Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
oh ik was opeens een alleenstaande vaderquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en als je kinderen niet boven lagen te slapen he
zonder vrouw ben je dat wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh ik was opeens een alleenstaande vader![]()
hmmmm dat zou wel weer andere perspectieven openenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zonder vrouw ben je dat wel ja
Wel vragen maar niet gevenquote:
Maar voordat je het op at kon je het ons wel gevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is opgegeten, kan ik toch niet meer delen!
Had je er maar bij moeten zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voordat je het op at kon je het ons wel geven
en dat is dikke dikke dikke tante Keequote:
Good point. Niemand wil vlees met kots.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is opgegeten, kan ik toch niet meer delen!
en dat is recht en dat is kromquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat is dikke dikke dikke tante Kee
kinderliedjes
en zo draaien we het wieltje nog eens om...quote:
pom pomquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zo draaien we het wieltje nog eens om...
en nu draaien we de wieltjes nog eens omquote:
POM POMquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en nu draaien we de wieltjes nog eens om
ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomdquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zo draaien we het wieltje nog eens om...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Trusten DMquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen... ben net op tijd thuis, want mijn ogen vallen nu dicht.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef babybel het volgende:
[..]
ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
ofuuuhh...
jij gaat zo wa-wa-wa-waanzinnig dromen!Ja meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
trusten DMquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef DaMart het volgende:
Dat is nicequote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef crv het volgende:
En zo wordt het huis op het grondstuk geplaatst
[ afbeelding ]
en redelijk op het zuiden met de tuinquote:
wat ?quote:
netjes hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef crv het volgende:
En zo wordt het huis op het grondstuk geplaatst
[ afbeelding ]
jij houdt dat bijquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ST zegt 4x dat ze gaat bslapen meestal
trusten DM!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef DaMart het volgende:
Koen heeft wel gekkere tikkenquote:
quote:
dat heb ik niet eens zelf bedacht dat zei een ander laatstquote:
oh ja? vertelquote:
zo`n ding waar je benzine inmikt en met 40km/uur over je grasveld crosst. best geinig!quote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef crv het volgende:
[..]
wordt grootgrondbezitter
![]()
Heb nu al nachtmerries van het gras maaien.
Met het maaiertje dat ik nu heb kom ik niet ver
Zo'n eentje zekerquote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef crv het volgende:
[..]
wordt grootgrondbezitter
![]()
Heb nu al nachtmerries van het gras maaien.
Met het maaiertje dat ik nu heb kom ik niet ver
Lijkt me wel watquote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef babybel het volgende:
[..]
zo`n ding waar je benzine inmikt en met 40km/uur over je grasveld crosst. best geinig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat
[ afbeelding ]
Of dit![]()
ik zou voor je spoiler gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Neequote:
yep... Kebabquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat
[ afbeelding ]
Of dit![]()
Die spoiler heb je meer aan, is makkelijk tijdens een BBQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
das op zich best slim bedacht.. alleen in de uitvoering gaat het vast misquote:
bijkomend voordeel!quote:
volgend jaar kan je de mijne kopenquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik moet ook weer eens een nieuwe grasmaaier hebben
Huidige is te bot
want dan staat met oud en nieuw je tuin in de brand?quote:
Dat zeg ik:quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die spoiler heb je meer aan, is makkelijk tijdens een BBQ![]()
![]()
is maar een klein electrisch dingetje dus daar ga ik dat grote stuk grond niet mee reddenquote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef babybel het volgende:
[..]
want dan staat met oud en nieuw je tuin in de brand?
wanneer is het huis klaar??quote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
is maar een klein electrisch dingetje dus daar ga ik dat grote stuk grond niet mee redden
Drank ingooienquote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
GVD,mij vrouw is ook niet naar bed te fikken
quote:
en dan ?quote:
het Alphen onderwerp is afgelopen op het nieuws, ze is naar bovenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De cava staat al koel in de kelder
quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De cavia staat al koel in de kelder
Is met vrienden op stap of zoquote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
waar is RN eigenlijk, da's helemaaaaaal zeldzaam dat die er niet is
quote:
WAATT??quote:
quote:
klopt, overdag is ie er eigenlijk altijd wel, hier en in GRTDquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb Maleduck weer een tijdje gemist
maar die post alleen als ie moet werken geloof ik
Voor zo ver ik weet alleen dan ja, gisteren nog wel gezien trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb Maleduck weer een tijdje gemist
maar die post alleen als ie moet werken geloof ik
en z'n alter-ego Woeste_Woerd post alleen 's avondsquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet alleen dan ja, gisteren nog wel gezien trouwens
mweh dan heb k em gister gemist tijdens het postenquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet alleen dan ja, gisteren nog wel gezien trouwens
kan BarMan niks halenquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh dan heb k em gister gemist tijdens het posten
* Barretje80 is te lui om uit bed te gaan en drinken te halen
Voor zo ver ik weet zijn dat niet de zelfde personen, dan zal ik het WW maar eens na vragenquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en z'n alter-ego Woeste_Woerd post alleen 's avonds
zijn het ook niet, maar gezien de UI is het al vaker gesuggereerdquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet zijn dat niet de zelfde personen, dan zal ik het WW maar eens na vragen
Dat snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn het ook niet, maar gezien de UI is het al vaker gesuggereerd`
die is er nietquote:
quote:
krijg bijna de neiging om je een neut te komen brengenquote:
ben je der waarschijnlijk wel gelijk vanafquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg bijna de neiging om je een neut te komen brengen
quote:
smileys met billetjes!quote:
van z'n vrouw jahquote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
ben je der waarschijnlijk wel gelijk vanaf
"schat, ik ben ff een kort ritje maken, ff m'n virtuele vriendinnetje dronken voeren"quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
ben je der waarschijnlijk wel gelijk vanaf
mot je dan?quote:
coooooooooooooooooooooooooola!quote:
bacardi razz met sinasquote:
door al die o`s miste ik de c...quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets ijskouds
[..]
Met 1 o snap ik het ook wel
Ouzo met ijsquote:
quote:
van 2 cashewnoten gaat je onger niet over denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef sararaats het volgende:
Godverde, m'n cashewnoten zijn nog bij m'n ouders. Ik had er 2 moeten meebrengen.
Honger!!!
Ik bedoel een drank die uit de diepvries moet komenquote:
Ik heb er hier nog wel watquote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef sararaats het volgende:
Godverde, m'n cashewnoten zijn nog bij m'n ouders. Ik had er 2 moeten meebrengen.
Honger!!!
quote:
Die heb ik hier ookquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Barretje80 het volgende:
crv.. mag ik gewoon een glaasje grenadine limonade??
van mij wele, maar dat heb ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Barretje80 het volgende:
crv.. mag ik gewoon een glaasje grenadine limonade??
ouzo zonder ijs danquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel een drank die uit de diepvries moet komen
[..]
Ik heb er hier nog wel wat
[..]
Vodka!quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel een drank die uit de diepvries moet komen
[..]
Ik heb er hier nog wel wat
[..]
draai je de fles openquote:
heb ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, eentje die alleen ijs en ijskoud moet zijn
[..]
Ook goed maar nu geen zin in :$
dus je draait de kurk van de flesquote:
verkopen ze hier niet volgens mijquote:
Jägermeister, MI van de laatste forse dronkenschap die ik hadquote:
Stom zegquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jägermeister, MI van de laatste forse dronkenschap die ik had
Trusten Barquote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
ja!
tijd om te gaan slapen..
oogjes vallen toe en als ik ga slapen is BarMan ook weer snel thuis
alleen slapen is toch helemaal niks
trusten!
quote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
ja!
tijd om te gaan slapen..
trusten!
trusten barquote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
ja!
tijd om te gaan slapen..
trusten!
Een forse rit voor een glaassiequote:Op zondag 10 april 2011 00:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb koud liggen
[..]
Kom maar halen
maar dan moet ik al snel blijven slapen hequote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel wat meer als 1tje, want dat is ook zo zonde
Ik ookquote:
vorig jaar juni een keer meer dan 10 glaasjes opquote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik drink het enkel bij verkoudheid en dan maar eentje.
en toen weer 4quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef babybel het volgende:
wow, de halve KSC gaat slapen als ik weg ben...
Als ik dat doe dan kan ik bezig blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik drink het enkel bij verkoudheid en dan maar eentje.
Zo veel waren er niet hoorquote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef babybel het volgende:
wow, de halve KSC gaat slapen als ik weg ben...
Dat is een flinke aantalquote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar juni een keer meer dan 10 glaasjes op
nee, dan kom je al gauw op de helft die weg gaat... (het waren er 4? nu 2? of zoiets)quote:
jaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verveel me rot, dus doe toch maar weer mee
Raar he??quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaen ik kan me een fors deel van de nacht niet meer herinneren...
Heyquote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verveel me rot, dus doe toch maar weer mee
Dat is waar maar we waren met 5 of zoquote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
[..]
nee, dan kom je al gauw op de helft die weg gaat... (het waren er 4? nu 2? of zoiets)
heeeeeee!!quote:
Vind je dat zo gek?quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaen ik kan me een fors deel van de nacht niet meer herinneren...
nu dus met 2,5quote:Op zondag 10 april 2011 00:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey
[..]
Dat is waar maar we waren met 5 of zo
quote:
Nee..... mja het was in de aanbieding en het dronk te snel wegquote:
Maar ik heb er meestal geen last vanquote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Nee..... mja het was in de aanbieding en het dronk te snel weg
ik ook niet, maar dit was net een tikkie teveelquote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik heb er meestal geen last van
TE jammerquote:
Ach ja, soms heb je datquote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dit was net een tikkie teveel
zolang je dat zelf in de smiezen houdt gaat is het prima tochquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb geen spijt, maar soms mis ik mensen...
Ik ga me nooit mer op drukke momenten...
Nu is het rustig![]()
Maar als het druk wordt ben ik weg
Dat wordt het vannacht niet meer, is de laatste tijd in het weekend toch al nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb geen spijt, maar soms mis ik mensen...
Ik ga me nooit mer op drukke momenten...
Nu is het rustig![]()
Maar als het druk wordt ben ik weg
quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wordt het vannacht niet meer, is de laatste tijd in het weekend toch al niet
zitten wequote:
ja raar is dat, is dat een voortekenquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wordt het vannacht niet meer, is de laatste tijd in het weekend toch al niet
Ik zie alleen Mr Einsteinquote:
Doe ik ook wel hoorquote:
Ik denk het niet, het was hier meestal in het weekend wel rustiger als anders en sommige hebben wat anders te doen nuquote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja raar is dat, is dat een voorteken
Was bij TAL ook zo, was eigenlijk tot in de herfst vorig jaar altijd druk en lange chatnachten
op gegeven moment werd dat langzaam minder
nu lijdt de SC een beetje een kwijnend bestaan
huh, zeggen wij dan niksquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik lul tegen mezelf, en dat is niet leuk..
nee, da`s niet waar!quote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik lul tegen mezelf, en dat is niet leuk..
Hmmmm heb hier toch ook best wel lange weekend chatsessies meegemaakt hoor 's nachtsquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het was hier meestal in het weekend wel rustiger als anders en sommige hebben wat anders te doen nu
Nu welquote:
wat is er morgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu wel
Maarre, heb je al gedacht aan morgen??
Een drukke chat die het ongetwijfeld over mijn aanwezigheid gaat hebben zodra ze het zienquote:
yep, ik vermoed het wel jaquote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een drukke chat die het ongetwijfeld over mijn aanwezigheid gaat hebben zodra ze het zien
Geen zin in, blijf weg afgezien van soms snachts danquote:
Neuh, met wat vrienden bij iemand geweestquote:
Ook lruk tochquote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, met wat vrienden bij iemand geweest
onderschat de 14 jarigen tegenwoordig niet hequote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nijn doet (nog) niet aan stappen, wat denk je dan???
Wel met feestdagen en zoquote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nijn doet (nog) niet aan stappen, wat denk je dan???
Ik weet nog dat ik zelf 14 was he??quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onderschat de 14 jarigen tegenwoordig niet he
Het leek me duidelijk dat dat 'leuk' moest zijn, had geen zin om over de typo te zeurenquote:
Ik ook, lekker zaterdag avond een beetje TV kijken en gamen achter de pcquote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zelf 14 was he??
Uhhhhhquote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, lekker zaterdag avond een beetje TV kijken en gamen achter de pc
DAT vind je interessant??? Je bent een papaquote:
We liepen/stepten/fietsten met iemand die er dicht in de buurt woont mee naar huis en toen reed die jongen met z'n fiets BAM over mijn voetquote:
Neuk je vaak??quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat doe ik nu nog regelmatighoe wel ook behoorlijk vaak kart ik
bezorgd hequote:Op zondag 10 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT vind je interessant??? Je bent een papa
bezorgd om een rokloos kutkonijnquote:
Oeh, Nijn had sjansquote:Op zondag 10 april 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We liepen/stepten/fietsten met iemand die er dicht in de buurt woont mee naar huis en toen reed die jongen met z'n fiets BAM over mijn voet![]()
Hij vond het zielig voor me en ging me een stuk dragen, whahahaha
Neuhquote:
quote:
Rokloos schijnt zo te zijn idd, kutkonijn kan ik niet beamenquote:
Daarom kan je nog wel sjans hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]nuut
ik ken hem pas twee dagen via msn en zag hem vandaag voor het eerst
okeequote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rokloos schijnt zo te zijn idd, kutkonijn kan ik niet beamen
Ja dus, en verder heb ikmer geen zin inquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]nuut
ik ken hem pas twee dagen via msn en zag hem vandaag voor het eerst
Naahh, ik weet het nog niet hoorquote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel sjans hebben, wie weet, het begin van iets moois
huh wat bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja dus, en verder heb ikmer geen zin in
aan de hand van die reactie begin ik me toch af te vragen hoe fokkers onderling over elkaar denkenquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rokloos schijnt zo te zijn idd, kutkonijn kan ik niet beamen
quote:
hoezoquote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef babybel het volgende:
[..]
aan de hand van die reactie begin ik me toch af te vragen hoe fokkers onderling over elkaar denken
beetje vaag geformuleerd, was niet negatief bedoeld overigensquote:
Truste Whiskiequote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga weer in mijn hok, thanks lieverds
welterusten whis!quote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veel plezier in je hokquote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
sommigen zijn ook redelijk bewust zo geplaatst hequote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef babybel het volgende:
[..]
beetje vaag geformuleerd, was niet negatief bedoeld overigens
ik bedoelde meer; ik zie heel, heel vaak vage omschrijvingen voorkomen (merendeels waardoor ik in de lach schiet), en vraag me dan echt af of iemand op fok zelf heel anders getypeerd wordt dan bijvoorbeeld in het echt
sorry, beetje een verkeerde formulering, het is nog vroeg
rokloos bedoelde je?quote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef babybel het volgende:
[..]
beetje vaag geformuleerd, was niet negatief bedoeld overigens
ik bedoelde meer; ik zie heel, heel vaak vage omschrijvingen voorkomen (merendeels waardoor ik in de lach schiet), en vraag me dan echt af of iemand op fok zelf heel anders getypeerd wordt dan bijvoorbeeld in het echt
sorry, beetje een verkeerde formulering, het is nog vroeg
ja, zover was ikquote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen zijn ook redelijk bewust zo geplaatst he
Toch niet zo'n vreemd benaming lijkt mequote:
nope, je bent inderdaad rokloosquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet zo'n vreemd benaming lijkt me
je houdt alleen van broeken?quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet zo'n vreemd benaming lijkt me
Jupquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef babybel het volgende:
[..]
je houdt alleen van broeken?
(of van rokken, maar het gedeelte waar de rokken hangen is afgebrand?))
er gaat iets van een lichtje branden volgens mijquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef babybel het volgende:
[..]
er gaat iets van een lichtje branden volgens mij
laat maar, ik spoor echt niet vandaagquote:
Dunnoquote:
Minder zuipen danquote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef babybel het volgende:
[..]
laat maar, ik spoor echt niet vandaag![]()
verander je gewoon je nick naar RokNijntjequote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dunno
Maar in dat geval voelt het alsof ik nog lang niet groot ben
Niet gemeen hoorquote:
Nee.quote:Op zondag 10 april 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verander je gewoon je nick naar RokNijntje
Iets met jij en grootquote:Op zondag 10 april 2011 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet gemeen hoorTeminste, ik zie het gemene niet
Pas als je 18 bent en opeens gek op rokjes en jurkjes hequote:
Snap ik. Maar ik ben gewoon klein en licht en weet ik veel wat, kan ik ook niks aan doenquote:
Is ook zeker niks mis mee, denk dat er veel jaloers op je zijnquote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ben gewoon klein en licht en weet ik veel wat, kan ik ook niks aan doen
Hmm, dat betwijfel ikquote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pas als je 18 bent en opeens gek op rokjes en jurkjes he
ik kan het zelf ook totaal niet. mocht dit dus de lapo zijn dan hoop ik dat trev even een nieuwe opengooit...quote:Op zondag 10 april 2011 01:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ohja, als ik dalijk lapo zou hebben of zo mag iemand een nieuwe openen. Ik zit mobiel
wil best wel lichter zijn maar 50kg zou voor mij een beetje too much zijnquote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook zeker niks mis mee, denk dat er veel jaloers op je zijn
Oh nee, dat zeker nietquote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook zeker niks mis mee, denk dat er veel jaloers op je zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |