Steam verkoopt hem al een tijdje.quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Echtjammer het volgende:
Ben nu echt helemaal hyped, wat een awsome game
Iemand al een winkel gezien met vroegtijdig verkoop?
Ik bedoel een retail verkoopquote:
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Echtjammer het volgende:
Ik hoop dat mediamarkt hengelo hem morgen heeft
Ben ik van bewust, maar ik hoop dat ze hem vroeg in de verkoop gooien.quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.
Mwah... hier een aio positie in Nederland:quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het bruto loon veel hoger ligt in Nederland, laat staan de APT en BNP per capita. En volgens mij verdien je in Nederland toch écht meer dan Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-19-portal-2-reviewquote:Portal is perfect. Portal 2 is not. It's something better than that. It's human: hot-blooded, silly, poignant, irreverent, base, ingenious and loving. It's never less than a pure video game, but it's often more, and it will no doubt stand as one of the best entertainments in any medium at the end of this year. It's a masterpiece.
Doen! Ik kan amper stoppen met spelen. GLaDOS is nóg beter dan in deel 1! En Wheatley is een geniale toevoegingquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef themole het volgende:
Zit te twijfelen om hem te kopen, maar het begint steeds interessanter te worden.Vond het eerste deel geniaal.
Heerlijke humor.
Wut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
Wow, net even gestart, het voelt als een fucking console port. Het menu is echt kut.
Define plox.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
50 euro voor 3 uur speeltijd
80 euro DLC
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef andrew.koster het volgende:
Huh? De controls zijn perfect... precies hetzelfde als in Portal 1. Dat er in het menu de mogelijkheid is je controller opties te veranderen is ietwat suf, maar er bestaan ook controllers voor de PC... Verder heb je in het menu alle PC opties die je maar zou willen... dus de klacht over een console poort is echt raar.
Volgens mij heeft dit niets met de consoles te maken als wel met Valve's streven om het gedoe rondom gamen tot een minimum te beperken en mensen een zo plezierig mogelijke tijd te bieden. In plaats van onduidelijke menu's gewoon overzichtelijke, in plaats van zelf moeten zoeken naar je keybindings een popup, mensen met behulp van het gebruik van in-game licht de juiste kan op sturen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.
Dat gevoel had ik dus TOTAAL niet, ook niet in menu, tips in beeld? Ik heb ze niet aan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.
6 uur ofzo SP, zat zo nu en dan paar mins vast. Wel stuk of 60 missies als het er niet meer zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef karton het volgende:
[..]
Hoeveel uur heeft het je gekost om het uit te spelen?
6 uur klinkt wel erg kort imhoquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
6 uur ofzo SP, zat zo nu en dan paar mins vast. Wel stuk of 60 missies als het er niet meer zijn
kwaliteit is hoog, erg hoog
Naam winkel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef chibibo het volgende:
Onderweg naar huis even de winkel binnengewipt, en tot mijn verbazing lag hij daar. Nu ben ik wel 67 euro lichter.
Laat me raden, FRS?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef chibibo het volgende:
Onderweg naar huis even de winkel binnengewipt, en tot mijn verbazing lag hij daar. Nu ben ik wel 67 euro lichter.
"Don't turn off your console" in een PC gamequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef Echtjammer het volgende:
Heb hem nog niet, maar dit klinkt echt erg:
http://www.metacritic.com/game/pc/portal-2/user-reviews
Tsja, 50 euro (of meer als je 'm op een console speelt) voor 6 uurtjes vind ik flink aan de prijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
6 uur ofzo SP, zat zo nu en dan paar mins vast. Wel stuk of 60 missies als het er niet meer zijn
kwaliteit is hoog, erg hoog
Er is ook nog een co-op mode waar je even lang zoet mee bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, 50 euro (of meer als je 'm op een console speelt) voor 6 uurtjes vind ik flink aan de prijs.
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef andrew.koster het volgende:
Ben in 7 uur spelen geen "don't turn off your console" tegengekomen hoor... ook nog geen DLC, maar het zou zomaar kunnen dat ik daar nog tegenaan loop. Zou wel jammer zijn om op dag 1 al DLC te maken.
Was op Steam aan het zoeken en zie geen Portal 2 DLC... mensen die Valve bashen voor het bashen
En hopelijk 3rd party mappacks...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er is ook nog een co-op mode waar je even lang zoet mee bent.
Ja gevonden, moest de co-op mode unlocken. Maar het zijn allemaal vanity items. Dat mag van mij best DLC zijn. Als er mensen gek genoeg zijn om geld neer te tellen voor hoedjes, nieuwe skins en ander zulk soort onzin dan gaan ze hun gang maar. De "gestures" zijn wel leuk, maar ik doe wel zonder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.
Dat je het nog probeertquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Usability! Dat woord zocht ik! Je kan heel mn vorige post vergeten en gewoon denken aan vergrote usability, geen consolificatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |