Zelfde.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef drumstickNL het volgende:
Heb 'm al ge-preordered. Co-op gaat echt geniaal worden.
Duidelijk.quote:We're going to send out some more details on that, but when you buy the PS3 version there'll be a key code in the box , and when you first bring up Steamworks in the PS3 game, that allows you to link your Steam account with your PSN account. That's where you punch in the code, and once you've used that code it's spent. With that link, you automatically own the game for PC and you can download it on any PC or Mac that you have. If you don't have a Steam account you can instantly create one through a quick sign up, and then you can activate that later as a full Steam account on your PC.
Deze reactie is zo kansloos.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Echtjammer het volgende:
Dit spel is zo kansloos, wat is nu het doel ?
quote:
Oja,quote:
Nee dat heb ik nooit gespeeld, ik wil het wel proberen maar wij hier in Brabant hebben geen steamquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja,heb je portal 1 gespeeld? Een van de meeste populaire puzzel games ooit, dit kansloos noemen is gewoon triest op zichzelf..
Maar ik snap die principe niet kut, beetje portals schieten...quote:
I see, maar wtf is er met die voice.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is van de oude game. Kun je het basisprincipe wel in zien hoop ik.
Dat je hem kan preloaden betekent niet dat je hem kan spelen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef DeeCruise het volgende:
Portal is uit!
Nu te downloaden via steam
Ik kwam er net achter en wou al editten... mezelf blij gemaakt met een dode musquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat je hem kan preloaden betekent niet dat je hem kan spelen he
Nog sowieso 65 uur, wellicht minder als die indigames veel gespeeld en gekocht wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter en wou al editten... mezelf blij gemaakt met een dode musSorry!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Kutzooi, ik heb net een livestream zitten kijken en nu heb ik t einde al gezien
Kon me echt niet inhouden, nou kan ik m net zogoed niet meer kopen..
Het spel blijft natuurlijk leuk om te spelen,ongeacht het verhaal, en zelfs dan heb je nog coop!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Kutzooi, ik heb net een livestream zitten kijken en nu heb ik t einde al gezien
Kon me echt niet inhouden, nou kan ik m net zogoed niet meer kopen..
Jammer genoeg leveren ze niet vaak op tijd en kan je je portal 2 twee weken na de release verwachtenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
http://www.zavvi.nl/games(...)pc/mac/10215567.html
28,95 voor de pc-versie inclusief verzenden.
Daar heb ik wel 20 euro voor over hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Jammer genoeg leveren ze niet vaak op tijd en kan je je portal 2 twee weken na de release verwachten
Op Steam is Portal 2 34 euro, 30 als je het met een vriend koopt. Dus je bespaart 1-6 euro, niet 20...quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik wel 20 euro voor over hoor.
Geef mij ff een linkje naar Steam waar ie 34 euro is. Bij mij is ie namelijk gewoon 45 euro. En dat is met 10% korting, standaard is ie 50 euro. 50-30 is bij mij 20 euro.quote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Op Steam is Portal 2 34 euro, 30 als je het met een vriend koopt. Dus je bespaart 1-6 euro, niet 20...
Haha, vet. Heeft in Spanje wonen toch z'n voordelen. Dacht dat de hele euro zone wel hetzelfde zou zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef mij ff een linkje naar Steam waar ie 34 euro is. Bij mij is ie namelijk gewoon 45 euro. En dat is met 10% korting, standaard is ie 50 euro. 50-30 is bij mij 20 euro.
Maar goed, het interesseert mij ook niet wat jij en anderen vinden en extra geld willen neerleggen voor het misschien een week eerder kunnen spelen van dit spel. Ik plaats een aanbieding, doe ermee wat je wil, behalve zeiken.
Nou, ik kan me wel een aantal nadelen voorstellen van het wonen in Spanje, die iets zwaarder wegen dan die paar euro voordeel op je games op Steamquote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Haha, vet. Heeft in Spanje wonen toch z'n voordelen. Dacht dat de hele euro zone wel hetzelfde zou zijn!
Mooie vrouwen, lekker weer. Kan weinig nadelen verzinnen eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel een aantal nadelen voorstellen van het wonen in Spanje, die iets zwaarder wegen dan die paar euro voordeel op je games op Steam.
Lonen liggen een stuk lager. Spanje en Portugal zijn zowat 2e wereld landen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef Bart het volgende:
Mooie vrouwen heb je hier ook. En mijn vrienden en familie ook, die mis ik daar. En ik vind het daar veel te warm. Plus dat gemiddeld de lonen daar ook lager liggen dan hier, dus je game is absoluut weliswaar goedkoper, maar relatief misschien niet...
Ach, ik ben doctoraal student, dus de lonen overal zijn belachelijk laagquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lonen liggen een stuk lager. Spanje en Portugal zijn zowat 2e wereld landen.
Key waarvan ? =Dquote:
Gast, ga mij niet voor bazelaar uitmaken als je zelf poep praatquote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ach, ik ben doctoraal student, dus de lonen overal zijn belachelijk laagVoor ik verhuisde heb ik het ff nagekeken en ik verdien hier ongeveer net zoveel als in Nederland (is iets minder, maar de kosten gelukkig ook). Maar back ontopic. Heb op http://www.steamprices.com/eu2/app/620/portal-2 gekeken en Bart bazelt gewoon: er is een platte eurozone prijs en dat is 34 euro (met de 10% pre-order korting). Misschien heb je de prijs in $ bekeken ipv ¤?!
Okee. Mijn onderzoek gaat gelukkig niet over de prijzen op Steam.quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Bart het volgende:
En hier trouwens nog even de links waaruit blijkt dat er meerdere EU-zones zijn:
http://www.steamprices.com/eu/app/620/portal-2
http://www.steamprices.com/eu2/app/620/portal-2 (jouw link, staat niet voor niets een 2 bij de EU-vlag)
Doctoraal student my ass.
Behalve dan dat het bruto loon veel hoger ligt in Nederland, laat staan de APT en BNP per capita. En volgens mij verdien je in Nederland toch écht meer dan Spanje.quote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ach, ik ben doctoraal student, dus de lonen overal zijn belachelijk laagVoor ik verhuisde heb ik het ff nagekeken en ik verdien hier ongeveer net zoveel als in Nederland (is iets minder, maar de kosten gelukkig ook). Maar back ontopic. Heb op http://www.steamprices.com/eu2/app/620/portal-2 gekeken en Bart bazelt gewoon: er is een platte eurozone prijs en dat is 34 euro (met de 10% pre-order korting). Misschien heb je de prijs in $ bekeken ipv ¤?!
Steam verkoopt hem al een tijdje.quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Echtjammer het volgende:
Ben nu echt helemaal hyped, wat een awsome game
Iemand al een winkel gezien met vroegtijdig verkoop?
Ik bedoel een retail verkoopquote:
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Echtjammer het volgende:
Ik hoop dat mediamarkt hengelo hem morgen heeft
Ben ik van bewust, maar ik hoop dat ze hem vroeg in de verkoop gooien.quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.
Mwah... hier een aio positie in Nederland:quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het bruto loon veel hoger ligt in Nederland, laat staan de APT en BNP per capita. En volgens mij verdien je in Nederland toch écht meer dan Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-19-portal-2-reviewquote:Portal is perfect. Portal 2 is not. It's something better than that. It's human: hot-blooded, silly, poignant, irreverent, base, ingenious and loving. It's never less than a pure video game, but it's often more, and it will no doubt stand as one of the best entertainments in any medium at the end of this year. It's a masterpiece.
Doen! Ik kan amper stoppen met spelen. GLaDOS is nóg beter dan in deel 1! En Wheatley is een geniale toevoegingquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef themole het volgende:
Zit te twijfelen om hem te kopen, maar het begint steeds interessanter te worden.Vond het eerste deel geniaal.
Heerlijke humor.
Wut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
Wow, net even gestart, het voelt als een fucking console port. Het menu is echt kut.
Define plox.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
50 euro voor 3 uur speeltijd
80 euro DLC
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef andrew.koster het volgende:
Huh? De controls zijn perfect... precies hetzelfde als in Portal 1. Dat er in het menu de mogelijkheid is je controller opties te veranderen is ietwat suf, maar er bestaan ook controllers voor de PC... Verder heb je in het menu alle PC opties die je maar zou willen... dus de klacht over een console poort is echt raar.
Volgens mij heeft dit niets met de consoles te maken als wel met Valve's streven om het gedoe rondom gamen tot een minimum te beperken en mensen een zo plezierig mogelijke tijd te bieden. In plaats van onduidelijke menu's gewoon overzichtelijke, in plaats van zelf moeten zoeken naar je keybindings een popup, mensen met behulp van het gebruik van in-game licht de juiste kan op sturen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.
Dat gevoel had ik dus TOTAAL niet, ook niet in menu, tips in beeld? Ik heb ze niet aan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet begrijpt waar ik het over heb. De manier waarop alles werkt is gemaakt voor de console. Dat het kiezen in menu beter gaat met pijltjes toets, de tips die in het beeld verschijnen etc.
6 uur ofzo SP, zat zo nu en dan paar mins vast. Wel stuk of 60 missies als het er niet meer zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef karton het volgende:
[..]
Hoeveel uur heeft het je gekost om het uit te spelen?
6 uur klinkt wel erg kort imhoquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
6 uur ofzo SP, zat zo nu en dan paar mins vast. Wel stuk of 60 missies als het er niet meer zijn
kwaliteit is hoog, erg hoog
Naam winkel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef chibibo het volgende:
Onderweg naar huis even de winkel binnengewipt, en tot mijn verbazing lag hij daar. Nu ben ik wel 67 euro lichter.
Laat me raden, FRS?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef chibibo het volgende:
Onderweg naar huis even de winkel binnengewipt, en tot mijn verbazing lag hij daar. Nu ben ik wel 67 euro lichter.
"Don't turn off your console" in een PC gamequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef Echtjammer het volgende:
Heb hem nog niet, maar dit klinkt echt erg:
http://www.metacritic.com/game/pc/portal-2/user-reviews
Tsja, 50 euro (of meer als je 'm op een console speelt) voor 6 uurtjes vind ik flink aan de prijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
6 uur ofzo SP, zat zo nu en dan paar mins vast. Wel stuk of 60 missies als het er niet meer zijn
kwaliteit is hoog, erg hoog
Er is ook nog een co-op mode waar je even lang zoet mee bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, 50 euro (of meer als je 'm op een console speelt) voor 6 uurtjes vind ik flink aan de prijs.
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef andrew.koster het volgende:
Ben in 7 uur spelen geen "don't turn off your console" tegengekomen hoor... ook nog geen DLC, maar het zou zomaar kunnen dat ik daar nog tegenaan loop. Zou wel jammer zijn om op dag 1 al DLC te maken.
Was op Steam aan het zoeken en zie geen Portal 2 DLC... mensen die Valve bashen voor het bashen
En hopelijk 3rd party mappacks...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er is ook nog een co-op mode waar je even lang zoet mee bent.
Ja gevonden, moest de co-op mode unlocken. Maar het zijn allemaal vanity items. Dat mag van mij best DLC zijn. Als er mensen gek genoeg zijn om geld neer te tellen voor hoedjes, nieuwe skins en ander zulk soort onzin dan gaan ze hun gang maar. De "gestures" zijn wel leuk, maar ik doe wel zonder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.
Dat je het nog probeertquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Usability! Dat woord zocht ik! Je kan heel mn vorige post vergeten en gewoon denken aan vergrote usability, geen consolificatie
PC moet gewoon meer aandacht krijgen, klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef speknek het volgende:
PC-lamers op metacritic. Wat een kansloos volk zijn PC-gamers toch.
Elke andere "top" fps/shooter is 2-5 uur max tegenwoordig.quote:
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 mapsquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
das wel uberlame.. creeer je een goedconcept (steam)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
De DLC zit in Portal 2 Store zelf.
console gamers zijn gemiddeld genomen niet veel beter imho...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef speknek het volgende:
PC-lamers op metacritic. Wat een kansloos volk zijn PC-gamers toch.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 maps
Ga maar lekker op je console spelen. En de minderheid zeikt over Portal voor de PC. Het fiasco wat MW2 en Black ops heet en ook bijv. crysis heeft PC Gamers terecht telerugesteld. Terwijl CoD4 nog werd geprezen, en nu nog steeds door veel en veel meer PC gamers wordt gespeeld vergeleken met MW2 en Black ops. Zelfs CoD2 wordt nog meer gespeeld.
echter is dit een puzzel-fps/shooter..quote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Elke andere "top" fps/shooter is 2-5 uur max tegenwoordig.
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:24 schreef mschol het volgende:
[..]
echter is dit een puzzel-fps/shooter..
echte puzzelgames hebben minimaal 20 a 30 uur gameplay...
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...quote:Op woensdag 20 april 2011 02:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Tof spel, al heb ik een bloedhekel aan dat glad0s gebeuren. Ik speel nu een spel terwijl ik weet dat ik het doe voor een opdrachtgever die slecht is. Dat is vreemd, ben nog helemaal niet ver, maar vond het begin leuker, aangezien de opdrachtgever vriendelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
the 7th guestquote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
goede vergelijking, Portal en myst!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had the 7th guest 10+ gametijd, was toendertijd vernieuwend.. en niet generiek...
anders wellicht myst...
Wat de neuk? Dit is nergens een port. Nergens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Valve moet samen met Bioware gewoon helemaal stoppen met de pc crowd, valt geen eer meer te behalen.
Als ik niet zelf een PC gamer was zou ik dat bijna ook zeggen, als ik al die reacties op diverse fora zo lees. Wat een stelletje vervelende, sentimentele, verwende klootzakjes zeg. Console users hebben ook hun rotte appels, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal nog wel bakken met geld eraan verdienen, omdat ze zelf de middle man zijn (en het spel is op steam nog duurder dan in de winkel ook). Voor Bioware vraag ik het me inderdaad af.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hun omzet/afzetcijfers per platform en hoe zich dit verhoudt tot de ontwikkelkosten. Ik kan me niet voorstellen dat een PC-release financieel de moeite waard is.
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds games uitbrengen voor de PC, dus kennelijk is het wel ''de moeite waard'.
Dankzij Steam rolt Valve nu in het geld.
In de Top Sellers van Steam staat Portal 2 op plek 1 en 2. Er zijn helaas geen echte getallen beschikbaar, maar ik denk dat je ook een scheef beeld krijgt bij Portal 2. Ik heb zelf nu de PS3 versie gekocht omdat je daar ook een voucher bij krijgt voor de PC versie.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is Portal 2 zo vernieuwend dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Noem één game dat gameplay vernieuwend is, verhaal heeft en geen generic 2d spel is met meer dan 10+ uur aan speeltijd. Vrijwel elke puzzle game is dat, waar bij er gewoon telkens exact dezelfde koek wordt gegeven er er nix veranderd. Je gaat toch ook niet 20 uur lang sudokus spelen?
Haha, Myst is laatst in 1 1/2 minuut uitgespeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
anders wellicht myst...
Errr... ja? Niet zo vernieuwend als Portal 1, maar het voegt genoeg nieuwe mechanieken toe dat het vernieuwender is dan elk ander spel sindsdien behalve minecraft. De puzzels zijn niet repetitief en zijn duidelijk elk afzonderlijk door mensen ontworpen. In dit opzicht lijkt het dus een stuk meer op een FPS dan een puzzelspel: puzzelspellen zijn haast altijd dezelfe puzzel, maar nu sneller, met meer blokjes of hebben een layout die computergegenereerd kan zijn.quote:
Nonsens. Volgens mij wordt Valve juist met name door de pc-crowd gewaardeerd...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nonsens. Volgens mij wordt Valve juist met name door de pc-crowd gewaardeerd...
V.
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...
Niemand heeft natuurlijk ergens recht op, maar het is wel raar dat Valve er zo lang over doet, juist omdat ze hadden gezegd dat ze met Half-Life verder gingen in Episodes zodat er niet zoveel tijd tussen de releases zou zitten (zoals tussen HL1 en HL2).quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- , en ook nog eens nauwelijks info geven, gewoon een soort disrespect naar je fans toe..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Want? Jij hebt recht op een vroege release omdat?
Dat komt waars. omdat ze bezig zijn aan Source2 én HL3. Daar wacht ik met alle plezier op.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- gewoon een soort disrespect naar je fans toe..
Vind je het gek als je na al die GTA games er nog steeds geen goeie multiplayer functie is en het telkens weer zelfde koek is? Als je een GTA 3d game hebt gespeeld, heb je ze allemaal gespeeld. En rockband was sowieso al meer console, anders dan dat kom ik niet zo snel op titels..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valve zal er idd wel beter van worden. Maar andere ontwikkelaars? Ik vraag het me af. Er is natuurlijk een reden dat developers als Rockstar de PC volledig hebben verlaten.
Vind dit beetje onbenullig. Voor hetzelfde geld hadden ze episode 3 niet kunnen vermelden en episode 2 met een meer pakkend einde kunnen maken. Dan wist je niet dat het er kwam, en had je dus geen 'disrespect' voor ze? Ik snap sowieso niet waarom je het idee hebt dat je een soort van recht hebt een game te krijgen. Het is nou niet alsof ze om de maand een warmmakertje loslaten. Het is wel zo dat het jammer is dat je zolang moet wachten, maar of ik ze daarom minder vind/ga haten/oneervol behandeld voel, nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind je fans jaren (inmiddels 4!) laten wachten op een -uitbreiding- , en ook nog eens nauwelijks info geven, gewoon een soort disrespect naar je fans toe..
Red Dead Redemption en LA Noire zouden prima geschikt zijn voor de PC, maar Rockstar ziet er (imho terecht) gewoon geen heil in.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Vind je het gek als je na al die GTA games er nog steeds geen goeie multiplayer functie is en het telkens weer zelfde koek is? Als je een GTA 3d game hebt gespeeld, heb je ze allemaal gespeeld. En rockband was sowieso al meer console, anders dan dat kom ik niet zo snel op titels..
Nogmaals bedankt voor de tip trouwens. Zojuist de X360 en PS3 versie besteld , samen voor 76 euroquote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef speknek het volgende:
Bij Amazon is ie 37,50 met super saver. Duurt het wel een week voordat je hem hebt.
Rockstar zou ook wel ontzettend veel werk aan de engine moeten verrichten(als de engine van GTA4 gebruikt wordt) om het een beetje fatsoenlijk te laten draaien op de PC. De kosten voor dat werk halen ze er ook nooit uit denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Red Dead Redemption en LA Noire zouden prima geschikt zijn voor de PC, maar Rockstar ziet er (imho terecht) gewoon geen heil in.
Tsja... dat kan sneller. Maar ik wacht gewoon af en erger me daar niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waardeer ze best aardig.. maar wat ze flikken met Episode 3 is not-done...
why?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de tip trouwens. Zojuist de X360 en PS3 versie besteld , samen voor 76 euro
Idem hier. Heb het gisteren een kwartiertje gespeeld en moest ook al een aantal keer lachen. Kan het nu even niet spelen omdat mijn game-pc even weg is voor reparatie, maar het begin beloofde in ieder geval veel goeds.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Verbal het volgende:
Gisteravond gedownload en geïnstalleerd. Vanochtend voor het vertrek naar werk effe snel gecheckt. Gelikter en soepeler dan deel 1, heb tot nu toe bij elke uitgesproken zin hardop zitten lachen. Wheatly is geweldig
V.
Geen last van, net even geprobeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Proletariaat het volgende:
Ik heb het idee alsof er een beetje input lag in zit als je om je heen kijkt, PC versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jouw UIquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
http://shirt.woot.com/friends.aspx?k=18828
Ongeveer 15 euro inc verzendkosten
Goedkoper dan die 29 euro op zavvi?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:32 schreef speknek het volgende:
[..]
why?.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar m'n games via amazon, ze zijn altijd de goedkoopste, en een week is prima te doen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen last van, net even geprobeerd.
Veel reacties over portal 2, klachten over korte speelduur zijn echt idioot, ben nu al zeker 10 uur bezig geweest. Als ik dan kijk naar CoD:BO, (Een andere populaire game) een spel dat 65 euro kostte, die had slechts een SP lengte van 4/5 uur. Voor portal heb ik zelf 44 euro betaald, dan heb ik het nog niet over de gigantische hoeveelheid lol die ik er aan beleefd heb. Graphics zijn super, de sfeer, de emoties die het oproept. Helemaal tof.
Dan heb je ook nog mensen die vinden dat het uitgeven van DLC's een slechte zaak zou zijn, je krijgt er net zoals in TF2 geen echte extra content mee. Alleen een extra skin, hoedje, vlaggetje etc. Zolang portal 2 nog geen echte multiplayer modus bevat zie ik het nut er niet van in..
Wel enigszins kwalijk zijn de obvious console sporen die er nu in zitten, dat zou je evt. kunnen ontkennen maar portal 1 had deze zeker niet.
Grappig trouwens, de meeste mensen die klagen kopen de game toch niet.
Is al gefixt, vSync uitgezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal spel verder![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Zavvi kost de X360 versie van Portal 2 38 euro, net als bij Amazon.co.uk.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
http://www.zavvi.nl/games(...)pc/mac/10215567.html
28,95 voor de pc-versie inclusief verzenden.
Je gaat dit spel toch niet op een console spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef speknek het volgende:
Crap die hebben de prijs dan gister of vandaag verlaagd. Beetje jammer, maar goed drie weken levertijd is dan wel weer lang.
edit oh gelukkig het was alleen de pc versie.
oh ja want dat maakt zo veel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat dit spel toch niet op een console spelen.
Ja oke, als je een muis en toetsenbord aan je console hangt, dan maakt het inderdaad niet zo veel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef pugehenis het volgende:
[..]
oh ja want dat maakt zo veel verschil.
al speel je dit spel met een joystick tussen je ballen dan kan je het nog goed spelen. dit is helemaal geen snel of behendig spel.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, als je een muis en toetsenbord aan je console hangt, dan maakt het inderdaad niet zo veel verschil.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen last van, net even geprobeerd.
Veel reacties over portal 2, klachten over korte speelduur zijn echt idioot, ben nu al zeker 10 uur bezig geweest. Als ik dan kijk naar CoD:BO, (Een andere populaire game) een spel dat 65 euro kostte, die had slechts een SP lengte van 4/5 uur. Voor portal heb ik zelf 44 euro betaald, dan heb ik het nog niet over de gigantische hoeveelheid lol die ik er aan beleefd heb. Graphics zijn super, de sfeer, de emoties die het oproept. Helemaal tof.
Dan heb je ook nog mensen die vinden dat het uitgeven van DLC's een slechte zaak zou zijn, je krijgt er net zoals in TF2 geen echte extra content mee. Alleen een extra skin, hoedje, vlaggetje etc. Zolang portal 2 nog geen echte multiplayer modus bevat zie ik het nut er niet van in..
Wel enigszins kwalijk zijn de obvious console sporen die er nu in zitten, dat zou je evt. kunnen ontkennen maar portal 1 had deze zeker niet.
Grappig trouwens, de meeste mensen die klagen kopen de game toch niet.
voor die achievment zitten een paar deuren, dus als je richting die boei loopt. Bij de deuren even klikken en het verhaaltje luisteren, is ook een onderdeel van een andere achievementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee hoe de challenges dit keer zit, maar in portal 1 zaten er echt wel een aantal tussen waar je behendig moest zijn om het te doen slagen..quote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
al speel je dit spel met een joystick tussen je ballen dan kan je het nog goed spelen. dit is helemaal geen snel of behendig spel.
Natuurlijk wel, m'n pc staat boven en heeft een klein schermpje, dan kan je er echt niet van genieten, en m'n vriendin gaat ook zeker niet naast me aan het bureau zitten om te kunnen co-oppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
Die momentum dingen inderdaad, alhoewel je daar vooral goed voor moest stappen, iets dat met een analoge stick misschien nog wel iets beter gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef mschol het volgende:
geen idee hoe de challenges dit keer zit, maar in portal 1 zaten er echt wel een aantal tussen waar je behendig moest zijn om het te doen slagen..
Klein schermpje zit je ook dichter op hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, m'n pc staat boven en heeft een klein schermpje, dan kan je er echt niet van genieten, en m'n vriendin gaat ook zeker niet naast me aan het bureau zitten om te kunnen co-oppen.
Drivers en DirectX up to date?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef Verbal het volgende:
Wat ik niet snap is dat P2 als een zonnetje loopt op mijn ouwe desktop, maar rubberbandt op mijn laptop, terwijl die dat helemaaaaal makkelijk moet draaien.... ideeën? (zelfs CoD:BO draait hierop prima).
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Wantquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Jep.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef Temlin het volgende:
Kan dit spel tijdens co-op ook splitscreen op xbox 360 gespeeld worden?
Geen muis en tobo.quote:
Nou enquote:
Ik vind het wel relevant. Op sommige momenten moet je je portal midair verplaatsen. Kan me voorstellen dat dat lastiger is met een controller.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou en
Je zou kunnen zeggen dat een muis + tobo zorgt voor meer snelheid en preciezie dan een controller, maar voor Portal 2 is dat helemaal niet relevant. Het is een puzzelgame, geen shooter. En dan nog is bv Half-Life 2 ook prima speelbaar met een controller, dus het is sowieso een non-issue.
In Portal 1 op de Xbox is dat iig geen enkel probleem. Ik verwacht niet dat het dat in P2 opeens wel is, maar ik laat het je weten zodra ik 'em binnen hebquote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant. Op sommige momenten moet je je portal midair verplaatsen. Kan me voorstellen dat dat lastiger is met een controller.
Heb ook diverse keren dingen moeten doen in Portal 2 waarbij je echt een muis + tobo nodig had.quote:
Serieus? Gaan jullie dit topic actief lopen verkloten met dat console <---> pc-gezeik?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef speknek het volgende:
Ach ja, is het wat moeilijker en moet je het een paar keer extra doen. Dat die PC gamers nou voor dumbed down makkelijke games gaan. Ik ben blij dat ze geen move support hebben ingebouwd, en zo het spel hadden verPCficeerd.
Dus als iets beter werkt is het 'dumbed down'?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef speknek het volgende:
Ach ja, is het wat moeilijker en moet je het een paar keer extra doen. Dat die PC gamers nou voor dumbed down makkelijke games gaan. Ik ben blij dat ze geen move support hebben ingebouwd, en zo het spel hadden verPCficeerd.
Dat schijnt steevast het argument te zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef Disorder het volgende:
Dus als iets beter werkt is het 'dumbed down'?
Kun je nu ook co-op spelen tussen de ps3 en de pc versie? Dit omdat de berichtgeving er zo vaag over is. Sommige berichten geven aan dat dit wel kan waar andere dit weer onmogelijk achtten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef delano.888 het volgende:
Op de ps3 werkt hier perfect hoor..
En mocht het toch te snel gaan later, kan ik uiteraard zo tijdelijk verder spelen via de pc versie, aangezien die er bij zat. (en de saves in elkaar overlopen)
Nog niet geprobeerd. Denk het wel want ik heb nu 2 accounts, Dx11 (ps3) en hij maakte zelfs psn_dx11 aan voor PC.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kun je nu ook co-op spelen tussen de ps3 en de pc versie? Dit omdat de berichtgeving er zo vaag over is. Sommige berichten geven aan dat dit wel kan waar andere dit weer onmogelijk achtten.
Zou je dit eens willen proberen svp? Dit omdat dat voor mij het verschil maakt of ik naar de winkel cross, of de game nu via steam aanschafquote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Denk het wel want ik heb nu 2 accounts, Dx11 (ps3) en hij maakte zelfs psn_dx11 aan voor PC.
Dus het zijn 2 losse acounts, dus zou moeten kunnen, denk ik.
Goed, omdat je t zo lief vraagt ga ik nu me ps3 opstartenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou je dit eens willen proberen svp? Dit omdat dat voor mij het verschil maakt of ik naar de winkel cross, of de game nu via steam aanschaf
Ik hoop dat het wel kan: vriendin op de ps3, ik op de pc en dan co-op spelen
Kan gebeuren natuurlijk, thanks for trying.. Het klopt idd dat je met de ps3 versie in verhouding goedkoper uit bent, maar als die optie niet werkt heeft dat weinig nut. Ik speel em dan toch alleen op de pcquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed, omdat je t zo lief vraagt ga ik nu me ps3 opstarten
edit: jahoor, serieus nu: an error has occured, you have been signed out of psn.
Kom er niet in nu, maar zodra ik het weet meld ik het wel ff.
Sowieso zou ik voor de ps3 versie gaan, voor 10 euro meer heb je dan dus ps3 EN pc versie ipv alleen pc (zonder boekje, doosje ed)
edit2: je zal ff moeten wachten helaas:
PS network ligt eruit?
Klopt, maar 2 man op de pc is niet relaxed, en 2 man op de ps3 nog onmogelijk -> slechts 1 controllerquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Je kan sowieso ook splitscreen co-op doen btw.
quote:
Tnx, ga hem meteen bestellenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Je kan sowieso ook splitscreen co-op doen btw.
Ah dan snap ik t. Zou toch aanraden sowieso voor die 2e controller te gaan, als je een beetje grote tv hebt is t toch wel leuk splitscreen bepaalde games te doen. (ook cod)quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, maar 2 man op de pc is niet relaxed, en 2 man op de ps3 nog onmogelijk -> slechts 1 controller
Ik heb verschillende berichten gehoord, ik zal t straks als psn t weer doet ff testen, dan weten we het 100% zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef Tain het volgende:
Je krijgt de volledige PC-versie bij de PS3 versie en de PC versie koppel je aan een ander Steam account. Dus ja je kan gewoon coopen tussen PS3 en PC met de PS3 versie
Ja joh, Noem bioware. Met mass effect 2 en Dragon age 2quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 maps
Ga maar lekker op je console spelen. En de minderheid zeikt over Portal voor de PC. Het fiasco wat MW2 en Black ops heet en ook bijv. crysis heeft PC Gamers terecht telerugesteld. Terwijl CoD4 nog werd geprezen, en nu nog steeds door veel en veel meer PC gamers wordt gespeeld vergeleken met MW2 en Black ops. Zelfs CoD2 wordt nog meer gespeeld.
Dat wou ik, maar was ik helaas te laat mee..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef Tain het volgende:
http://forums.steampowere(...)852505&highlight=ps3
Dat je verschillende berichten leest kan kloppen en bij Delano zal het standaard ook niet gaan werken. Je moet het PSN account eerst linken met het Steam account waarop je Portal 2 wilt hebben en daarna je PSN account linken aan een nieuw/ander Steam account. Je bent anders namelijk ingelogd met hetzelfde account wat Steam niet accepteert.
Lijkt me wel dat je je PSN account aan een ander Steam account kan koppelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat wou ik, maar was ik helaas te laat mee..
Want volgens mij kan ik mijn ps3 niet overnieuw koppelen aan een ander account, toch?
Ik denk dat ik op mijn ps3 op een nieuw psn account moet gaan maken, en dan gewoon online gaan tegen mijn pc account, toch?
Ga straks alles ff proberen als psn weer werkt.
Ben bang van niet, maar ik denk dat het heel simpel is:quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je je PSN account aan een ander Steam account kan koppelen.
Lees idd wel veel topics dat mensen per ongeluk op "Create new Steam-account" hebben geklikt en dit niet ongedaan kunnen makenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben bang van niet, maar ik denk dat het heel simpel is:
-log in op psn
-maak via psn een steam account
-gebruik dat steam account om op de pc portal2 te downloaden
-log op je ps3 in met een compleet nieuw psn account
-speel op pc via dat eerste account tegen het nieuwe psn account.
Weet vrijwel zeker dat dit gaat werken, maar kan t dus nog ff niet proberen.
Ja dat had ik dus ook gedaan, terwijl ik me later bedacht dat ik liever een toffe naam wou ipv dx11_psnquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Lees idd wel veel topics dat mensen per ongeluk op "Create new Steam-account" hebben geklikt en dit niet ongedaan kunnen maken
Bevat zeker spoilers als je het nog niet gespeeld hebt?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Kennen jullie iJustine? Ze speelt voor de eerste keer portal (2), en snapt het nog niet helemaal, hilarisch om naar te kijken!
Dan heb je de 2e nog niet gezien denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef koffiegast het volgende:
Bij eerste van min7-9.. ik zat echt van 'dit meen je niet'.
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minutenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Bevat zeker spoilers als je het nog niet gespeeld hebt?
Dan wacht ik nog ff met kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minuten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Ireyon het volgende:
Daar ben ik nu ongeveer, en ik moest echt zo hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de humor van dit spel echt waarderen!das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
2e gezien, een hele 10 mins en ze snapt er niks van desondanks ze al door wat portals liep. Zuchtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je de 2e nog niet gezien denk ik?
[..]
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minuten)
mijn hemel wat een irritante klotebitch is dat. Nog niet eens de eerste minuut kunnen doorkijken. Gadverdamme. zum kotsenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Kennen jullie iJustine? Ze speelt voor de eerste keer portal (2), en snapt het nog niet helemaal, hilarisch om naar te kijken!
Same brother, samequote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Moest net wel keihard lachen toen ik die megagrote hatch open maakte en zag wat er achter zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:25 schreef Smoofie het volgende:
Uitgespeeld, de laatste levels waren wel lastig. Jammer dat er geen referentie is naar HL op het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
your not much of a speaker, but jou can jump.. (oid)quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het begin ook, speak APPLE
Press space
<escape> restart level ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt, hoe kan ik terug naar het het begin van het level?
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2011 11:45:01 ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gast, spoilers?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door SpankmasterC op 22-04-2011 12:17:43 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op een gegeven moment zit je weer bij het einde van portal 1 ofniet?
Dat is geen spoiler, zelfs in de allereerste trailer werd al duidelijk dat glad0s terug is. Die is niet van plek veranderd want ze zit vast. DUS is het 100% voorspelbaar dat je op die plek terecht gaat komen...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Vooral gaan quoten ook, dan.
sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]is niet zo handig idd, maar als hij bedoelt dat je uiteindelijk bij GladOS komt is het prima, ik het spel nog niet uit dus was bang voor grote spoilers oid
Was er dan iets mis met de PC versiequote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja joh, Noem bioware. Met mass effect 2 en Dragon age 2
Flaming starting under this post in 3.... 2.... 1....quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef Sloggi het volgende:
Uitgespeeld. Grappig, mooi en gewoon leuk. Er zitten een paar mooie puzzels tussen, maar echt moeilijk is het jammer genoeg nooit geweest.
Maar ach, mensen met een console moeten 'm ook uit kunnen spelen hè.
Toch zit er wat in hoor. In een hoop teaserfilmpjes zie je erg gave puzzels waarbij perfecte timing en in hoog tempo al vliegend portals maken noodzakelijk zijn, dan valt het uiteindelijke niveau in 't spel toch best tegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Flaming starting under this post in 3.... 2.... 1....
Ik wil wel, maar psn ligt er uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die met mij de co-op van het begin wil doen?
Je kan ook co-op doen tussen pc en ps3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uur maar van elke seconde genotenBinnenkort eens aan de co-op beginnen.
Lastigste puzzels waar ik toch even over moest nadenken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
De meeste Steam-gebruikers vast welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
MarkoAlmelo heeft dit spel gedownload btw, just sayin.
Er miste een woordje.quote:
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..quote:
Uhu en op deze manier gaat mijn bankrekening ook naar de klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..
Door klootzakken als jou gaat de game industrie naar de klote en zullen er uiteindelijk steeds duurdere en minder goede games komen..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..
Door klootzakken als jou gaat de game industrie naar de klote en zullen er uiteindelijk steeds duurdere en minder goede games komen..
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]_! 80% v/d games die uitkomt zijn zowiezo niet goed te noemen...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.
Wat een ontzettend gevatte reactie van je, bravo, daar heb je vast heel lang over na gedacht.quote:
Ik denk niet dat alleen de downloaders valt te verwijten dat de kwaliteit van games tegenwoordig deprimerend is (portal 2 is oke fyi).quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gevatte reactie van je, bravo, daar heb je vast heel lang over na gedacht.
Mongool
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Gamer_V het volgende:
Aan een stuk door uitgespeeld, was geweldig
Klein beetje pittiger dan deel één, script heul veul beter, geweldig einde. Ik zou klagen dat ie wat kort was met zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uur maar van elke seconde genotenBinnenkort eens aan de co-op beginnen.
Lastigste puzzels waar ik toch even over moest nadenken:Damn, dan heb je m wel echt anders gespeeld dan ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
moeilijk he, begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He wat zonde, bij dat stukje dacht ik nog: zal ik de moeite doen om hem ook ff te vermoorden? Nehh geen zin in.. Jammer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:yeah was daar inderdaad tegenaan gelopen, maar ik dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn, dan heb je m wel echt anders gespeeld dan ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat eerste stuk bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., erg onduidelijk. Maar goed, uiteindelijk zijn we er beiden en ik gok de meeste mensen ook wel langsgekomen dus het zal wel in orde zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef Echtjammer het volgende:
Daar moest ik wel het hardste om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
momenteel zit ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 22-04-2011 22:01:36 ]![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef mschol het volgende:
momenteel zit ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow:Ik neem aan dat je oranje bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
als opvolger voor die bird:quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oranje bedoeld.
"... lucky for him"
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!![]()
en blauw.. ik was er volgens mij niet helemaal bij toen ik dat tiktequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oranje bedoeld.![]()
![]()
Damn net uitgespeeld, uur of 6/7 over gedaan denk ik.
Geniale humor ook echt weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie, heerlijk spel![]()
![]()
Mooi spel, daarnet uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Zojuist uitgespeeld, geniaal spel.
Mooie omgevingen, leuke puzzels, gaaf verhaal.
De humor in dit spel is wel![]()
![]()
in 12 minuten weer een verrassing van valve:
http://valvearg.com/c/o/u/n/t/down/Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25... .WNNNNNNNMNa+...
..gNNNNNm, .TNNNNNNNNNNNNNN,
.JMNNNNNNNNNNN, TMNNNNNNNNNNN@ a,
.MNNNNMNNMNNMNNNNN, 7MNMNNNNNNN@ MNMa.
.NNNNNMNNNMNNNNMNNNNNMx. ?HNNMNNNN@ MNNNNa.
"""""""""""""""""""""""""' ,WNNMNN@ MNNNNNN,
..............., .TNNN@ MNNNNNNNb`
JNNNNNNNNNNNNMD` TM@ MNNMNNNNMb
.NNNNNNNNNNNM" ^ MNNNNNNNNNb
.NNNNNMNNNMM= MNNNMNNNN@!
JNNNNNNNM#^ MNNNNMMD``.e
MNNNNMN@! .J MNNMM" .MNN
NNNMMD` .dNM APERTURE LABORATORIES MNM= .MNNNN
MNM" .MNNNM (c) 1998 #^ ..NNNNNNM
d= .MNNNNNM .JNNNNNNNNF
..NNNNNNNNM .dNNNNNNNNMN'
vNNNNNNMNNM . .MNNNNNNMNNMNF
UNNMNNNNNM gNx. .MNNNNNNNNNNNN@
TNNNNNNNM gNNNa. ,"""""""""""""""
?MNNMNNM gNNNNNm, ..........................
TNNNNM gNNMNNNMN, TMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNP`
TMNM gNNNMNNNNNN, 7MNNNNNNNNNNNNNNNMD`
`?9 gNNNNNNNNNNNNx. ?MNNNNNNNNNNM#=
?MNMNNMNMNNNNNNa. ,WNNMNNM"^
?""HMMNNNNNNNm, ."=`-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
niet echt een verrassing dus...quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:48 schreef Echtjammer het volgende:
in 12 minuten weer een verrassing van valve:
http://valvearg.com/c/o/u/n/t/down/![]()
Hehe weer zoiets. Op het moment dat je in die kamer met die 3 lasers bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op het moment dat je ze alle 3 raak hebt maken ze zo'n leuk muziekje.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Uitgespeeld, wat een geniale game
Nu maar hopen dat Portal 3 komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef Knuck-les het volgende:
Uitgespeeld, wat een geniale game
Nu maar hopen dat Portal 3 komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Net uitgespeeld, ook.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: