vreemd, toen Mo dat deed bij Maik een paar weken geleden werd ze voor slet uitgemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Gamey het volgende:
HOU JE SMOEL TEEF EN GA OP ZIJN STAAF ZITTEN
pff dat gelul allemaal
Die vraag aan M&M of ze mee gingen was eigenlijk voor haar de bevestiging: yes niemand erbij, laat ik Flipse ff leegslurpenquote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zat al een minuut of 5 met de "cap" knop te wachten
niet door mij hoorquote:Op zondag 10 april 2011 02:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
vreemd, toen Mo dat deed bij Maik een paar weken geleden werd ze voor slet uitgemaakt
Mo is weer uit bed zie ik nuquote:
zo gaat dat in de wondere wereld van FOKquote:Op zondag 10 april 2011 02:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
vreemd, toen Mo dat deed bij Maik een paar weken geleden werd ze voor slet uitgemaakt
Ja, toen dacht ik ook even...quote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Day het volgende:
Jo heeft het over houden van een ander man, terwijl ze met een andere man wil zoenen. Dat is wel een moodkiller, zeker omdat die andere man verliefd op d'r is.
we krijgen het nog druk vanacht.quote:
dat mag hoor, ik vond dat zelf ook niks, en dit vind ik dan weer lievquote:Op zondag 10 april 2011 02:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo gaat dat in de wondere wereld van FOK
quote:Op zondag 10 april 2011 02:18 schreef Gamey het volgende:
[..]
we krijgen het nog druk vanacht.
Moeten we niet even druk afspraken maken?
mag ik paasen voor Mo en Maik, ik houd niet zo van de rode bankquote:Op zondag 10 april 2011 02:19 schreef Gamey het volgende:
bedoelde meer wie de cap van welk stel drukt
Och dat moeten ze vast nog wel even ophouden voor de rest, neem voor het gemak maar aan dat ze morgenochtend tijdens het ontbijt niet gaan zitten slurpenquote:
niet??? met lego kun je alles makenquote:Op zondag 10 april 2011 02:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
mag ik paasen voor Mo en Maik, ik houd niet zo van de rode bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |