Idem hier. Heb het gisteren een kwartiertje gespeeld en moest ook al een aantal keer lachen. Kan het nu even niet spelen omdat mijn game-pc even weg is voor reparatie, maar het begin beloofde in ieder geval veel goeds.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Verbal het volgende:
Gisteravond gedownload en geïnstalleerd. Vanochtend voor het vertrek naar werk effe snel gecheckt. Gelikter en soepeler dan deel 1, heb tot nu toe bij elke uitgesproken zin hardop zitten lachen. Wheatly is geweldig
V.
Geen last van, net even geprobeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Proletariaat het volgende:
Ik heb het idee alsof er een beetje input lag in zit als je om je heen kijkt, PC versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jouw UIquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
http://shirt.woot.com/friends.aspx?k=18828
Ongeveer 15 euro inc verzendkosten
Goedkoper dan die 29 euro op zavvi?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:32 schreef speknek het volgende:
[..]
why?.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar m'n games via amazon, ze zijn altijd de goedkoopste, en een week is prima te doen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen last van, net even geprobeerd.
Veel reacties over portal 2, klachten over korte speelduur zijn echt idioot, ben nu al zeker 10 uur bezig geweest. Als ik dan kijk naar CoD:BO, (Een andere populaire game) een spel dat 65 euro kostte, die had slechts een SP lengte van 4/5 uur. Voor portal heb ik zelf 44 euro betaald, dan heb ik het nog niet over de gigantische hoeveelheid lol die ik er aan beleefd heb. Graphics zijn super, de sfeer, de emoties die het oproept. Helemaal tof.
Dan heb je ook nog mensen die vinden dat het uitgeven van DLC's een slechte zaak zou zijn, je krijgt er net zoals in TF2 geen echte extra content mee. Alleen een extra skin, hoedje, vlaggetje etc. Zolang portal 2 nog geen echte multiplayer modus bevat zie ik het nut er niet van in..
Wel enigszins kwalijk zijn de obvious console sporen die er nu in zitten, dat zou je evt. kunnen ontkennen maar portal 1 had deze zeker niet.
Grappig trouwens, de meeste mensen die klagen kopen de game toch niet.
Is al gefixt, vSync uitgezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal spel verder![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Zavvi kost de X360 versie van Portal 2 38 euro, net als bij Amazon.co.uk.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
http://www.zavvi.nl/games(...)pc/mac/10215567.html
28,95 voor de pc-versie inclusief verzenden.
Je gaat dit spel toch niet op een console spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef speknek het volgende:
Crap die hebben de prijs dan gister of vandaag verlaagd. Beetje jammer, maar goed drie weken levertijd is dan wel weer lang.
edit oh gelukkig het was alleen de pc versie.
oh ja want dat maakt zo veel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat dit spel toch niet op een console spelen.
Ja oke, als je een muis en toetsenbord aan je console hangt, dan maakt het inderdaad niet zo veel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef pugehenis het volgende:
[..]
oh ja want dat maakt zo veel verschil.
al speel je dit spel met een joystick tussen je ballen dan kan je het nog goed spelen. dit is helemaal geen snel of behendig spel.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, als je een muis en toetsenbord aan je console hangt, dan maakt het inderdaad niet zo veel verschil.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen last van, net even geprobeerd.
Veel reacties over portal 2, klachten over korte speelduur zijn echt idioot, ben nu al zeker 10 uur bezig geweest. Als ik dan kijk naar CoD:BO, (Een andere populaire game) een spel dat 65 euro kostte, die had slechts een SP lengte van 4/5 uur. Voor portal heb ik zelf 44 euro betaald, dan heb ik het nog niet over de gigantische hoeveelheid lol die ik er aan beleefd heb. Graphics zijn super, de sfeer, de emoties die het oproept. Helemaal tof.
Dan heb je ook nog mensen die vinden dat het uitgeven van DLC's een slechte zaak zou zijn, je krijgt er net zoals in TF2 geen echte extra content mee. Alleen een extra skin, hoedje, vlaggetje etc. Zolang portal 2 nog geen echte multiplayer modus bevat zie ik het nut er niet van in..
Wel enigszins kwalijk zijn de obvious console sporen die er nu in zitten, dat zou je evt. kunnen ontkennen maar portal 1 had deze zeker niet.
Grappig trouwens, de meeste mensen die klagen kopen de game toch niet.
voor die achievment zitten een paar deuren, dus als je richting die boei loopt. Bij de deuren even klikken en het verhaaltje luisteren, is ook een onderdeel van een andere achievementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee hoe de challenges dit keer zit, maar in portal 1 zaten er echt wel een aantal tussen waar je behendig moest zijn om het te doen slagen..quote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
al speel je dit spel met een joystick tussen je ballen dan kan je het nog goed spelen. dit is helemaal geen snel of behendig spel.
Natuurlijk wel, m'n pc staat boven en heeft een klein schermpje, dan kan je er echt niet van genieten, en m'n vriendin gaat ook zeker niet naast me aan het bureau zitten om te kunnen co-oppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
Die momentum dingen inderdaad, alhoewel je daar vooral goed voor moest stappen, iets dat met een analoge stick misschien nog wel iets beter gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef mschol het volgende:
geen idee hoe de challenges dit keer zit, maar in portal 1 zaten er echt wel een aantal tussen waar je behendig moest zijn om het te doen slagen..
Klein schermpje zit je ook dichter op hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, m'n pc staat boven en heeft een klein schermpje, dan kan je er echt niet van genieten, en m'n vriendin gaat ook zeker niet naast me aan het bureau zitten om te kunnen co-oppen.
Drivers en DirectX up to date?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef Verbal het volgende:
Wat ik niet snap is dat P2 als een zonnetje loopt op mijn ouwe desktop, maar rubberbandt op mijn laptop, terwijl die dat helemaaaaal makkelijk moet draaien.... ideeën? (zelfs CoD:BO draait hierop prima).
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Wantquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |