quote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
bah en ik kan niet eens foto's van m'n huisdier vinden
ik wel die van mij werken welquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag nietin de COS streams doen het niet
dan denk ik dat ik niet eens wil weten wat jouw huisdier isquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
mijn computer flipt hem even nu heeft hij 2 x sc geopend ... 1x met spelvaut en de andere niet
balen, moet je toch ergens anders zijnquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
smoesjesquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
mijn computer flipt hem even nu heeft hij 2 x sc geopend ... 1x met spelvaut en de andere niet
ja het is echt zo, eerst wou hij helemaal niet openenquote:
'k heb een berichtje in FB geplaatst om de 'goeie' te sluitenquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
spiox bij mij ook gekapt. goede reden om te gaan slapen![]()
en toen opende je er 1 met spelfout dus toen dacht je open ik er snel ook een zonder spelfout dan zien ze het niet?quote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja het is echt zo, eerst wou hij helemaal niet openen
trustequote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
trustequote:Op zondag 10 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en toen opende je er 1 met spelfout dus toen dacht je open ik er snel ook een zonder spelfout dan zien ze het niet?![]()
oh.... misschien is kwaliteit bezig... ik heb zijn scriptjes gekopieerd en draai nu de streams lokaalquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
doet het wel
niks kappen, ik mag tot #50 doorgaanquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kappuh nou he! ik dacht dat hij helemaal niks geopend had hij liet hem niet zien dus toen nog een keer enter en stonden er 2
quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kappuh nou he! ik dacht dat hij helemaal niks geopend had hij liet hem niet zien dus toen nog een keer enter en stonden er 2
dank jequote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo..... niet stressen.... we zitten met zijn allen in de juiste foute en ik heb al een berichtje in FB geplaatst om de goeie te laten sluiten
* MaryMousedoet peukje meequote:
niet F5-en dusquote:
mooi dan zal ik het geluid weer eens aanslingerenquote:
hier niet, vind de muziek cool en er komen steeds weer nr's naar bovenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Barbiegirl
![]()
Bollo's foutelijstje opgezet
spotify downloaden en bollo's foute lijstje toevoegen...... verzoekjes welkomquote:
wattes downloaden, ik heb drank op dat word morgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
spotify downloaden en bollo's foute lijstje toevoegen...... verzoekjes welkom
slaap lekker kok nogmaalsquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
Ben er nu echt weg van
Voor wie nog ff blijven, veul plezier![]()
![]()
slaap lekker kokkie en bedaankt voor het buffetquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
Ben er nu echt weg van
![]()
Slaap lekker kokie!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
Ben er nu echt weg van
![]()
www.spotify.comquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wattes downloaden, ik heb drank op dat word morgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] CAPTAIN JACK [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
ik geen reclame, heb er wel 10 euro per maand voor over om altijd te kunnen luisteren en ook op mobiel te gebruikenquote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kreeg eerst reclame voor ijs erdoor
[ afbeelding ] can't touch this[ afbeelding ]
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXI toch bolloquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef jesje1982 het volgende:
en hoe voeg ik bollo's foute lijstje toe
moet ik nog ff aanzien... heb net 10 euro voor zes maanden aan fok betaald om geen schaamlipcorrectie reclames te hoeven zienquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik geen reclame, heb er wel 10 euro per maand voor over om altijd te kunnen luisteren en ook op mobiel te gebruiken
quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXI toch bollo
quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXI toch bollo
ja, ik heb zoiets als ik mzo legaal muziek kan luisteren en hun kunnen het voor 10 euro per maand draaiend houden heb ik het er wel voor over ook omdat de kwaliteit dan beter is en ik het op mobiel kan luisterenquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik nog ff aanzien... heb net 10 euro voor zes maanden aan fok betaald om geen schaamlipcorrectie reclames te hoeven zien
quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en dan subscripe als je op mijn naam klikt zie je meerdere lijsten
quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, ik heb zoiets als ik mzo legaal muziek kan luisteren en hun kunnen het voor 10 euro per maand draaiend houden heb ik het er wel voor over ook omdat de kwaliteit dan beter is en ik het op mobiel kan luisteren
en het bwerkt gewoonmakkelijk en super kwaliteit ik denk dat dat de toekomst isquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eens... ik was een van de weinige betalende napsters in het verleden
zelfs ik snap hetquote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het bwerkt gewoonmakkelijk en super kwaliteit ik denk dat dat de toekomst is
en je kunt alle muziek zoeken dat je wilquote:
toppie weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
en je kunt alle muziek zoeken dat je wil
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
![]()
*nog jeugdsentiment ook Backstreet boys*
toen was ik nog genees in de maakquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat kwam bij mij pas toen bollokus doemaar in het foute lijstje zetten
blijf je me nou op mijn fouten wijzenquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat kwam bij mij pas toen bollokus doemaar in het foute lijstje zetten
quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
blijf je me nou op mijn fouten wijzen
quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
blijf je me nou op mijn fouten wijzen
quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geeft ongeveer aan hoe lang ik al 27 jaar oud ben
quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is tijdloze muziek, heb hier drie cd's liggen van doemaarquote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
is tijdloze muziek, heb hier drie cd's liggen van doemaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had er ooit buttons vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
[..]
wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
cd's die je afspeelt op een ruisfabriekquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
PETER KOELEWIJN - KOM VAN DAT DAK AF
![]()
heul fout
![]()
zover ben ik nog niet.... maar wat dacht je van "annie hou jij mijn tassie ff vast"quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
PETER KOELEWIJN - KOM VAN DAT DAK AF
![]()
heul fout
![]()
quote:
nee ik lig op mn kussen stil te dromenquote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet.... maar wat dacht je van "annie hou jij mijn tassie ff vast"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |