Als ik niet zelf een PC gamer was zou ik dat bijna ook zeggen, als ik al die reacties op diverse fora zo lees. Wat een stelletje vervelende, sentimentele, verwende klootzakjes zeg. Console users hebben ook hun rotte appels, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal nog wel bakken met geld eraan verdienen, omdat ze zelf de middle man zijn (en het spel is op steam nog duurder dan in de winkel ook). Voor Bioware vraag ik het me inderdaad af.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.
Dankzij Steam rolt Valve nu in het geld.
In de Top Sellers van Steam staat Portal 2 op plek 1 en 2. Er zijn helaas geen echte getallen beschikbaar, maar ik denk dat je ook een scheef beeld krijgt bij Portal 2. Ik heb zelf nu de PS3 versie gekocht omdat je daar ook een voucher bij krijgt voor de PC versie.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is Portal 2 zo vernieuwend dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?
Haha, Myst is laatst in 1 1/2 minuut uitgespeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
Errr... ja? Niet zo vernieuwend als Portal 1, maar het voegt genoeg nieuwe mechanieken toe dat het vernieuwender is dan elk ander spel sindsdien behalve minecraft. De puzzels zijn niet repetitief en zijn duidelijk elk afzonderlijk door mensen ontworpen. In dit opzicht lijkt het dus een stuk meer op een FPS dan een puzzelspel: puzzelspellen zijn haast altijd dezelfe puzzel, maar nu sneller, met meer blokjes of hebben een layout die computergegenereerd kan zijn.quote:
Nonsens. Volgens mij wordt Valve juist met name door de pc-crowd gewaardeerd...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nonsens. Volgens mij wordt Valve juist met name door de pc-crowd gewaardeerd...
V.
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...
Niemand heeft natuurlijk ergens recht op, maar het is wel raar dat Valve er zo lang over doet, juist omdat ze hadden gezegd dat ze met Half-Life verder gingen in Episodes zodat er niet zoveel tijd tussen de releases zou zitten (zoals tussen HL1 en HL2).quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- , en ook nog eens nauwelijks info geven, gewoon een soort disrespect naar je fans toe..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?
Dat komt waars. omdat ze bezig zijn aan Source2 én HL3. Daar wacht ik met alle plezier op.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- gewoon een soort disrespect naar je fans toe..
Vind je het gek als je na al die GTA games er nog steeds geen goeie multiplayer functie is en het telkens weer zelfde koek is? Als je een GTA 3d game hebt gespeeld, heb je ze allemaal gespeeld. En rockband was sowieso al meer console, anders dan dat kom ik niet zo snel op titels..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.
Vind dit beetje onbenullig. Voor hetzelfde geld hadden ze episode 3 niet kunnen vermelden en episode 2 met een meer pakkend einde kunnen maken. Dan wist je niet dat het er kwam, en had je dus geen 'disrespect' voor ze? Ik snap sowieso niet waarom je het idee hebt dat je een soort van recht hebt een game te krijgen. Het is nou niet alsof ze om de maand een warmmakertje loslaten. Het is wel zo dat het jammer is dat je zolang moet wachten, maar of ik ze daarom minder vind/ga haten/oneervol behandeld voel, nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- , en ook nog eens nauwelijks info geven, gewoon een soort disrespect naar je fans toe..
Red Dead Redemption en LA Noire zouden prima geschikt zijn voor de PC, maar Rockstar ziet er (imho terecht) gewoon geen heil in.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Vind je het gek als je na al die GTA games er nog steeds geen goeie multiplayer functie is en het telkens weer zelfde koek is? Als je een GTA 3d game hebt gespeeld, heb je ze allemaal gespeeld. En rockband was sowieso al meer console, anders dan dat kom ik niet zo snel op titels..
Nogmaals bedankt voor de tip trouwens. Zojuist de X360 en PS3 versie besteld , samen voor 76 euroquote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef speknek het volgende:
Bij Amazon is ie 37,50 met super saver. Duurt het wel een week voordat je hem hebt.
Rockstar zou ook wel ontzettend veel werk aan de engine moeten verrichten(als de engine van GTA4 gebruikt wordt) om het een beetje fatsoenlijk te laten draaien op de PC. De kosten voor dat werk halen ze er ook nooit uit denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Red Dead Redemption en LA Noire zouden prima geschikt zijn voor de PC, maar Rockstar ziet er (imho terecht) gewoon geen heil in.
Tsja... dat kan sneller. Maar ik wacht gewoon af en erger me daar niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...
why?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de tip trouwens. Zojuist de X360 en PS3 versie besteld , samen voor 76 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |