quote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
bah en ik kan niet eens foto's van m'n huisdier vinden
ik wel die van mij werken welquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag nietin de COS streams doen het niet
dan denk ik dat ik niet eens wil weten wat jouw huisdier isquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
mijn computer flipt hem even nu heeft hij 2 x sc geopend ... 1x met spelvaut en de andere niet
balen, moet je toch ergens anders zijnquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
smoesjesquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
mijn computer flipt hem even nu heeft hij 2 x sc geopend ... 1x met spelvaut en de andere niet
ja het is echt zo, eerst wou hij helemaal niet openenquote:
'k heb een berichtje in FB geplaatst om de 'goeie' te sluitenquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
spiox bij mij ook gekapt. goede reden om te gaan slapen![]()
en toen opende je er 1 met spelfout dus toen dacht je open ik er snel ook een zonder spelfout dan zien ze het niet?quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja het is echt zo, eerst wou hij helemaal niet openen
trustequote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
trustequote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en toen opende je er 1 met spelfout dus toen dacht je open ik er snel ook een zonder spelfout dan zien ze het niet?![]()
oh.... misschien is kwaliteit bezig... ik heb zijn scriptjes gekopieerd en draai nu de streams lokaalquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
doet het wel
niks kappen, ik mag tot #50 doorgaanquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kappuh nou he! ik dacht dat hij helemaal niks geopend had hij liet hem niet zien dus toen nog een keer enter en stonden er 2
quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kappuh nou he! ik dacht dat hij helemaal niks geopend had hij liet hem niet zien dus toen nog een keer enter en stonden er 2
dank jequote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo..... niet stressen.... we zitten met zijn allen in de juiste foute en ik heb al een berichtje in FB geplaatst om de goeie te laten sluiten
* MaryMousedoet peukje meequote:
niet F5-en dusquote:
mooi dan zal ik het geluid weer eens aanslingerenquote:
hier niet, vind de muziek cool en er komen steeds weer nr's naar bovenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Barbiegirl
![]()
Bollo's foutelijstje opgezet
spotify downloaden en bollo's foute lijstje toevoegen...... verzoekjes welkomquote:
wattes downloaden, ik heb drank op dat word morgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
spotify downloaden en bollo's foute lijstje toevoegen...... verzoekjes welkom
slaap lekker kok nogmaalsquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
Ben er nu echt weg van
Voor wie nog ff blijven, veul plezier![]()
![]()
slaap lekker kokkie en bedaankt voor het buffetquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
Ben er nu echt weg van
![]()
Slaap lekker kokie!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
Ben er nu echt weg van
![]()
www.spotify.comquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wattes downloaden, ik heb drank op dat word morgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] CAPTAIN JACK [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
ik geen reclame, heb er wel 10 euro per maand voor over om altijd te kunnen luisteren en ook op mobiel te gebruikenquote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kreeg eerst reclame voor ijs erdoor
[ afbeelding ] can't touch this[ afbeelding ]
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXI toch bolloquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef jesje1982 het volgende:
en hoe voeg ik bollo's foute lijstje toe
moet ik nog ff aanzien... heb net 10 euro voor zes maanden aan fok betaald om geen schaamlipcorrectie reclames te hoeven zienquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik geen reclame, heb er wel 10 euro per maand voor over om altijd te kunnen luisteren en ook op mobiel te gebruiken
quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXI toch bollo
quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXI toch bollo
ja, ik heb zoiets als ik mzo legaal muziek kan luisteren en hun kunnen het voor 10 euro per maand draaiend houden heb ik het er wel voor over ook omdat de kwaliteit dan beter is en ik het op mobiel kan luisterenquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik nog ff aanzien... heb net 10 euro voor zes maanden aan fok betaald om geen schaamlipcorrectie reclames te hoeven zien
quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en dan subscripe als je op mijn naam klikt zie je meerdere lijsten
quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, ik heb zoiets als ik mzo legaal muziek kan luisteren en hun kunnen het voor 10 euro per maand draaiend houden heb ik het er wel voor over ook omdat de kwaliteit dan beter is en ik het op mobiel kan luisteren
en het bwerkt gewoonmakkelijk en super kwaliteit ik denk dat dat de toekomst isquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eens... ik was een van de weinige betalende napsters in het verleden
zelfs ik snap hetquote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het bwerkt gewoonmakkelijk en super kwaliteit ik denk dat dat de toekomst is
en je kunt alle muziek zoeken dat je wilquote:
toppie weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
en je kunt alle muziek zoeken dat je wil
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
![]()
*nog jeugdsentiment ook Backstreet boys*
toen was ik nog genees in de maakquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat kwam bij mij pas toen bollokus doemaar in het foute lijstje zetten
blijf je me nou op mijn fouten wijzenquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat kwam bij mij pas toen bollokus doemaar in het foute lijstje zetten
quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
blijf je me nou op mijn fouten wijzen
quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
blijf je me nou op mijn fouten wijzen
quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geeft ongeveer aan hoe lang ik al 27 jaar oud ben
quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is tijdloze muziek, heb hier drie cd's liggen van doemaarquote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
is tijdloze muziek, heb hier drie cd's liggen van doemaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had er ooit buttons vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
[..]
wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
cd's die je afspeelt op een ruisfabriekquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
PETER KOELEWIJN - KOM VAN DAT DAK AF
![]()
heul fout
![]()
zover ben ik nog niet.... maar wat dacht je van "annie hou jij mijn tassie ff vast"quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
PETER KOELEWIJN - KOM VAN DAT DAK AF
![]()
heul fout
![]()
quote:
nee ik lig op mn kussen stil te dromenquote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet.... maar wat dacht je van "annie hou jij mijn tassie ff vast"
quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee ik lig op mn kussen stil te dromen![]()
![]()
hmmmm... ik wil niet vervelend doen hoor maar de COS [COS#1016] Darklight drinkt teveel sinas met Vodka ! is niet hierquote:
oei..... en nu moet je oppassen drie COS-related posts hierquote:
sorryquote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm... ik wil niet vervelend doen hoor maar de COS [COS#1016] Darklight drinkt teveel sinas met Vodka ! is niet hier
* Vultarian bergt huisdier foto weer opquote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm... ik wil niet vervelend doen hoor maar de COS [COS#1016] Darklight drinkt teveel sinas met Vodka ! is niet hier
kusjequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian bergt huisdier foto weer op
quote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet.... maar wat dacht je van "annie hou jij mijn tassie ff vast"
quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee ik lig op mn kussen stil te dromen![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian bergt huisdier foto weer op
Ben & Jerries eerst ... maar nu eerst * Eviva Espana *quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef jesje1982 het volgende:
slave to the music![]()
![]()
helemaal grijs gedraait vroeger mn moeder werd er gek van![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doorzoeken vultarian gewoon doorzoeken
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
worstje op mijn borstjes en bietjes op mijn tietjesmoet er ook nog in
ben bijna in staat m'n camera te pakken en dat beest het licht uit de ogen te flitsenquote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doorzoeken vultarian gewoon doorzoeken
verdrongen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
maar help eens in die tijd van aqua met barbie girl waren er veel mee van die nr's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Heb Niki al ge-dm-ed....quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
maar help eens in die tijd van aqua met barbie girl waren er veel mee van die nr's
quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
verdrongen...staat er al inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:
ja juist uit de tijd van barbie girl waren er toch veel meer van dat kaliber liedjesquote:
ik heb niet met barbies gespeeld, welke tijd was dat?quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foute nummers nodig voor Bollo's lijst uit de Barbie tijd
Mister blue (rene klein)???quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foute nummers nodig voor Bollo's lijst uit de Barbie tijd
jouw meisjetijdquote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb niet met barbies gespeeld, welke tijd was dat?
pff ik vond die eerste al zo vermoeiend, krijg je dat gelazer nog een keer?quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat komt tegelijk met je tweede jeugd![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff ik vond die eerste al zo vermoeiend, krijg je dat gelazer nog een keer?
quote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
O-ZONE - DRAGOSTEA DIN TEI mag ook niet missen
OMG .... de vogeltjesdans heb je ook al toegevoegd.....quote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
O-ZONE - DRAGOSTEA DIN TEI mag ook niet missen
mmm die zijn niet allemaal foutquote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Ben even bij de nummer 1 hits uit dat jaar aan het kijken:
Something About the Way You Look Tonight
"Let a Boy Cry"
"Un-Break My Heart"
"Freed from Desire"
"María"
"Alane"
"Savoir aimer"
En natuurlijk Barbie Girl zelf
quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG .... de vogeltjesdans heb je ook al toegevoegd.....
quote:
quote:
goeie lijstquote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
zijn er dingen die we willen schrappen van deze lijst?
http://lonestar.typepad.com/toplijsten/de_foute_111qmusicnl/
de meeste foute nr's staan er al in, veel nr's zijn daar niet echt fout of zoquote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
ik wil alleen Europe... The Final Countdown schrappen van de lijst... kan er alleen maar opgekomen zijn door NIX-generatie jongerenquote:
* MaryMouse gaat meteen de stats checkenquote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Niki.P het volgende:
Begin na vandaag weer een beetje op te klimmen in de statswas gewoon gezakt kan echt niet
31 Cliff Richard & The Young Ones LIVING DOLLquote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
ik kijk gewoon nietquote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Niki.P het volgende:
Begin na vandaag weer een beetje op te klimmen in de statswas gewoon gezakt kan echt niet
gelukkig stond ik gister niet zo hoog denkquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse gaat meteen de stats checken![]()
er staan wel meerdere goede nummers inquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
31 Cliff Richard & The Young Ones LIVING DOLL
die is wel leuk
quote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
er staan wel meerdere goede nummers in
jawel maar je moet toch goed zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
er staan wel meerdere goede nummers in
quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
31 Cliff Richard & The Young Ones LIVING DOLL
die is wel leuk
goffer straks ga ik bommie voorbij dan heb ik echt geen leven meerquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2011&sub_forum=194
gestegen ... en flink ook
maar ja... ik heb vakantie
die mark heeft ook geen leven hequote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goffer straks ga ik bommie voorbij dan heb ik echt geen leven meer
eerst bommie, benny en bollo voorbij....quote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goffer straks ga ik bommie voorbij dan heb ik echt geen leven meer
Je hebt me bijna ingehaaldquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2011&sub_forum=194
gestegen ... en flink ook
maar ja... ik heb vakantie
de onbetwiste nummer een....quote:
quote:
die kerel kan wel goed zingen gister eens op joeptjoep gekeken, paul samen met adele, ilse delange, laura jansenquote:Op zondag 10 april 2011 01:19 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 zit nu mee te blerren met paul de leeuw![]()
![]()
numa nuam song hierquote:Op zondag 10 april 2011 01:19 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 zit nu mee te blerren met paul de leeuw![]()
![]()
ik wil ook zeker niet op 1 staanquote:
echt wel!quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan wel goed zingen gister eens op joeptjoep gekeken, paul samen met adele, ilse delange, laura jansen
echt prachtig
Paul kan echt wel zingen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan wel goed zingen gister eens op joeptjoep gekeken, paul samen met adele, ilse delange, laura jansen
echt prachtig
niet in de ochtend neem ik aan....quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dan kan je nog een stukje klimmen! ik ben gewoon computerloos tot half 7 elke dag...
Nee s'avonds ik heb tot half 6 stage en dan ben ik om half 7 thuis...quote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet in de ochtend neem ik aan....
geen zorgen bol.... jij krijgt morgen familie op bezoek dus dan moet je even door de afkickverschijnselen heen terwijl mark gewoon doorpostquote:
daarom maar ze komen pas in de nacht aan dus morgen zal het nog nietb stil zijnquote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen zorgen bol.... jij krijgt morgen familie op bezoek dus dan moet je even door de afkickverschijnselen heen terwijl mark gewoon doorpost
quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom maar ze komen pas in de nacht aan dus morgen zal het nog nietb stil zijn
ik ben normaal ook rond zessen thuis, eten maken etc. en rond 7 uur 's avonds pas online... krijg alleen wel wat te weinig slaap door SST en vooral de fok SCquote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee s'avonds ik heb tot half 6 stage en dan ben ik om half 7 thuis...
ja heb ik ook last vanquote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben normaal ook rond zessen thuis, eten maken etc. en rond 7 uur 's avonds pas online... krijg alleen wel wat te weinig slaap door SST en vooral de fok SC
quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
Haha heb het zelfde probleem eerst ging ik elke avond echt om 11 uur slapen... dat is een lange tijd geleden...quote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben normaal ook rond zessen thuis, eten maken etc. en rond 7 uur 's avonds pas online... krijg alleen wel wat te weinig slaap door SST en vooral de fok SC
ik was normaal gesproken degene die de deur op kantoor rond half acht open zette... kwam afgelopen week pas na negenen binnenquote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Haha heb het zelfde probleem eerst ging ik elke avond echt om 11 uur slapen... dat is een lange tijd geleden...
Gezellig wat zou een zondag in de SC zijn zonder Bollo!!quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
basehunter - botte anna mocht ook niet missen
Al je collega's in shock?quote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik was normaal gesproken degene die de deur op kantoor rond half acht open zette... kwam afgelopen week pas na negenen binnen
preciesquote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gezellig wat zou een zondag in de SC zijn zonder Bollo!!
bananen song - harry belafontequote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
basehunter - botte anna mocht ook niet missen
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ze toch moeilijk vertellen dat mijn 'nieuwe' lover SST en FOK is
Jah, de meeste mensen hebben een negatief beeld over datquote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ze toch moeilijk vertellen dat mijn 'nieuwe' lover SST en FOK is
kan ik niet vindenquote:
raar is dat het gaat toch om de kwats en lekker zeuren .....dat is toch gewoon nlolquote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, de meeste mensen hebben een negatief beeld over dat
quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, de meeste mensen hebben een negatief beeld over dat
quote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan je alleen vertellen dat SST en het hele 2.0 concept gevolgt wordt door wat luitjes voor hun opleiding tot wetenschappelijk onderzoeker.... en het is slecht voor mijn imago als ik daar mee geassocieerd wordt
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan je alleen vertellen dat SST en het hele 2.0 concept gevolgt wordt door wat luitjes voor hun opleiding tot wetenschappelijk onderzoeker.... en het is slecht voor mijn imago als ik daar mee geassocieerd wordt
ik heb het wel tegen de dames gezegd..... maar zee hadden liever graanquote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
donequote:
ik wil een emoticon waarmee ik mark een klopje op zijn hoofd kan geven die liev isquote:
mark niet hoor... die weet heel goed waar hij zit... let maar op zijn ninja editsquote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef Niki.P het volgende:
[..](oke ik vergis me al de hele avond maar ik doe het per ongeluk!)
Jah dat zou een leuke (en vast veel gebruikte) smiley zijn!!quote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil een emoticon waarmee ik mark een klopje op zijn hoofd kan geven die liev is
quote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef Niki.P het volgende:
[..](oke ik vergis me al de hele avond maar ik doe het per ongeluk!)
ga me nu niet overvoeren Bollo.... ben nu bij de wasjmasjienquote:Op zondag 10 april 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)efVHIG376r5qtaZMVIRT Oekie under construction
ook een mooie lijst (is niet van mij maar een kamaraad)maar dan alleen goeie nummers
kun je er gewoon bijzetten je hebt toch 2 weken vakantie is een lekkere playlist om op het balkon te zitenquote:Op zondag 10 april 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga me nu niet overvoeren Bollo.... ben nu bij de wasjmasjien
quote:Op zondag 10 april 2011 01:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je er gewoon bijzetten je hebt toch 2 weken vakantie is een lekkere playlist om op het balkon te ziten
quote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
liefjes ik doen nog een laaste peuk voor ik ga slapen
quote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
slaap lekker Nikiquote:
slaap wel lievquote:
ik doe met je meequote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
de laatstequote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de hoeveelste laatste peuk gaat dit worden
de laatste voor de komende uhhhhh 7 uur of zoquote:
Dat weet je met Jesje nooit... ze heeft nog niet door dat de nieuwe dag al begonnen isquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
de laatste voor de komende uhhhhh 7 uur of zo
quote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je met Jesje nooit... ze heeft nog niet door dat de nieuwe dag al begonnen is
dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
de laatste voor de komende uhhhhh 7 uur of zo
quote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je met Jesje nooit... ze heeft nog niet door dat de nieuwe dag al begonnen is
quote:
quote:
quote:
ik rook nog wel met je mee hoorquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie.............. * MaryMouse probeert kokje wakker te twatteren en alles.... Jesje is ook gestopt met roken!
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
jup, de nachtegaal begint weer zijn liedje te zingen dus tijd om de hond uit te wringen en de luiken te sluiten
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
jup, de nachtegaal begint weer zijn liedje te zingen dus tijd om de hond uit te wringen en de luiken te sluiten
![]()
![]()
* ik was al op weg naar mijn nestje * wat beurt er bij de burenquote:
flip en Jo leggen te bekkenquote:Op zondag 10 april 2011 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* ik was al op weg naar mijn nestje * wat beurt er bij de buren
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Vultarian het volgende:
zijn we net van het ene irritante koppel af beginnen de volgende gewoon
quote:
is dat alles........... ik ga ook mijn nestje in!quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bedoel je....... * MaryMouse kruipt gewoon lekker onder de wol![]()
daarnet ging het opzichtigerquote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bedoel je....... * MaryMouse kruipt gewoon lekker onder de wol![]()
ja dat zou kunnen iddquote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah inderdaad, misschien zijn huis aan het schoonmaken voor zijn familie..
die moet goed uitgerust zijn voor de visite die vandaag en de rest van de week komtquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah inderdaad, misschien zijn huis aan het schoonmaken voor zijn familie..
Haaaai Bollo!!quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gister gedaan
![]()
nou even een lekkere ochtend rit met paard en wagen samen met de buurman
middag allen![]()
Middag bolquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gister gedaan
![]()
middag allen![]()
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Middag bol
Dus een keer met ander wielen
Bolloquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gister gedaan
![]()
middag allen![]()
Jaaah, Alleen ben ik volgens mij 10 minuten te vroeg naar bed gegaan! Jij ook lekker geslapen?quote:
het was weer fantastisch ga het vanavond weer doen!quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, Alleen ben ik volgens mij 10 minuten te vroeg naar bed gegaan! Jij ook lekker geslapen?
je hebt ook altijd pechquote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, Alleen ben ik volgens mij 10 minuten te vroeg naar bed gegaan! Jij ook lekker geslapen?
quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was weer fantastisch ga het vanavond weer doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |