PC moet gewoon meer aandacht krijgen, klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef speknek het volgende:
PC-lamers op metacritic. Wat een kansloos volk zijn PC-gamers toch.
Elke andere "top" fps/shooter is 2-5 uur max tegenwoordig.quote:
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 mapsquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
das wel uberlame.. creeer je een goedconcept (steam)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.
console gamers zijn gemiddeld genomen niet veel beter imho...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef speknek het volgende:
PC-lamers op metacritic. Wat een kansloos volk zijn PC-gamers toch.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 maps
Ga maar lekker op je console spelen. En de minderheid zeikt over Portal voor de PC. Het fiasco wat MW2 en Black ops heet en ook bijv. crysis heeft PC Gamers terecht telerugesteld. Terwijl CoD4 nog werd geprezen, en nu nog steeds door veel en veel meer PC gamers wordt gespeeld vergeleken met MW2 en Black ops. Zelfs CoD2 wordt nog meer gespeeld.
echter is dit een puzzel-fps/shooter..quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Elke andere "top" fps/shooter is 2-5 uur max tegenwoordig.
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:24 schreef mschol het volgende:
[..]
echter is dit een puzzel-fps/shooter..
echte puzzelgames hebben minimaal 20 a 30 uur gameplay...
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...quote:Op woensdag 20 april 2011 02:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Tof spel, al heb ik een bloedhekel aan dat glad0s gebeuren. Ik speel nu een spel terwijl ik weet dat ik het doe voor een opdrachtgever die slecht is. Dat is vreemd, ben nog helemaal niet ver, maar vond het begin leuker, aangezien de opdrachtgever vriendelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
the 7th guestquote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
goede vergelijking, Portal en myst!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
Wat de neuk? Dit is nergens een port. Nergens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
Als ik niet zelf een PC gamer was zou ik dat bijna ook zeggen, als ik al die reacties op diverse fora zo lees. Wat een stelletje vervelende, sentimentele, verwende klootzakjes zeg. Console users hebben ook hun rotte appels, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal nog wel bakken met geld eraan verdienen, omdat ze zelf de middle man zijn (en het spel is op steam nog duurder dan in de winkel ook). Voor Bioware vraag ik het me inderdaad af.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.
Dankzij Steam rolt Valve nu in het geld.
In de Top Sellers van Steam staat Portal 2 op plek 1 en 2. Er zijn helaas geen echte getallen beschikbaar, maar ik denk dat je ook een scheef beeld krijgt bij Portal 2. Ik heb zelf nu de PS3 versie gekocht omdat je daar ook een voucher bij krijgt voor de PC versie.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |