Volgens mij word Joanne de eerstequote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen harstikke onzeker
Echte liefde... rechtstreeks naar de finale...quote:Op zondag 10 april 2011 02:05 schreef Flow3r het volgende:
Flip denkt; even lullen voor de schone schijn en dan gaan we er weer voor![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Gamey het volgende:
flip: sta je hier wel achter?
jo: flip wat wil je weten
flip gewoon ja of nee
en ze zoent hem weer op de bek ik zeg das een ja
die zal toch wel komen als ze hem bestijgtquote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef schurk65 het volgende:
sttt jo niet over dennis, anders zitten wij met een sl!!!!!!!!!
en z'n gezicht op tv verliezenquote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaha Nazi flip als een mietje "sta je hier wel achter"
Hij wil natuurlijk niet zijn gevoelens beschadigen
ja denk ik ook, Femke Heemskerk buiten beschouwing gelatenquote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij word Joanne de eerste![]()
![]()
voor hem
Dit dus, mensen kwetsen is niet zijn ding, zei hij huilend kort voor handboei-gatequote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen harstikke onzeker
quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij word Joanne de eerste![]()
![]()
voor hem
Wel als een van de twee echt verliefd is, dan hoop je toch dat het goed gaat...quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef Gamey het volgende:
rebound hoeft niet goed te gaan, als je maar lol hebt en geniet
Mijn rebound duurt nu al 11 jaar, mijn partner was net een maand bij de ex weg!quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef Gamey het volgende:
rebound hoeft niet goed te gaan, als je maar lol hebt en geniet
Ja hoor, leuk feestje wel.quote:Op zondag 10 april 2011 02:08 schreef suzi1 het volgende:
was de rest van de avond overigens wel bijzonder/leuk?
hmm word het wel weer eens tijd dan hequote:Op zondag 10 april 2011 02:08 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Mijn rebound duurt nu al 11 jaar, mijn partner was net een maand bij de ex weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |