zou je denken?quote:Op zondag 10 april 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bull. Als er iemand verliefd is...
nou wat een pit straalt ervanaf zegquote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze 2 zijn leuk, die hebben allebei pit![]()
geen lapzwansen
die heb je wel hoor even op de smiley klikken naast invoerenquote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef spikey08 het volgende:
I LOVE IT TOOOOO... HEB ALLEEN NIET DE GAVE POPPETJES.
als een wijf ?quote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
nou wat een pit straalt ervanaf zeg![]()
Flip ligt als een wijf al spijt te hebben
Eindelijk een jongen waar ze zichzelf bij kan zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik hoef nooit geen vent meer' laat zich wel snel door een ander zoenen.
Dat is waarquote:Op zondag 10 april 2011 02:02 schreef Chuckster het volgende:
Love it or hate it, maar dit is toch wel stukken beter dan Faalex en Laura![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 02:03 schreef Gamey het volgende:
je ziet die flip echt denken, douw ik hem der nou in of houd ik me in voor de tv
ja inderdaad, die irritante factor word niet gauw overstegenquote:Op zondag 10 april 2011 02:02 schreef Chuckster het volgende:
Love it or hate it, maar dit is toch wel stukken beter dan Faalex en Laura![]()
Wat zei ie?quote:
hoezo niet? ook niet als je op deze smiley klikt onder het invoerveld?quote:Op zondag 10 april 2011 02:01 schreef spikey08 het volgende:
I LOVE IT TOOOOO... HEB ALLEEN NIET DE GAVE POPPETJES.
dat hoeft niet als je je hoofdletters maar UIT zet danquote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef spikey08 het volgende:
BEN ECHT HEEL SLECHT MET COMPUTER. BEN AL HEEL LANG VOLWASSEN, MAAR SCHAAM ME ECHT HEEL DIEP.
Flip plays hard to get, weet ie zeker dat ie hem er straks in kan schuiven.quote:
Nou uh volgens mij niet... ze leggen alweer te tongelen....quote:
Je capslock heb je wel onder controle, da's tenminste iets, keep up the good work!quote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef spikey08 het volgende:
BEN ECHT HEEL SLECHT MET COMPUTER. BEN AL HEEL LANG VOLWASSEN, MAAR SCHAAM ME ECHT HEEL DIEP.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:03 schreef Gamey het volgende:
je ziet die flip echt denken, douw ik hem der nou in of houd ik me in voor de tv
jammer dat je geen kind meer bent die snappen computers welquote:Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef spikey08 het volgende:
Hahaahahahahahquote:Op [url= 10 april 2011 02:04[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Ik niet, jij bent net een week vrijgezel.
Joanna: Nou en.
Philip: Ja nou en?
Joanna: Wat ouwehoer je nou. Ik ben al langer vrijgezel, hij deed waar hij zin in had, dus zeik niet.
Volgens mij is die jongen harstikke onzekerquote:Op zondag 10 april 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Sta je hier wel achter?
Ja duh, ga nou niet zulke domme dingen vragen.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Gamey het volgende:
flip: sta je hier wel achter?
jo: flip wat wil je weten
flip gewoon ja of nee
en ze zoent hem weer op de bek ik zeg das een ja
niet vaak, maar nu hebben ze lol en wij ookquote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe vaak gaat het goed aflopen met rebound koppels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |