Gelukkig Gerard is geen domme jongenquote:Op zondag 10 april 2011 01:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt tot 15 mei alleen maar te doen wat de stem te zeggen heeft
Gaat niet worden of hij moet ons allemaal uitnodigen voor een Open huis sessiequote:Op zondag 10 april 2011 01:42 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil ook een gesprek met Geer en Karim voor de open haard
quote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat niet worden of hij moet ons allemaal uitnodigen voor een Open huis sessie
Wij verslaan het alleenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat niet worden of hij moet ons allemaal uitnodigen voor een Open huis sessie
Omdat wat ie net zei?quote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef chufi het volgende:
Geer krijgt vast weer en sanctie en zal genomineerd worden
Opgespoten lip speelt hard to get.quote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Karim je stoort haha ze gingen bijna zoenen
Ik wou net zeggen, zie die strijkplank die denkt dat ze princess op de erwt is liggenquote:
Die heeft thuis met Fenneke een codetaal afgesproken, bijvoorbeeld 'Tante Jo kan niet kijken' betekent 'er kijkt geen hond'. Er is contact met thuis!quote:Op zondag 10 april 2011 01:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gelukkig Gerard is geen domme jongen
Denk aan je hartquote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef spikey08 het volgende:
SLAPEN ZONDER MAIK...HUIL HUIL.. BITCH, WEN ER MAAR AAN.
Ahhhhhh gos heb je het moeilijkquote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef spikey08 het volgende:
Ik begrijp uit jouw reactie dat jij het ook erg moeilijk vind om te slapen zonder maik. Voorzichtig met het rijden op je kussenquote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef spikey08 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |