PC moet gewoon meer aandacht krijgen, klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef speknek het volgende:
PC-lamers op metacritic. Wat een kansloos volk zijn PC-gamers toch.
Elke andere "top" fps/shooter is 2-5 uur max tegenwoordig.quote:
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 mapsquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
das wel uberlame.. creeer je een goedconcept (steam)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.
console gamers zijn gemiddeld genomen niet veel beter imho...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef speknek het volgende:
PC-lamers op metacritic. Wat een kansloos volk zijn PC-gamers toch.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 maps
Ga maar lekker op je console spelen. En de minderheid zeikt over Portal voor de PC. Het fiasco wat MW2 en Black ops heet en ook bijv. crysis heeft PC Gamers terecht telerugesteld. Terwijl CoD4 nog werd geprezen, en nu nog steeds door veel en veel meer PC gamers wordt gespeeld vergeleken met MW2 en Black ops. Zelfs CoD2 wordt nog meer gespeeld.
echter is dit een puzzel-fps/shooter..quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Elke andere "top" fps/shooter is 2-5 uur max tegenwoordig.
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:24 schreef mschol het volgende:
[..]
echter is dit een puzzel-fps/shooter..
echte puzzelgames hebben minimaal 20 a 30 uur gameplay...
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...quote:Op woensdag 20 april 2011 02:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Tof spel, al heb ik een bloedhekel aan dat glad0s gebeuren. Ik speel nu een spel terwijl ik weet dat ik het doe voor een opdrachtgever die slecht is. Dat is vreemd, ben nog helemaal niet ver, maar vond het begin leuker, aangezien de opdrachtgever vriendelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
the 7th guestquote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
goede vergelijking, Portal en myst!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
Wat de neuk? Dit is nergens een port. Nergens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
Als ik niet zelf een PC gamer was zou ik dat bijna ook zeggen, als ik al die reacties op diverse fora zo lees. Wat een stelletje vervelende, sentimentele, verwende klootzakjes zeg. Console users hebben ook hun rotte appels, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal nog wel bakken met geld eraan verdienen, omdat ze zelf de middle man zijn (en het spel is op steam nog duurder dan in de winkel ook). Voor Bioware vraag ik het me inderdaad af.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.
Dankzij Steam rolt Valve nu in het geld.
In de Top Sellers van Steam staat Portal 2 op plek 1 en 2. Er zijn helaas geen echte getallen beschikbaar, maar ik denk dat je ook een scheef beeld krijgt bij Portal 2. Ik heb zelf nu de PS3 versie gekocht omdat je daar ook een voucher bij krijgt voor de PC versie.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is Portal 2 zo vernieuwend dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?
Haha, Myst is laatst in 1 1/2 minuut uitgespeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
anders wellicht myst...
Errr... ja? Niet zo vernieuwend als Portal 1, maar het voegt genoeg nieuwe mechanieken toe dat het vernieuwender is dan elk ander spel sindsdien behalve minecraft. De puzzels zijn niet repetitief en zijn duidelijk elk afzonderlijk door mensen ontworpen. In dit opzicht lijkt het dus een stuk meer op een FPS dan een puzzelspel: puzzelspellen zijn haast altijd dezelfe puzzel, maar nu sneller, met meer blokjes of hebben een layout die computergegenereerd kan zijn.quote:
Nonsens. Volgens mij wordt Valve juist met name door de pc-crowd gewaardeerd...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nonsens. Volgens mij wordt Valve juist met name door de pc-crowd gewaardeerd...
V.
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...
Niemand heeft natuurlijk ergens recht op, maar het is wel raar dat Valve er zo lang over doet, juist omdat ze hadden gezegd dat ze met Half-Life verder gingen in Episodes zodat er niet zoveel tijd tussen de releases zou zitten (zoals tussen HL1 en HL2).quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- , en ook nog eens nauwelijks info geven, gewoon een soort disrespect naar je fans toe..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?
Dat komt waars. omdat ze bezig zijn aan Source2 én HL3. Daar wacht ik met alle plezier op.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- gewoon een soort disrespect naar je fans toe..
Vind je het gek als je na al die GTA games er nog steeds geen goeie multiplayer functie is en het telkens weer zelfde koek is? Als je een GTA 3d game hebt gespeeld, heb je ze allemaal gespeeld. En rockband was sowieso al meer console, anders dan dat kom ik niet zo snel op titels..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.
Vind dit beetje onbenullig. Voor hetzelfde geld hadden ze episode 3 niet kunnen vermelden en episode 2 met een meer pakkend einde kunnen maken. Dan wist je niet dat het er kwam, en had je dus geen 'disrespect' voor ze? Ik snap sowieso niet waarom je het idee hebt dat je een soort van recht hebt een game te krijgen. Het is nou niet alsof ze om de maand een warmmakertje loslaten. Het is wel zo dat het jammer is dat je zolang moet wachten, maar of ik ze daarom minder vind/ga haten/oneervol behandeld voel, nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- , en ook nog eens nauwelijks info geven, gewoon een soort disrespect naar je fans toe..
Red Dead Redemption en LA Noire zouden prima geschikt zijn voor de PC, maar Rockstar ziet er (imho terecht) gewoon geen heil in.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Vind je het gek als je na al die GTA games er nog steeds geen goeie multiplayer functie is en het telkens weer zelfde koek is? Als je een GTA 3d game hebt gespeeld, heb je ze allemaal gespeeld. En rockband was sowieso al meer console, anders dan dat kom ik niet zo snel op titels..
Nogmaals bedankt voor de tip trouwens. Zojuist de X360 en PS3 versie besteld , samen voor 76 euroquote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef speknek het volgende:
Bij Amazon is ie 37,50 met super saver. Duurt het wel een week voordat je hem hebt.
Rockstar zou ook wel ontzettend veel werk aan de engine moeten verrichten(als de engine van GTA4 gebruikt wordt) om het een beetje fatsoenlijk te laten draaien op de PC. De kosten voor dat werk halen ze er ook nooit uit denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Red Dead Redemption en LA Noire zouden prima geschikt zijn voor de PC, maar Rockstar ziet er (imho terecht) gewoon geen heil in.
Tsja... dat kan sneller. Maar ik wacht gewoon af en erger me daar niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...
why?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de tip trouwens. Zojuist de X360 en PS3 versie besteld , samen voor 76 euro
Idem hier. Heb het gisteren een kwartiertje gespeeld en moest ook al een aantal keer lachen. Kan het nu even niet spelen omdat mijn game-pc even weg is voor reparatie, maar het begin beloofde in ieder geval veel goeds.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Verbal het volgende:
Gisteravond gedownload en geïnstalleerd. Vanochtend voor het vertrek naar werk effe snel gecheckt. Gelikter en soepeler dan deel 1, heb tot nu toe bij elke uitgesproken zin hardop zitten lachen. Wheatly is geweldig
V.
Geen last van, net even geprobeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Proletariaat het volgende:
Ik heb het idee alsof er een beetje input lag in zit als je om je heen kijkt, PC versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jouw UIquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
http://shirt.woot.com/friends.aspx?k=18828
Ongeveer 15 euro inc verzendkosten
Goedkoper dan die 29 euro op zavvi?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:32 schreef speknek het volgende:
[..]
why?.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar m'n games via amazon, ze zijn altijd de goedkoopste, en een week is prima te doen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen last van, net even geprobeerd.
Veel reacties over portal 2, klachten over korte speelduur zijn echt idioot, ben nu al zeker 10 uur bezig geweest. Als ik dan kijk naar CoD:BO, (Een andere populaire game) een spel dat 65 euro kostte, die had slechts een SP lengte van 4/5 uur. Voor portal heb ik zelf 44 euro betaald, dan heb ik het nog niet over de gigantische hoeveelheid lol die ik er aan beleefd heb. Graphics zijn super, de sfeer, de emoties die het oproept. Helemaal tof.
Dan heb je ook nog mensen die vinden dat het uitgeven van DLC's een slechte zaak zou zijn, je krijgt er net zoals in TF2 geen echte extra content mee. Alleen een extra skin, hoedje, vlaggetje etc. Zolang portal 2 nog geen echte multiplayer modus bevat zie ik het nut er niet van in..
Wel enigszins kwalijk zijn de obvious console sporen die er nu in zitten, dat zou je evt. kunnen ontkennen maar portal 1 had deze zeker niet.
Grappig trouwens, de meeste mensen die klagen kopen de game toch niet.
Is al gefixt, vSync uitgezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal spel verder![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Zavvi kost de X360 versie van Portal 2 38 euro, net als bij Amazon.co.uk.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
http://www.zavvi.nl/games(...)pc/mac/10215567.html
28,95 voor de pc-versie inclusief verzenden.
Je gaat dit spel toch niet op een console spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef speknek het volgende:
Crap die hebben de prijs dan gister of vandaag verlaagd. Beetje jammer, maar goed drie weken levertijd is dan wel weer lang.
edit oh gelukkig het was alleen de pc versie.
oh ja want dat maakt zo veel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat dit spel toch niet op een console spelen.
Ja oke, als je een muis en toetsenbord aan je console hangt, dan maakt het inderdaad niet zo veel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef pugehenis het volgende:
[..]
oh ja want dat maakt zo veel verschil.
al speel je dit spel met een joystick tussen je ballen dan kan je het nog goed spelen. dit is helemaal geen snel of behendig spel.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, als je een muis en toetsenbord aan je console hangt, dan maakt het inderdaad niet zo veel verschil.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen last van, net even geprobeerd.
Veel reacties over portal 2, klachten over korte speelduur zijn echt idioot, ben nu al zeker 10 uur bezig geweest. Als ik dan kijk naar CoD:BO, (Een andere populaire game) een spel dat 65 euro kostte, die had slechts een SP lengte van 4/5 uur. Voor portal heb ik zelf 44 euro betaald, dan heb ik het nog niet over de gigantische hoeveelheid lol die ik er aan beleefd heb. Graphics zijn super, de sfeer, de emoties die het oproept. Helemaal tof.
Dan heb je ook nog mensen die vinden dat het uitgeven van DLC's een slechte zaak zou zijn, je krijgt er net zoals in TF2 geen echte extra content mee. Alleen een extra skin, hoedje, vlaggetje etc. Zolang portal 2 nog geen echte multiplayer modus bevat zie ik het nut er niet van in..
Wel enigszins kwalijk zijn de obvious console sporen die er nu in zitten, dat zou je evt. kunnen ontkennen maar portal 1 had deze zeker niet.
Grappig trouwens, de meeste mensen die klagen kopen de game toch niet.
voor die achievment zitten een paar deuren, dus als je richting die boei loopt. Bij de deuren even klikken en het verhaaltje luisteren, is ook een onderdeel van een andere achievementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee hoe de challenges dit keer zit, maar in portal 1 zaten er echt wel een aantal tussen waar je behendig moest zijn om het te doen slagen..quote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
al speel je dit spel met een joystick tussen je ballen dan kan je het nog goed spelen. dit is helemaal geen snel of behendig spel.
Natuurlijk wel, m'n pc staat boven en heeft een klein schermpje, dan kan je er echt niet van genieten, en m'n vriendin gaat ook zeker niet naast me aan het bureau zitten om te kunnen co-oppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
Die momentum dingen inderdaad, alhoewel je daar vooral goed voor moest stappen, iets dat met een analoge stick misschien nog wel iets beter gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef mschol het volgende:
geen idee hoe de challenges dit keer zit, maar in portal 1 zaten er echt wel een aantal tussen waar je behendig moest zijn om het te doen slagen..
Klein schermpje zit je ook dichter op hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, m'n pc staat boven en heeft een klein schermpje, dan kan je er echt niet van genieten, en m'n vriendin gaat ook zeker niet naast me aan het bureau zitten om te kunnen co-oppen.
Drivers en DirectX up to date?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef Verbal het volgende:
Wat ik niet snap is dat P2 als een zonnetje loopt op mijn ouwe desktop, maar rubberbandt op mijn laptop, terwijl die dat helemaaaaal makkelijk moet draaien.... ideeën? (zelfs CoD:BO draait hierop prima).
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Wantquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Jep.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef Temlin het volgende:
Kan dit spel tijdens co-op ook splitscreen op xbox 360 gespeeld worden?
Geen muis en tobo.quote:
Nou enquote:
Ik vind het wel relevant. Op sommige momenten moet je je portal midair verplaatsen. Kan me voorstellen dat dat lastiger is met een controller.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou en
Je zou kunnen zeggen dat een muis + tobo zorgt voor meer snelheid en preciezie dan een controller, maar voor Portal 2 is dat helemaal niet relevant. Het is een puzzelgame, geen shooter. En dan nog is bv Half-Life 2 ook prima speelbaar met een controller, dus het is sowieso een non-issue.
In Portal 1 op de Xbox is dat iig geen enkel probleem. Ik verwacht niet dat het dat in P2 opeens wel is, maar ik laat het je weten zodra ik 'em binnen hebquote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant. Op sommige momenten moet je je portal midair verplaatsen. Kan me voorstellen dat dat lastiger is met een controller.
Heb ook diverse keren dingen moeten doen in Portal 2 waarbij je echt een muis + tobo nodig had.quote:
Serieus? Gaan jullie dit topic actief lopen verkloten met dat console <---> pc-gezeik?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef speknek het volgende:
Ach ja, is het wat moeilijker en moet je het een paar keer extra doen. Dat die PC gamers nou voor dumbed down makkelijke games gaan. Ik ben blij dat ze geen move support hebben ingebouwd, en zo het spel hadden verPCficeerd.
Dus als iets beter werkt is het 'dumbed down'?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef speknek het volgende:
Ach ja, is het wat moeilijker en moet je het een paar keer extra doen. Dat die PC gamers nou voor dumbed down makkelijke games gaan. Ik ben blij dat ze geen move support hebben ingebouwd, en zo het spel hadden verPCficeerd.
Dat schijnt steevast het argument te zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef Disorder het volgende:
Dus als iets beter werkt is het 'dumbed down'?
Kun je nu ook co-op spelen tussen de ps3 en de pc versie? Dit omdat de berichtgeving er zo vaag over is. Sommige berichten geven aan dat dit wel kan waar andere dit weer onmogelijk achtten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef delano.888 het volgende:
Op de ps3 werkt hier perfect hoor..
En mocht het toch te snel gaan later, kan ik uiteraard zo tijdelijk verder spelen via de pc versie, aangezien die er bij zat. (en de saves in elkaar overlopen)
Nog niet geprobeerd. Denk het wel want ik heb nu 2 accounts, Dx11 (ps3) en hij maakte zelfs psn_dx11 aan voor PC.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kun je nu ook co-op spelen tussen de ps3 en de pc versie? Dit omdat de berichtgeving er zo vaag over is. Sommige berichten geven aan dat dit wel kan waar andere dit weer onmogelijk achtten.
Zou je dit eens willen proberen svp? Dit omdat dat voor mij het verschil maakt of ik naar de winkel cross, of de game nu via steam aanschafquote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Denk het wel want ik heb nu 2 accounts, Dx11 (ps3) en hij maakte zelfs psn_dx11 aan voor PC.
Dus het zijn 2 losse acounts, dus zou moeten kunnen, denk ik.
Goed, omdat je t zo lief vraagt ga ik nu me ps3 opstartenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou je dit eens willen proberen svp? Dit omdat dat voor mij het verschil maakt of ik naar de winkel cross, of de game nu via steam aanschaf
Ik hoop dat het wel kan: vriendin op de ps3, ik op de pc en dan co-op spelen
Kan gebeuren natuurlijk, thanks for trying.. Het klopt idd dat je met de ps3 versie in verhouding goedkoper uit bent, maar als die optie niet werkt heeft dat weinig nut. Ik speel em dan toch alleen op de pcquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed, omdat je t zo lief vraagt ga ik nu me ps3 opstarten
edit: jahoor, serieus nu: an error has occured, you have been signed out of psn.
Kom er niet in nu, maar zodra ik het weet meld ik het wel ff.
Sowieso zou ik voor de ps3 versie gaan, voor 10 euro meer heb je dan dus ps3 EN pc versie ipv alleen pc (zonder boekje, doosje ed)
edit2: je zal ff moeten wachten helaas:
PS network ligt eruit?
Klopt, maar 2 man op de pc is niet relaxed, en 2 man op de ps3 nog onmogelijk -> slechts 1 controllerquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Je kan sowieso ook splitscreen co-op doen btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |