk dat hij dacht dat het er nooit van zou komen, Jo heeft wat gedronken dus hij schrok er wel van denk ik
ik denk dat ze alle 2 met een hoofd vol hieruit komenquote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar ik denk dat hij dacht dat het er nooit van zou komen, Jo heeft wat gedronken dus hij schrok er wel van denk ik
quote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze moest altijd strijden. nou dat doet ze nu nog.
ik zat al een minuut of 5 met de "cap" knop te wachtenquote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen toen hij dr in slow motion neerzette en ze niet los liet, wat romantisch
quote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze moest altijd strijden. nou dat doet ze nu nog.
vreemd, toen Mo dat deed bij Maik een paar weken geleden werd ze voor slet uitgemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Gamey het volgende:
HOU JE SMOEL TEEF EN GA OP ZIJN STAAF ZITTEN
pff dat gelul allemaal
Die vraag aan M&M of ze mee gingen was eigenlijk voor haar de bevestiging: yes niemand erbij, laat ik Flipse ff leegslurpenquote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zat al een minuut of 5 met de "cap" knop te wachten
niet door mij hoorquote:Op zondag 10 april 2011 02:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
vreemd, toen Mo dat deed bij Maik een paar weken geleden werd ze voor slet uitgemaakt
Mo is weer uit bed zie ik nuquote:
zo gaat dat in de wondere wereld van FOKquote:Op zondag 10 april 2011 02:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
vreemd, toen Mo dat deed bij Maik een paar weken geleden werd ze voor slet uitgemaakt
Ja, toen dacht ik ook even...quote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Day het volgende:
Jo heeft het over houden van een ander man, terwijl ze met een andere man wil zoenen. Dat is wel een moodkiller, zeker omdat die andere man verliefd op d'r is.
we krijgen het nog druk vanacht.quote:
dat mag hoor, ik vond dat zelf ook niks, en dit vind ik dan weer lievquote:Op zondag 10 april 2011 02:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo gaat dat in de wondere wereld van FOK
quote:Op zondag 10 april 2011 02:18 schreef Gamey het volgende:
[..]
we krijgen het nog druk vanacht.
Moeten we niet even druk afspraken maken?
mag ik paasen voor Mo en Maik, ik houd niet zo van de rode bankquote:Op zondag 10 april 2011 02:19 schreef Gamey het volgende:
bedoelde meer wie de cap van welk stel drukt
Och dat moeten ze vast nog wel even ophouden voor de rest, neem voor het gemak maar aan dat ze morgenochtend tijdens het ontbijt niet gaan zitten slurpenquote:
niet??? met lego kun je alles makenquote:Op zondag 10 april 2011 02:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
mag ik paasen voor Mo en Maik, ik houd niet zo van de rode bank
ik bouw dan ook altijd blauwe bankenquote:
Die is ook niet op de streamquote:Op zondag 10 april 2011 02:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
mag ik paasen voor Mo en Maik, ik houd niet zo van de rode bank
Wacht maar totdat ze alles terugkijken en bij Fok langskomenquote:Op zondag 10 april 2011 02:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul;meedoen aan secret story is één van de beste keuzes die ik heb gemaakt.
SLAAP LEKKER JE HEBT HET VERDIEND!quote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef spikey08 het volgende:
THANKS GAMEY, IK GA MIJN BEST DOEN, MAAR DAN WEL MORGEN.WELTERUSTEN VOOOR STRAKS!!VOOR IEDEREEN HIER
Weltrustenquote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef spikey08 het volgende:
THANKS GAMEY, IK GA MIJN BEST DOEN, MAAR DAN WEL MORGEN.WELTERUSTEN VOOOR STRAKS!!VOOR IEDEREEN HIER
quote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef akveor het volgende:
Alles goed en wel... maar hoe gaan Maik en Mo dit toppen? Het zal toch niet iets met seks boven de dekens gaan worden?
CAPS zit boven de shift, naast de "A"quote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef spikey08 het volgende:
les 1: CAPSLOCK die zit links in het midden en zorgt voor kleine of hoofdlettersquote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef spikey08 het volgende:
Ciao Bolle!quote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef bollokus het volgende:
nou hier word je ook niet veel wijzer van daar onder die deken
[ afbeelding ]
slaap wel allen![]()
welterustenquote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef spikey08 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef bollokus het volgende:
nou hier word je ook niet veel wijzer van daar onder die deken
[ afbeelding ]
slaap wel allen![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef schurk65 het volgende:
wie post ff DE foto op jo der hyves??? Is de moeder morgen gelijk op de hoogte van der ongelijk!!! hahaha
Joh, dat gelul hoort ie al weken aan.quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef E.T.terBak het volgende:
Philip beseft dat hij het, door alcohol gevoede, troostvriendje van de avond is.
Hoe fout van J om over die Dennis te blijven l*llen.
geloof ik niks van, Jo heeft teveel klasse daarvoor, zelfs een blote borst hebben van haar nog niet mogen aanschouwenquote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef akveor het volgende:
Alles goed en wel... maar hoe gaan Maik en Mo dit toppen? Het zal toch niet iets met seks boven de dekens gaan worden?
kun je hem niet twitteren naar dr moeder ? ( ben zelf een twitternoob)quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef schurk65 het volgende:
wie post ff DE foto op jo der hyves??? Is de moeder morgen gelijk op de hoogte van der ongelijk!!! hahaha
Jo en klasse?quote:Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geloof ik niks van, Jo heeft teveel klasse daarvoor, zelfs een blote borst hebben van haar nog niet mogen aanschouwen
trustequote:Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef Chuckster het volgende:
Ik gaat er ook vandoor, heb genoeg geslurp en geouwehoer gezien, ciao!
ik toch ook wel jaquote:
ik vind deze wel mooiquote:Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef schurk65 het volgende:
op welke pagina staat de beste foto van die 2 in dit topic? Sla ik die ff op en post het op jo der hyves zo!
Ik had het over Maik en (je favorietje) Mo he...quote:Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geloof ik niks van, Jo heeft teveel klasse daarvoor, zelfs een blote borst hebben van haar nog niet mogen aanschouwen
Mag je vinden hoor. Maar ik vind iemand die de fakking dag over tyfus dit, tieten dat, tering hier en flugelsletjes daar lult, totaal geen klasse hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |