Dat was minder ja...quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alleen stopte de muziek al om 11 uur
en toen zei hij ook, als ze niet door willen dan wil ik zoo mijn handboeien afdoen om hun te beschermen als ze dat zelf niet durvenquote:Op zondag 10 april 2011 02:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit dus, mensen kwetsen is niet zijn ding, zei hij huilend kort voor handboei-gate
quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef spikey08 het volgende:
IK BEN BLIJ MET AL JULLIE ADVIEZEN. GA HET UITZOEKEN EN STOP ER NU MEE. IK HEB HET IDEE DAT IK VOOR LUL STA MAKT NIET UIT WELTERUSTEN VOOR IEDEREEN!!!
quote:Op [url= 10 april 2011 02:08[/url] schreef Gamey het volgende:
Nee Sher flikker op je stoort ze
Wat heb jij met Nazi's mag ik vragen? Omdat meneer blauwe ogen heeft is hij er een? lulzquote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en toen zei hij ook, als ze niet door willen dan wil ik zoo mijn handboeien afdoen om hun te beschermen als ze dat zelf niet durven
En toen zei Karim, NOU DOE HET DAN
maar Nazi Flip bleef alleen doorjammeren
Nazi Flip heeft een wijvenkarakter
trsute en sucksexquote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef spikey08 het volgende:
IK BEN BLIJ MET AL JULLIE ADVIEZEN. GA HET UITZOEKEN EN STOP ER NU MEE. IK HEB HET IDEE DAT IK VOOR LUL STA MAKT NIET UIT WELTERUSTEN VOOR IEDEREEN!!!
quote:
Snapt hij ook wel, maar hij weet net zo goed als wij dat deze 'relatie' niet lang zal durenquote:Op zondag 10 april 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna hij wil horen dat jij verliefd bent kom op, niet dat je dit doet omdat 'hij zo aardig is'.
moet dat danquote:Op zondag 10 april 2011 02:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Snapt hij ook wel, maar hij weet net zo goed als wij dat deze 'relatie' niet lang zal duren
je staat niet voor lul, maar doe je capslock even uit anders staat het zo schreeuwerigquote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef spikey08 het volgende:
Nee niks, gewoon leuk!quote:
misschien zelfs wel beter !quote:Op zondag 10 april 2011 02:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Snapt hij ook wel, maar hij weet net zo goed als wij dat deze 'relatie' niet lang zal duren
Maik en Mo zijn op hun retour...quote:Op zondag 10 april 2011 02:10 schreef Flow3r het volgende:
who cares? Nu hebben ze het leuk samen, Mo en Maik zijn niet op de rebound , die depri-lullen vanzelf wel naar een dramatisch eind
quote:Op zondag 10 april 2011 02:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Wat heb jij met Nazi's mag ik vragen? Omdat meneer blauwe ogen heeft is hij er een? lulz
ik zie Mo toch echt in dr bedjequote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef schurk65 het volgende:
m&m liggen te vozen op de bank, gooi daar ook ff een stream op ipv de blauwe slaapkamer!
Haha wtf, even terugkijken dan maarquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Hij en Jo hadden weken geleden een vraaggesprekje/overtuigingsgesprekje met Mo dat ware Nazi kwaliteiten bezat
Dat ging werkelijk heel ver![]()
![]()
Sindsdien noem ik hem nazi
En dan houden ze ook geen vriendschap meer over denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 02:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |