quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom maar ze komen pas in de nacht aan dus morgen zal het nog nietb stil zijn
Haha heb het zelfde probleem eerst ging ik elke avond echt om 11 uur slapen... dat is een lange tijd geleden...quote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben normaal ook rond zessen thuis, eten maken etc. en rond 7 uur 's avonds pas online... krijg alleen wel wat te weinig slaap door SST en vooral de fok SC
ik was normaal gesproken degene die de deur op kantoor rond half acht open zette... kwam afgelopen week pas na negenen binnenquote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Haha heb het zelfde probleem eerst ging ik elke avond echt om 11 uur slapen... dat is een lange tijd geleden...
Gezellig wat zou een zondag in de SC zijn zonder Bollo!!quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom maar ze komen pas in de nacht aan dus morgen zal het nog nietb stil zijn
quote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
basehunter - botte anna mocht ook niet missen
Al je collega's in shock?quote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik was normaal gesproken degene die de deur op kantoor rond half acht open zette... kwam afgelopen week pas na negenen binnen
preciesquote:Op zondag 10 april 2011 01:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gezellig wat zou een zondag in de SC zijn zonder Bollo!!
bananen song - harry belafontequote:Op zondag 10 april 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
basehunter - botte anna mocht ook niet missen
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ze toch moeilijk vertellen dat mijn 'nieuwe' lover SST en FOK is
Jah, de meeste mensen hebben een negatief beeld over datquote:Op zondag 10 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ze toch moeilijk vertellen dat mijn 'nieuwe' lover SST en FOK is
kan ik niet vindenquote:
raar is dat het gaat toch om de kwats en lekker zeuren .....dat is toch gewoon nlolquote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, de meeste mensen hebben een negatief beeld over dat
quote:Op zondag 10 april 2011 01:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, de meeste mensen hebben een negatief beeld over dat
quote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan je alleen vertellen dat SST en het hele 2.0 concept gevolgt wordt door wat luitjes voor hun opleiding tot wetenschappelijk onderzoeker.... en het is slecht voor mijn imago als ik daar mee geassocieerd wordt
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan je alleen vertellen dat SST en het hele 2.0 concept gevolgt wordt door wat luitjes voor hun opleiding tot wetenschappelijk onderzoeker.... en het is slecht voor mijn imago als ik daar mee geassocieerd wordt
ik heb het wel tegen de dames gezegd..... maar zee hadden liever graanquote:Op zondag 10 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
donequote:
ik wil een emoticon waarmee ik mark een klopje op zijn hoofd kan geven die liev isquote:
mark niet hoor... die weet heel goed waar hij zit... let maar op zijn ninja editsquote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef Niki.P het volgende:
[..](oke ik vergis me al de hele avond maar ik doe het per ongeluk!)
Jah dat zou een leuke (en vast veel gebruikte) smiley zijn!!quote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil een emoticon waarmee ik mark een klopje op zijn hoofd kan geven die liev is
quote:Op zondag 10 april 2011 01:38 schreef Niki.P het volgende:
[..](oke ik vergis me al de hele avond maar ik doe het per ongeluk!)
ga me nu niet overvoeren Bollo.... ben nu bij de wasjmasjienquote:Op zondag 10 april 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)efVHIG376r5qtaZMVIRT Oekie under construction
ook een mooie lijst (is niet van mij maar een kamaraad)maar dan alleen goeie nummers
kun je er gewoon bijzetten je hebt toch 2 weken vakantie is een lekkere playlist om op het balkon te zitenquote:Op zondag 10 april 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga me nu niet overvoeren Bollo.... ben nu bij de wasjmasjien
quote:Op zondag 10 april 2011 01:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je er gewoon bijzetten je hebt toch 2 weken vakantie is een lekkere playlist om op het balkon te ziten
quote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
liefjes ik doen nog een laaste peuk voor ik ga slapen
quote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
slaap lekker Nikiquote:
slaap wel lievquote:
ik doe met je meequote:Op zondag 10 april 2011 01:43 schreef jesje1982 het volgende:
de laatstequote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de hoeveelste laatste peuk gaat dit worden
de laatste voor de komende uhhhhh 7 uur of zoquote:
Dat weet je met Jesje nooit... ze heeft nog niet door dat de nieuwe dag al begonnen isquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
de laatste voor de komende uhhhhh 7 uur of zo
quote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je met Jesje nooit... ze heeft nog niet door dat de nieuwe dag al begonnen is
dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
de laatste voor de komende uhhhhh 7 uur of zo
quote:Op zondag 10 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je met Jesje nooit... ze heeft nog niet door dat de nieuwe dag al begonnen is
quote:
quote:
quote:
ik rook nog wel met je mee hoorquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie.............. * MaryMouse probeert kokje wakker te twatteren en alles.... Jesje is ook gestopt met roken!
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
jup, de nachtegaal begint weer zijn liedje te zingen dus tijd om de hond uit te wringen en de luiken te sluiten
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
jup, de nachtegaal begint weer zijn liedje te zingen dus tijd om de hond uit te wringen en de luiken te sluiten
![]()
![]()
* ik was al op weg naar mijn nestje * wat beurt er bij de burenquote:
flip en Jo leggen te bekkenquote:Op zondag 10 april 2011 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* ik was al op weg naar mijn nestje * wat beurt er bij de buren
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:06 schreef Vultarian het volgende:
zijn we net van het ene irritante koppel af beginnen de volgende gewoon
quote:
is dat alles........... ik ga ook mijn nestje in!quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bedoel je....... * MaryMouse kruipt gewoon lekker onder de wol![]()
daarnet ging het opzichtigerquote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bedoel je....... * MaryMouse kruipt gewoon lekker onder de wol![]()
ja dat zou kunnen iddquote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah inderdaad, misschien zijn huis aan het schoonmaken voor zijn familie..
die moet goed uitgerust zijn voor de visite die vandaag en de rest van de week komtquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah inderdaad, misschien zijn huis aan het schoonmaken voor zijn familie..
Haaaai Bollo!!quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gister gedaan
![]()
nou even een lekkere ochtend rit met paard en wagen samen met de buurman
middag allen![]()
Middag bolquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gister gedaan
![]()
middag allen![]()
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Middag bol
Dus een keer met ander wielen
Bolloquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gister gedaan
![]()
middag allen![]()
Jaaah, Alleen ben ik volgens mij 10 minuten te vroeg naar bed gegaan! Jij ook lekker geslapen?quote:
het was weer fantastisch ga het vanavond weer doen!quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, Alleen ben ik volgens mij 10 minuten te vroeg naar bed gegaan! Jij ook lekker geslapen?
je hebt ook altijd pechquote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, Alleen ben ik volgens mij 10 minuten te vroeg naar bed gegaan! Jij ook lekker geslapen?
quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was weer fantastisch ga het vanavond weer doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |