kep heul goeie telefoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje.... hebben ze ervaring mee?
herrineringen aan de tijd dat je als leernicht op abba stond te dansen?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
herrineringen aan de tijd dat je als leernicht op abba stond te dansen?
quote:
quote:
pas op Mary MissJ staat achter jequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil wel jouw barbiegirl zijn hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil wel jouw barbiegirl zijn hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
pas op Mary MissJ staat achter je
ik vind dat prachtig al die nummers doe dat ook altijd aan zetten in de traktor kei gaaf die fransen snappen daar niks vanquote:
en keihard meezingen zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat prachtig al die nummers doe dat ook altijd aan zetten in de traktor kei gaaf die fransen snappen daar niks van
dat doe ik altijd, als ik 10 uur moet rijden zing ik ook 10 uurquote:
zit bollo op zijn traktor boes boes, boes boesquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat prachtig al die nummers doe dat ook altijd aan zetten in de traktor kei gaaf die fransen snappen daar niks van
ken datquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat doe ik altijd, als ik 10 uur moet rijden zing ik ook 10 uur
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
zit bollo op zijn traktor boes boes, boes boes
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
de hond heeft zijn pootjes al op zijn oren gelegd
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
iemand een worteltje, komkommertje, snoeptomaatje of stengeltje bleekselderij ?
Wat gezond!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
alleen met sausquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
nee dank je zit nogt vol van die visquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
goffer... kan wel zien dat je kok bentquote:
daar staat groot buitenop "foute kroeg"?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
LOL, veel van deze nummers draaien ze ook vaak in mijn favoriete kroeg!
Staat er niet letterlijk op! Maar is het wel!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar staat groot buitenop "foute kroeg"?
in nijmegen heb je echt zon foute kroeg bougie wougie echt gaaf!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Staat er niet letterlijk op! Maar is het wel!!
quote:
30 km verder is er ook een. Dat was in de periode dt ik daar 5 dagen in de week kwam wel een heule foutequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
in nijmegen heb je echt zon foute kroeg bougie wougie echt gaaf!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Wat gaat de COS snel.... gesloten... ik F5 en Bollo heeft al geopend en we zitten al op pagina 2
ik sta op scherp vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Wat gaat de COS snel.... gesloten... ik F5 en Bollo heeft al geopend en we zitten al op pagina 2
ik ga graag naar die tentjes ben geen disco gangerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
30 km verder is er ook een. Dat was in de periode dt ik daar 5 dagen in de week kwam wel een heule foute
Het record van 10 minuten 1 COS vol staat ook al een paar weken, moet misschien maar een keer verbroken wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Heb er ook een geweldige tijd gehad. Was echt stamkroeg met een groep van een man of 20quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ga graag naar die tentjes ben geen disco ganger
jaaa op een onbewoon weiland
ik was er bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het record van 10 minuten 1 COS vol staat ook al een paar weken, moet misschien maar een keer verbroken worden(denk niet dat het nog gaat gebeuren alleen)
Oh... was dat jouw relCOS kokjequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:57 schreef bollokus het volgende:
het is maar goed dat ik geen buren heb op dit moment!
quote:
ik deel gewoon even mijn verward zijn met julliequote:
ciao pietquote:
waar ben je dan verward door ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik deel gewoon even mijn verward zijn met jullie
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wanneer geef je me naast het franselijstje ook het foutelijstje?
RTL4....quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
op RTL4 zo een programma, help mijn man is ridder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |